Εδώ και 4 ώρες περπατάμε ασταμάτητα....
Μπαίνω στο σπίτι και ξαπλώνω στον καναπέ, τα πόδια μου πονάνε τόσο πολύ...
Lo:Γύρισες μωρό μου;
Li:Ναι..
Lo:Βρήκες τίποτα;
Li:Είμαι ανάμεσα σε δύο, αλλά έχω χρόνο να το σκεφτώ..
Lo:Εγώ μωρό μου θα πάω τώρα με τον zayn για κοστούμι..
Li:Οκ, τα λέμε...
Αφού φύγει ο louis κάνω ένα ντούζ και ξαπλώνω για ύπνο...~Μετά απο 1 μήνα~
Ξυπνάω απο τις ενοχλήσης στο στομάχι..περάσε ενας μήνας και δεν αντέχω άλλο τις αναγούλες, πως θα περάσουν άλλοι 8 μήνες;
Βλέπω το ρολόι και πανικοβάλλομαι, η ώρα είναι 11:30..σε μισή ώρα θα έρθει η amelia κι άλλες φίλες μου απο την δουλειά καθώς και η κοπέλα που θα μου κάνει τα μαλλιά για τον γάμο....η αλήθεια είναι οτι όταν γνώρισα τον louis δεν περίμενα οτι τα πράγματα θα έπερναν τέτοια τροπή...
O louis κοιμήθηκε στον zayn ώστε να τον ετοιμάσουν και να τηρήσουμε το έθιμα οτι ο γαμπρός δεν κάνει να δει την νύφη πριν τον γάμο...
Τρώω στα γρήγορα ένα τοστ και το κουδούνι χτυπάει...~Μετά απο 2 ώρες~
Μετά απο 2 ώρες η κοπέλα έχει τελειώσει με το μακιγιάζ και τα μαλλιά μου..κοιτάζομαι στον καθρέπτι και το αποτέλεσμα είναι απλά υπέροχο..Αφού έφυγε η κοπέλα που μου έκανε τα μαλλιά το μόνο που μένει είναι να φορέσω το νυφικό μου και να έρθει να με πάρει ο αδερφός μου ο οποίος θα με παραδώσει στον louis..φοράω το νυφικό..
Και χτυπάει το κουδούνι...
Πάω να ανοίξω και ο niall στέκετε με το κοστούμι του και είναι τόσο γοητευτηκός...
Μόλις με βλέπει με αγκαλιάζει...
Ni:Τι κούκλα αδερφή που έχω..
Li:Και εσύ δεν πας πίσω...
Ni:Όλοι είναι στην εκκλησία οπότε αν το μετάνιωσες μπορούμε να το σκάσουμε μαζί..
Λέει κοροϊδευτικά...
Li:Πίστεψε με δεν το μετανιώνω..
Ni:Εσύ ξέρεις...
Λέει και μπαίνουμε στο στολισμένο αυτοκίνητο....*******
Γειά σας!!!! Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο...
Επίσης θέλω να σας ευχαριστήσω για τους 1,19k readers...
Σας ευχαριστώ τόσο πολύ...
Τα λέμε...φιλάκια...