Louis' pov
Με τρεμάμενα χέρια μπαίνω στο αυτοκίνητο, βάζω το κλειδί στην μίζα και ακολουθώ το ασθενοφόρο μέχρι το νοσοκομείο..
Αφού φτάσουμε παίρνουν την liza για εξετάσεις και εγώ κατευθύνομαι προς την αίθουσα αναμονής, το έχω μάθει άλλωστε..
Έχει περάσει αρκετή ώρα και δεν έχει έρθει κάποιος να με ενημερωσει και έτσι αποφασίζω να πάρω τηλέφωνο την μαμά της liza και την δική μου....
[....]
Εδώ και μια ώρα έχουν έρθει οι μαμάδες μας και ακόμα δεν έχει έρθει κάποιος...
Ξαφνικά βλέπω έναν γιατρό να βγαίνει και αμέσως σηκώνομαι για να τον ρωτήσω...
Lo:Γιατρέ πως είναι;
Γι:Δυστυχώς δεν καταφέραμε να σταματήσουμε την αιμορραγία και θα χρειαστεί εγχείρηση...
Lo:Μάλιστα, Ευχαριστώ
Λεω και πηγαίνω πίσω στην θέση μου..
Μετά από περίπου μισή ώρα βγαίνει ο γιατρός και έρχεται προς τα εμάς..
Lo:Τι έγινε;
Γι:Απλά ήθελα να σας ενημερώσω για να έχετε επίγνωση της κατάστασης ότι θα είναι πολύ δύσκολο να τους σώσουμε και τους δύο...
Λέει και φεύγει καθώς εγώ μένω άναυδος..Δεν το πιστεύω όχι πάλι δεν θα αντέξω να την χάσω...
[....]
Μετά από 2 ώρες ο γιατρός ξανά βγαίνει και πηγαίνω να του μιλήσω...
Lo:Τι έγινε;
Γι:Το χειρουργείο τελείωσε και τώρα θα την μεταφέρουν στο δωμάτιο της...
Επίσης λυπάμαι πολύ κάναμε ότι μπορούσαμε, αλλά καταφέραμε να σώσουμε μόνο την μητέρα..
Λέει και νιώθω τα δάκρυα να κυλούν στα μάγουλά μου...
Lo:Θα πάτε πρώτα εσείς να την δείτε ή να πάω;
Ρωτάω τις μαμάδες μας...
Μα:Όχι, αγόρι μου πάνε πρώτος εσυ...Μπαίνω στο δωμάτιο και την βλέπω ξαπλωμένη με διαφορά μηχανήματα γύρω της και κλαίει...
Την πλησιάζω και την αγκαλιάζω..
Lo:Μην κλαις μωρό μου...
Li:Πως να μην κλαίω έχασα την πριγκίπισσα μας..συγγνώμη..
Lo:Μην ζητάς συγγνώμη δεν εφταιγες εσυ
Της λέω και την φιλάω...
********
Γεια σας!!!! Χρόνια πολλά και Χριστός ανέστη!!!! Επίσης Χρόνια πολλά σε όσους γιόρταζαν εχθές...
Συγγνώμη που άργησα να βάλω αλλά όπως ειπα είχα διάβασμα και τα απογεύματα πήγαινα εκκλησία...
Επίσης θέλω μια χάρη οποία μπορεί παρακαλώ πολύ στα comments να μου γράψει ένα ship name για τους ήρωες.
Τέλος θέλω να σας ενημερώσω ότι σε περίπου 5-6 κεφάλαια η ιστορία τελειώνει...
Πολύ σας επρειξα τα λέμε στο επόμενο Φιλάκια😙👄❤💓