Επίλογος

266 22 1
                                    

~12 Χρόνια μετά~

Σήμερα είναι τα γενέθλια της Mia, δεν το πιστεύω ότι κλείνει τα 17..μεγάλωσε τόσο γρήγορα όπως και ο Jack πριν 2 εβδομάδες έκλεισε τα 12..

Mia's pov
Σήμερα είναι τα γενέθλια μου και είμαι τόσο χαρούμενη..
Ο κόσμος σιγά σιγά αρχίζει να πληθαίνει και ένας ένας έρχονται να μου ευχηθουνε και να μου δώσουν τα δώρα..
Na:Γεια σου αγάπη μου..Χρόνια πολλά, να τα εκατοστησεις..
Μου ευχήθηκε η κολλητή μου Natalie..
Mi:Ευχαριστώ πολύ αγάπη μου..
Εντοπίζω από μακριά τον Robert και Αφού με δει μου σκάει ένα χαμόγελο και μας πλησιάζει..
Αφού φτάσει σε εμάς η Natalie μας κοιτάει αμήχανα..
Na:Εε εγώ σας αφήνω να τα πείτε..
Mi:Ναι θα σε δω μετά..

Αφού φύγει η Natalie o Robert με ξανά πλησιάζει..
Ro:Χρόνια πολλά, να τα εκατοστησεις..
Λέει και μου περνάει στο χέρι μια αλυσίδα με διαφορά σχέδια..
Mi:Σε ευχαριστώ μα αυτό φαίνεται πολύ ακριβό..
Ro:Δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που θα μπορούσα να σου δώσω..
Λέει και σκύβει να με φιλήσει..τα χείλη του απαλά πάνω στα δικά μου..
Στην αρχή δεν ανταποκρίθηκα στην σκέψη όλου του κόσμου αλλά έπειτα δεν μπόρεσα να αντισταθώ..
Ακούμε χειροκροτήματα και απομακρύνεται ο ένας από τον άλλο..

Στην άλλη άκρη της αυλής τον πατέρα μου νευριασμένο να κοιτάει τον Robert και την μητέρα μου να προσπαθεί να τον συγκρατήσει..
Mi:Πηγαίνω λίγο στους γονείς μου..Μην φύγεις θα επιστρέψω..

Αφού φτάσω ο πατέρας μου με κοιτάει στιγμιαία και μετά ξεσπά..
Lo:Ποιος είναι αυτός;
Mi:Εμ ο Robert..
Lo:Δεν με ενδιαφέρει το όνομα του..Γιατί σε φίλησε; Μήπως το έκανε χωρίς την θέληση σου να του σπάσω τα μούτρα;
Li:Αγάπη μου ηρέμησε, είδες να ήταν χωρίς την θέληση της;
Lo:Όχι, αλλά το ελπίζω..
Mi:Μπαμπά ηρέμησε..Ο Robert είναι το αγόρι μου..
Lo:Πόσο καιρό είστε μαζί;
Λέει και διακρίνω στην φωνή του την προσπάθεια να μείνει ήρεμος..
Mi:Εμ 4 μήνες..
Lo:Και γιατί δεν το ξέρω;
Mi:Γιατί φοβόμουν ακριβώς αυτή την αντίδραση..κοίτα μπαμπά ξέρω ότι με αγαπάς και εγώ σε αγαπάω και αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ..Επίσης ξέρω ότι είσαι προστατευτικός αλλά κάποιες φορές πρέπει να κάνεις πίσω..Είμαι 17 και θεωρώ ότι είναι κατάλληλη ηλικία για να έχω σχέση..απλά δέξου το και μην είσαι απέναντι μου..

Μόλις τελειώνω τον λόγο μου με ρίχνει στην αγκαλιά του..
Lo:Συγγνώμη μωρό μου..απλά δεν θέλω κανένας να σε πληγώσει..
Mi:Θα προσέχω μπαμπά..
Lo:Α τώρα που είπες θα προσέχεις..ελπίζω να μην προλάβατε να κάνετε σεξ..
Μi:Ιού μπαμπά Όχι..
Lo:Ωραία..αν και θα πρέπει να κάνουμε ένα μάθημα για τις προφυλάξεις..δέχτηκα αυτή την σχέση αλλά όχι να μείνεις έγκυος στα 17..
Γουρλωνω τα μάτια μου και πριν προλάβω να πω κάτι τον λόγο παίρνει η μαμά..
Li:Αφού λύσαμε αυτό το ζήτημα και όλα είναι μια χαρά θέλω να σας πω ότι είμαι 2 μηνών έγκυος..

Έχω μείνει..Η αλήθεια είναι ότι φρίκαρα λίγο μόνο στην σκέψη ότι οι γονείς μου κάνουν ακόμα σεξ..
Τέλος πάντων είμαι χαρούμενη που είναι αγαπημένοι..Αλλά θέλω να πειράξω τον μπαμπά λίγο..

Mi:Μήπως μπαμπά εσυ πρέπει να κάνεις το μάθημα για τις προφυλάξεις;
Λέω και κατευθύνομαι προς τον Robert με τον αέρα της νικητριας..

Ro:Είδες μωρό μου όλα καλά πήγαν..
Mi:Ναι, όλα καλά..
Του λέω και για ακόμη μια φορά αισθάνομαι τα απαλά χείλη του πάνω στα δικά μου..

Του λέω και για ακόμη μια φορά αισθάνομαι τα απαλά χείλη του πάνω στα δικά μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Γεια σας!! Και ναι αυτός είναι ο επίλογος..😢😭
Έχω πολλά να σας πω οπότε αρχίζω..
1)Δεν το πιστεύω ότι η ιστορία αυτή τελείωσε..
2)Δεν μπορώ να εκφράσω την ευχαρίστηση μου σε όλους εσάς που φτάσατε αυτό το Βιβλίο σε 3,87k readers..
3)Σας αγαπώ όλους έναν έναν ξεχωριστά..
4)Μονο όσοι γράφουν κάποια ιστορία θα καταλάβουν πόσο σημαντικό είναι να σε στηρίζουν με ψήφους και σχόλια..
5)Και τέλος θα ήθελα να σας παρακαλέσω να ρίξετε μια ματιά στην καινούργια ιστορία μου"My Best Friend?!" Έχω βάλει 2 κεφάλαια μέχρι τώρα αλλά δεν πάει και πολύ καλά..οπότε σας παρακαλώ στηρίξτε με και σε αυτή την ιστορία..😍😙💕💞

Forever yours(L.T)Where stories live. Discover now