Part 6

294 31 7
                                    

Παίρνω τα κλειδιά και βγαίνουμε έξω...περπατάμε μέχρι την εκκλησία, αφού απέχει μόνο 5 λεπτά περπάτημα απο το σπίτι...Μπαίνουμε μέσα στην εκκλησία και καθόμαστε στις θέσεις που βρήκαμε...
Μετα απο 15 λεπτά αφού τελειώνει η λειτουργία όλοι αρχίζουν σιγά σιγά να βγαίνουν απο την εκκλησία και να κατευθύνονται προς τα νεκροταφεία...
[....]
Μπαίνουμε μέσα στο σπιτι και κατευθείαν ο louis πέφτει στον καναπέ και αρχίζει να κλαίει..πηγαίνω κοντά του και τον αγκαλιάζω..
Li:Μωρό μου λυπάμαι..
Lo:Το έχεις πει αυτο εκατό φορές απο το πρωί..απλά σταματά να λες οτι λυπάσαι..το άκουσα τόσες πολλές φορές σήμερα..
Louis pov
Γαμώτο ξέρω οτι είμαι απότομος αλλά δεν με νοιάζει..δεν μπορώ να πιστέψω αυτο που έγινε..απλά δεν μπορώ..νομίζω οτι είναι ένας εφιάλτης..την αγαπάω αλλά το μόνο που θέλω τώρα είναι να μείνω μόνος...
Lo:Σε παρακαλώ χρειαζομαι λίγο χρόνο μόνος μου..
Li:Ναι καταλαβαινω..θα πάω μια βόλτα..
Lo:Εντάξει..
Liza's pov
Παίρνω τα κλειδιά και το κινητό και φεύγω...
Περπατάω εδώ και 10 λεπτά χωρίς προορισμό...μόλις φτάνω σε ένα πάρκο κάθομαι στο παγκάκι που υπάρχει και αρχίζω να κλαίω...γιατί έπρεπε να γίνουν ολα αυτά Θεέ μου...
[...]
Είμαι στο πάρκο τουλάχιστον 40 λεπτά όταν το κινητό μου χτυπάει και είναι ο louis..
Li:Ναι;
Lo:Li-za ε-λα γρ-η-το-ρα σπι-τι
Λέει και το κλείνει..Θεέ μου δεν μπορούσε να αναπνεύσει...
Αρχίζω να τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορώ προς το σπιτι....

Γεια σας..καλό μήνα..
Σήμερα είναι μια ξεχωριστή μέρα διότι ένας απο τους αγγέλους μου έχει γενέθλια και γίνεται 22 Θεέ μου ποτέ μεγάλωσε τόσο;..όποτε χρόνια πολλά Harry μου..να τα εκατοστήσεις και να έχεις οτι επιθυμείς...
Ερώτηση κεφαλαίου:
Ακούσατε το pillow talk; Και αν ναι σας άρεσε;

Please votes and commends..και εμείς τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο..

Forever yours(L.T)Where stories live. Discover now