~5 Χρόνια μετά~
Κοιτάω το ρολόι και η ώρα είναι 13:55 σε λίγο θα γυρίσει η μικρή από το νηπιαγωγείο με τον μπαμπά της...
Πηγαίνω στο δωμάτιο για να πάρω ρούχα ώστε να κάνω ένα ντουζ...
Πηγαίνω στο μπάνιο και αφήνω τα πράγματα μου όταν ακούω κλειδιά, οπότε αποφασίζω πως το ντουζ μπορεί να περιμένει..
Κατεβαίνω κάτω και βλέπω ότι ο Louis έβαλε την μικρή να τρώει..
Li:Τι κάνει το μωρό μου;
Mi:Καλά είμαι μανούλα..
Λεει με την παιδική φωνούλα της..
Lo:Μου έλειψες..
Λέει και με φιλάει απαλά..
Α ναι ξέχασα με τoν Louis είμαστε πάλι μαζί και βασικά Όχι απλά μαζί έχουμε και την πριγκίπισσα μας την Mia..τα ξαναβρήκαμε εκείνο το απόγευμα όταν γύρισα από το εμπορικό με τον zayn, μετά από λίγο ήρθε και με παρακαλούσε επί 2 ώρες..Ήταν πολύ χάλια έκλαιγε και τα μάτια του ήταν κόκκινα..οπότε είπα να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία και αποδείχθηκε ότι καλύτερο εχω κάνει μιας κι εκείνο το βράδυ κάναμε την πριγκίπισσα μας...
Mi:Μαμάκα τελείωσα..Και θέλω να σου πω κάτι..
Li:Ναι μωρό μου, πήγαινε στο σαλόνι με τον μπαμπά για να μαζέψω λίγο κι έρχομαι..
Αφού μαζέψω το τραπέζι και πλύνω τα πιάτα πηγαίνω στο σαλόνι και βλέπω την μικρή στην αγκαλιά του Louis να βλέπουν τηλεόραση, ότι πιο όμορφο εχω δει..Μόλις με αντιλαμβάνεται τρέχει στην αγκαλιά μου..
Li:Τι ήθελες να μου πεις καρδιά μου;
Mi:Σήμερα στο σχολείο ο Josh μου είπε ότι και αγαπάει κι ότι θέλει να με παντρευτεί..
Λέει με την παιδική φωνούλα της και κρύβει το πρόσωπο της στο στήθος μου..
Lo:Τι έκανε λεει;
Li:Ηρέμησε βρε αγάπη μου..
Lo:Νομίζω ότι πρέπει να πάμε στο νοσοκομείο δεν είμαι πολύ καλά...
Li:Σε παρακαλώ ρε Louis είναι 5 χρόνων έλεος..Είναι αθώα αυτά που λένε..
Mi:Μαμά νυστάζω..
Li:Πάμε να σε βάλω για ύπνο και να κατεβώ να ηρεμήσω τον μπαμπά..
Μόλις την έβαλα στο κρεβατάκι της αμέσως κοιμήθηκε..κατεβαίνω κάτω και βλέπω πως έχει ηρεμήσει κάπως..
Lo:Πάμε και εμείς να ξαπλώσουμε;
Li:Βρε μωρό μου μεσημέρι είναι..
Lo:Δεν χρειάζεται να κοιμηθούμε..
Μου κλείνει το μάτι και χωρίς να το καταλάβω με πήρε αγκαλιά και με πήγε στην κρεβατοκάμαρα..
Αρχίζει να με φιλάει και κατεβαίνει επικίνδυνα προς τα κάτω..
Li:Τι κάνεις;
Lo:Λέω να κάνουμε πραγματικότητα την χάρη που μου ζήτησε η Mia..
Li:Και τι σου ζήτησε;
Lo:Ένα αδερφάκι..
Li:Ναι σχετικά με αυτό εχω κάτι να σου πω..
Lo:Τι;
Λέει και ξαπλώνει δίπλα μου..
Li:Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι το έχεις κάνει ήδη γιατί σύμφωνα με το τεστ που έκανα σήμερα το πρωί είμαι έγκυος...
*********Γειά σας!!!! Τι κάνετε;
Πρώτον νομίζω πως αυτό το κεφάλαιο είναι το πιο μεγάλο και ένα από τα αγαπημένα μου..
Δεύτερων υποτίθεται ότι αυτό το κεφάλαιο θα ήταν ο επίλογος αλλά τελευταία στιγμή αποφάσισα να το συνεχίσω για λίγο ακόμα διότι δεν μπορώ να αποχωριστώ την ιστορία αλλά ούτε κι εσάς...
Τέλος πάντων την Τρίτη τι γράφετε; εγώ κείμενα😢😕😦😨
Αυτά φιλάκια😘👄