Part 32

205 19 1
                                    


Οι μήνες πέρασαν χωρίς να το καταλάβω και τώρα πλέον είμαι στον μήνα μου...Φυσικά και ο Louis δεν με αφήνει να κάνω τίποτα μόνη μου και σαν να μην έφτανε αυτό η μητέρα μου μείνει μαζί μας τον τελευταίο μήνα για να είναι μαζί Όταν σπάσουν τα νερά...
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και κατεβαίνω κάτω να πιω έναν χυμό γιατί τον καφέ μου τον απαγόρευσε ο καλός μου ο αντρούλης...

Τέλος πάντων, παίρνω το ποτήρι με τον χυμό και κάθομαι στον καναπέ για να χαζέψω τίποτα στην τηλεόραση..

Ακούω κλειδιά στην πόρτα και είμαι σίγουρη ότι είναι ο Louis Αφού η μητέρα μου σήμερα δεν θα έρθει..

Μόλις με βλέπει ένα χαμόγελο απλώνεται στα χείλη του..

Li:Τι είναι τόσο αστείο;
Lo:Τίποτα αγάπη μου..απλά είσαι τόσο γλυκιά με την κοιλίτσα σου..
Li:Ε όχι και κοιλίτσα, κοιλάρα είναι..
Γέλασε και με φίλησε στο μέτωπο καθώς κάθισε στον καναπέ και με έβαλε στην αγκαλιά του..

Lo:Μωρό μου, τι λες να είναι το μικρό μας;
Λέει καθώς χαϊδεύει την κοιλιά μου..
Li:Δεν ξέρω αλλά ότι και να είναι ανυπομονώ να είναι εδώ μαζί μας..
Lo:Και εγώ μωρό μου..
Li:Με αφήνεις λίγο γιατί πρέπει να πάω στη τουαλέτα;
Lo:Ναι πάμε..
Τον αγριοκοιταζω και τελικά πάω μόνη μου..

Βασικά σκέφτομαι να κάνω μπάνιο αλλά έχω κάτι ενοχλήσεις στην κοιλιά..
Ξαφνικά νιώθω κάτι υγρό ανάμεσα στα πόδια μου..

Li:Αααααα
Lo:Τι έγινε;
Ρωτάει ο louis ανήσυχος καθώς μπαίνει μέσα..
Li:Έσπασαν τα νερά..Γεννάω..
Lo:Τι;;
Li:Αυτό που ακούς..πάρε τηλέφωνο την μαμά μου και πάμε στο νοσοκομείο..
Lo:Ναι έλα να σε βοηθήσω να καθίσεις στον καναπέ...
Σιγά σιγά περπατάω μέχρι τον καναπέ και κάθομαι..
Ο Louis εδώ και πόση ώρα τηλεφωνεί στην μητέρα μου αλλά δεν απαντάει..
Lo:Πάμε στο νοσοκομείο και θα τους ειδοποιήσω μετά..

Πλέον είμαστε στο δωμάτιο τοκετού και περιμένω μέχρι να έχω πλήρη διαστολή για να ξεκινήσουμε..Επίσης έχω την εντύπωση ότι ο louis έχει φρικάρει..
Κάθεται δίπλα μου και μου κρατάει το χέρι υπομονετικά καθώς εγώ τσιρίζω και τον βρίζω..

Θεέ μου έχουν περάσει 2 ώρες και ακόμα να γεννήσω αυτό το μωρό με παιδεύει πολύ ενώ η Mia γεννήθηκε σε 1 ώρα..

Γι:Έλα, Liza σπρώξε ακόμα μια φορά..
Li:Δεν μπορώ άλλο, δεν αντέχω..
Lo:Έλα καρδιά μου προσπάθησε για το μωράκι μας..
Παίρνω όσο πιο πολύ δύναμη μπορώ και σπρώχνω...
Ακούω κλάματα και βλέπω τον louis να έχει βουρκωσει..
Γι:Συγχαρητήρια, είναι αγοράκι..
Λέει ο γιατρός και μου δίνει το μωρό..
Li:Θεέ μου είναι πανέμορφος..Και σου μοιάζει..
Λέω και γυρνάω προς τον louis..
Lo:Είναι υπέροχος...

Μετά από λίγο με πήγαν στο δωμάτιο που θα μείνω για 3 μέρες και σε λίγο θα έρθουν οι γονείς μας τα αδέρφια μας και ο zayn..
*************

Γειά σας!! Έχω να βάλω αρκετό καιρό και ζητώ συγγνώμη..Είμαι λίγο αργοπορημένη αλλά οι εξετάσεις τέλειωσαν🎉🎉🎉🎉
Και τώρα επιτέλους μπορούμε να απολαύσουμε το καλοκαίρι μας!!
Ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο..
Επίσης το επόμενο θα είναι ο επίλογος😕😯😔😢
Τα λέμε στο επόμενο Φιλάκια😙👄

Forever yours(L.T)Where stories live. Discover now