Τι????? θεέ μου δεν το πιστεύω οτι ειμαι έγκυος.....κάθομαι πίσω στην καρέκλα σοκαρισμένη χωρίς να ξέρω τι να κανω....δεν ειναι οτι δεν θελω το παιδι, θελω να πω οτι τον louis τον λατρευω τοσο πολυ ειναι ο ηρωας μου και η αληθεια ειναι οτι πετουσε συνεχεια σποντες για αυτο το θεμα....και φυσικα για κανενα λογο δεν θα εκανα εκτρωση...απλα δεν το ειχα σκεφτει ποτε σοβαρα και μου ηρθε αποτομο...
Am:Είσαι καλά αγάπη μου;
Li:Ε ναι...
Am:Πρέπει να φύγω έχω χειρουργείο..αν χρειαστείς οτιδήποτε πάρε με εντάξει;
Li:Εντάξει πήγαινε....
Κάθομαι εδώ πέρα και απλά σκέφτομαι για πάνω απο 20 λεπτά....
Βασικά αυτο που κατάλαβα είναι οτι είμαι χαρούμενη, πολυ χαρούμενη για το μωρο απλά αγχωμένη...αν δεν τα καταφέρω; Αν δεν γίνω καλή μαμά;
Τέλος πάντων πρέπει να δω πως θα το πω στον louis, θέλω να πω πρέπει να είναι κάτι ωραίο το ήθελε τόσο πολυ αυτο το μωρο....*Μετα απο 4 ωρες*
Είμαι στο σπιτι φορώντας ένα απλό αλλά ωραίο φόρεμα έχοντας στρώσει το τραπέζι και περιμένω τον louis, κοιτάω το ρολόι στον τοίχο και η ώρα είναι 10:00..αυτο σημάνει οτι απο στιγμή σε στιγμή θα γυρίσει, σηκώνομαι και πηγαίνω να ανάψω τα κεριά στο τραπέζι οταν ακούω την πόρτα να ανοίγει....ωραία ήρθε η ωρα σκέφτομαι και παίρνω μια βαθιά ανάσα...
Lo:Liza;
Τον ακούω να φωνάζει το όνομα μου...
Li:Στην τραπεζαρία...
Του απαντάω και τον ακούω να έρχεται...
Τον βλέπω να σαστίζει....
Lo:Τι είναι ολα αυτά;
Li:Απλά σήμερα είχα όρεξη και ήθελα να σε περιποιηθώ...
Lo:Εντάξει...
Λέει με δυσπιστία και έρχεται προς το μέρος μου....με αγκαλιάζει και με φιλάει γλυκά στα χείλι...
Li:Σου πήρα ένα δώρο...
Lo:Γιατί μωρο μου δεν ήταν ανάγκη...
Li:Ήταν, ήθελα κάτι να σου πάρω...
Lo:Λοιπόν τι ειναι;
Li:Μια μπλούζα, δες την..
Του λέω και δείχνω προς την σακούλα πάνω στο τραπέζι...
Ανοίγει την σακούλα και βλέπει την μαύρη μπλούζα που του πείρα με άσπρα γράμματα να γράφει "Welcome home daddy".....
Μόλις συνέρχεται απο το σοκ με παίρνει αγκαλιά και με γυρίζει στον αέρα....
*******
Γεια σας!!! Ελπίζω να ειναι όλοι καλά...
Δεν ξέρω αν σας άρεσε το κεφαλαιο αλλά προσωπικά ειναι νομίζω το δεύτερο αγαπημένο μου....
Please VOTES AND COMMENTS
Ερωτηση κεφαλαίου:
Ακούτε Little Mix;