Part 17

247 29 3
                                    

Ξυπνάω απο τις ακτίνες του ήλιου..γυρνάω και ο louis δεν είναι στο κρεβάτι...οπότε αποφασίζω να σηκώθω...
Φοράω το νυχτίκο και τις χνουδοτές παντόφλες μου και κατεβαίνω στην κουζίνα....
Ο louis κάθεται στην τραπεζαρία και πίνει τον καφέ του..μόλις αντιλαμβάνεται την παρουσία μου με κοιτάει και χαμογελάει..
Lo:Ξύπνησες επιτέλους υπναρού;
Li:Τι ώρα είναι;
Λεω και αρπάζω ενα κρουασανάκι....
Lo:12:00
Li:ΤΙ;;; Πας καλά παιδί μου;
Lo:Τι έγινε μωρό μου;;
Li:Σήμερα είναι το τραπέζι που θα κάνουμε για να τους ανακοινώσουμε την εγκυμοσήνη.
Του λεω αγχωμένη...
Lo:Μην αγχώνεσε μωρό μου, δεν κάνει...θα σε βοηθήσω με την μαγειρική...
Li:Ωχ...

~Μετα απο 3 ώρες~
Μετά απο 3 βασανηστικές ώρες στη κουζίνα, γιατί μόνο βασανηστικές είναι με τον louis να πετάει απο εδώ κι εκεί το αλεύρι, είμαι έτοιμη να υποδεχτώ τους γονείς μου και τους γονείς του louis...έχω φορέσει το φόρεμα που μου πήρε ο louis στα τελευταία γενέθλια μου...

έχω φορέσει το φόρεμα που μου πήρε ο louis στα τελευταία γενέθλια μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Το κουδούνι χτυπά και ο louis πάει να ανοίξει..στρώνω το φόρεμα μου καλύτερα και πηγαίνω προς την πόρτα...
Μα:Τι κάνεις αγάπη μου;
Πρώτη με αγκαλιάζει η μαμά μου..
Li:Καλά είμαι...
Αφού με αγκαλιάσουν όλοι καθώμαστε στο τραπέζι για να φάμε...
[....]
Αφού έχουμε τελειώσει το φαγητο καθώμαστε στο σαλόνι..
Μπ:Λοιπόν, προς τι το σημερινό τραπέζι;
Ρωταει ο μπαμπάς μου...
Lo:Λοιπόν θέλουμε να σας πούμε κάτι...
Παίρνει τον λόγο ο louis...
Όλοι μας κοιτάνε περιμένοντας να ακούσουν τι έχουμε να τους πούμε...παρακολουθώ τον louis καθώς βγάζει απο την τσέπη του ένα μικρό κουτάκι...έρχεται προς εμένα και γονατίζει...όχι δεν μπορεί.....
Lo:Liza είμαστε μαζί 2 χρόνια, τα οποία είναι τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου, τέλος πάντων κάποιος θα μπορούσε να πεί οτι είναι νωρίς για ένα τέτοιο βημα αλλά σε αγαπάω όσο τίποτα άλλο, οπότε liza θέλεις να με παντρευτείς;
Δεν μπόρεσα άλλο και άφησα τα δάκρυα μου ελεύθερα...δεν το πιστεύω....
Li:Ναι, χίλιες φορές ναί...
Λέω και μου φοράει το δαχτυλίδι...είναι υπέροχο...

Μα:Παιδιά μου αυτά είναι υπέροχα νέα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μα:Παιδιά μου αυτά είναι υπέροχα νέα...
Li:Και που να δείς τα άλλα..
Μπ:Ποιά άλλα;
Li:Το τραπέζι σήμερα δεν ήταν για την πρόταση γάμου γιατί βασικά δεν το ήξερα, αλλά ήταν για να σας ανακοινώσουμε ότι είμαι έγκυος...
Άρχισαν όλοι να ζητοκαυγάζουν και να με συγχαίρουν...
********
Γειά σας!!! Αυτό το κεφάλαιο είναι μεγαλύτερο όπως σας υποσχέθηκα...
Το κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στην MariaAravani
Please VOTES and COMMENTS.

Ερώτηση κεφαλαίου:
Τι θέλετε να σπουδάσετε;

Forever yours(L.T)Where stories live. Discover now