Όταν φτάνουμε στο νοσοκομείο κατευθύνομαι στο δωμάτιο της Lottie για να δω τι έγινε....
[.....] Αφού κάνω την διάγνωση πηγαίνω προς τον Louis και την υπόλοιπη οικογένεια για να τους πω τα νέα...Louis pov
Βλέπω την Liza να έρχεται προς εμάς...άντε να δούμε τι θα μας πει...
Μ:Τι έγινε κορίτσι μου;
Με ρώτησε η μαμά του με δάκρυα στα μάτια....
Li:Δυστυχώς θα χρειαστεί κι άλλο χειρουργείο...αν και δεν ξέρουμε αν ο οργανισμός της θα το αντέξει αλλά, πρέπει να γίνει, αλλιώς θα πεθάνει από εσωτερική αιμορραγία...
Lo:Τέλεια...
Λέω ειρωνικά...Θεέ μου γιατί έπρεπε να συμβεί αυτό....αν δεν ήταν καλά τώρα θα είμασταν όλοι μαζεμένοι στο σπίτι γιατί σκόπευα να κάνω πρόταση γάμου στην Liza σήμερα..
[.....]Μετά από 3 ώρες
Liza's pov
Μετά από 3 βασανιστικές ώρες είμαι έξω από το χειρουργείο προσπαθώντας να βρω κουράγιο να τους πω τα νέα...Li:Το χειρουργείο τελείωσε....
Lo:Τι έγινε;
Με ρωτάει και δεν μπορώ ν κάνω τίποτα παρά να τον κοιτάζω με βουρκωμένα μάτια...
Lo:Γαμώτο γιατί δεν μιλάς....
Πλέον φωνάζει...
Li:Ο οργανισμός της ήταν πολυ αδύναμος..την πρώτη φορά την επαναφέραμε, αλλά την δεύτερη.....δυστυχώς την χάσαμε...
Πλέον έχω ξεσπάσει σε κλάματα....την αγαπώ πολυ...είναι σαν έχασα την αδερφή μου...
Lo:Όχι δεν γίνεται....
Li:Συγγνώμη αλήθεια λυπάμε...κάναμε ότι μπορούσαμε...
Μ:Το ξέρουμε κορίτσι μου οτι έκανες οτι μπορούσες...
Μου λέει η μαμά του αγκαλιάζοντας με....Γεια σας..ξέρω οτι τα κεφαλαία είναι μικρά...θα προσπαθήσω να γράφω μεγαλύτερα.....επόμενο κεφάλαιο μάλλον θα μπει την Παρασκευή....
Ερώτηση κεφαλαίου:
Ποιός είναι ο αγαπημένος σας απο τους 1D;Το κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στην:
Cupcake-Carrot_