*Οι φωτογραφίες δεν έχουν καμία σχέση με την ιστορία*
Το επόμενο πρωί ξυπνάω απο μια ωραία μυρωδιά που προέρχεται απο την κουζίνα, οπότε αποφασίζω να αφήσω το ζεστό κρεβάτι μου..κατεβαίνω στην κουζίνα και βλέπω τον louis να φτιάχνει κρέπες...μμ το αγαπημένο μου...
Πηγαίνω και τον αγκαλίαζω απο πίσω καθώς του αφήνω ένα φιλάκι στο μάγουλο...
Lo:Καλημέρα
Li:Καλημέρα
Κλείνει το μάτι της κουζίνας και αφήνει στο τραπέζι το πιάτο με τις κρέπες...
Lo:Ορίστε μωρό μου..
Μου δίνει τις κρέπες και μου αφήνει ένα γλυκό φιλί στα χείλι...
Li:Εσύ δεν θα φας;
Lo:Έφαγα καρδιά μου, αυτές είναι για εσένα...
Li:Ωω ευχαριστώ...
Lo:Λοιπόν τι θα έλεγες μωρό μου αν παντρευόμασταν το καλοκαίρι;
Li:Δεν γίνεται μωρό μου...αν πούμε για τον Ιούνιο θα είμαι 8 μηνών και η κοιλιά μου θα είναι τεράστια, αν πούμε για τον Ιούλιο θα είναι ο μήνας που θα γεννήσω και τον Άυγουστο το μωρό θα είναι ενός μηνών...
Lo:Ναι, έχεις δίκιο...διάλεξε εσύ πότε θέλεις...
Li:Έχω μια ημερομηνία στο μυαλό μου, αλλά είναι κοντά....
Lo:Πότε;
Li:Στα γενέθλια σου...
Lo:Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα θα είναι το καλύτερα δώρο γενεθλίων και μου φτάνει ένας μήνας για να βρω κοστούμι, εσείς οι γυναίκες θέλετε πόσο καιρό...
Li:Βασικά θα πάρω την Amelia τηλέφωνο για να αρχίσουμε να ψάχνουμε για νυφικά..εσύ πάρε τηλέφωνο στην εκκλησία για να κλείσεις την ημερομηνία....
Παίρνω το κινητό μου και πληκτρολογώ το τηλέφωνο της κολλητής μου..
Li:Γειά σου αγάπη μου
Am:Γειά σου γλυκιά μου...τι κάνεις;
Li:Καλά..βασικά έχω νέα, εχθές στο τραπέζι ο louis μου έκανε πρόταση γάμου..
Am:Δεν το πιστεύω, αυτά είναι υπέροχα νέα..
Li:Ήθελα να σου ζητήσω μία χάρη..θα μπορούσες να βγούμε σε λίγο για να αρχίσουμε να βλέπουμε νυφικά;
Am:Βέβαια αγάπη μου...
Li:Ωραία σε 15 λεπτά στο πάρκο..
Λέω και το κλείνω..είμαι τόσο ενθουσιασμένη....
Ανεβαίνω στο δωμάτιο για να ντυθώ...
Βάζω το τζίν μου με τις ρόζ γόβες, το χρυσό βραχιόλιΤην άσπρη μπλούζα μου και παίρνω την μπέζ τσάντα μου..
Κατεβαίνω κάτω και βάζω στην τσάντα μου λεφτά, το κινητό και τα κλειδιά μου..
Li:Μωρό μου φεύγω...
Lo:Εντάξει αγάπη μου, να προσέχεις, τα λέμε..
*******Γειά σας!!! Ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο...πρέπει να διαβάσω αγγλικά και έλενη, βοήθεια...μπορεί να βάλω κι άλλο αργότερα...
Το κεφάλαιο είναι αφιερομένω στην @VadakaVadaka
Ερώτηση κεφαλαίου:
Ποιό είναι το αγαπημένο σας τραγούδι απο το άλμπουμ του zayn;