8:25
Rozhodla jsem se tedy pro opak. Jako každý den, ale i dnes jsem se ukryla před realitou. Někdy si říkám, jak mě to nebaví. Jindy si zas říkám ,že druhou možnost nemám.Počkala jsem tedy až zazvoní a o přestávce jsem se zbaběle odebrala do třídy. Všichni, kteří ještě seděli v lavicích si povídali a nevšímali se mě. Za to jsem byla prakticky ráda... Na druhou stranu mi vadilo, že si mě nevšimla ani Andy, se kterou sedím v lavici už čtvrtý rok. Jelikož měla na práci očividně důležitější věci.. , tak jsem pro ni byla jen vzduch.
Šla jsem dál a sedla si do své lavice. To už si mě Andy, která byla zapletená do rozhovoru s Jennifer a Lucy, všimla.
Holky na důsledku toho, že jsem přišla, odešly.,, Ahoj Liso.. Zase jdeš pozdě, a nebo si měla nějakou zápletku s tvou doktorkou?" , žertovala Andy, protože věděla o té lži, kterou jsem učitelce vyprávěla, když jsem minule přišla pozdě.
,, Haha... Moc vtipný." , ironicky jsem se zasmála.
,, Jen jsem chtěla říct, že..." , zastavila se a strnula pohledem na učitele vycházejícího do třídy.
Naštěstí to nebyl takový ten zamilovaný pohled, ale takový ten divící se pohled na nevinnou oběť.
Podívala jsem se směrem ke dveřím. Vzpomněla jsem si na tu příhodu, která se stala před pár minuty. Hned mi bylo jasné, že mě ve svém proslovu označí za holku, která chodí za školu.
Opak se však stal pravdou, když nás učitel informoval o příjemné zprávě, jak naše předešlá učitelka Freydová, otěhotnila.
Dokonce nám začal vyprávět o svých příhodách za tu dobu, co hlídal děti v Americe. Říkal nám, jak jim musel každý den vařit to, co si ony sami řekly. I když vařit zrovna moc neuměl, tak jim rozuměl až moc dobře. Jeho oči projížděly celou třídou, než se zadívaly do čtvrté lavice, kde spatřil mě. Bála jsem se, že se zmíní o té ranní události, ale vše vyřešil jeho pronikavý úsměv na jeho krásném obličeji.Po zvonění následovaly povrchní hodiny plné nudy, jelikož ty s novým učitelem skončily.
12:55
Poslední hodina proběhla hladce. Andy mi celou hodinu šeptala o její střední škole. Tvrdila, že gympl je nejlepší.. Věděla jsem to i já, jenže nebyl nejlepší pro mojí dutou hlavu, ale pro její úžasně geniální mozek. I když jsem úspěšně zvládla přijímačky na Grafickou školu s maturitou, tak si stejně myslím, že na ni nemám.. Andy je krásná a talentovaná, navíc nosí jedničky.. Pokud teda nejde o matiku, fyziku, chemii a tak podobně Jinak má neskutečně krásný úsměv, proto jen zírám, kolik kluků kolem nás projde. Co víc si může její chytrý mozek přát?! Jediné, co ji trápí je stydlivost. Pořád dokola ji říkám, že se za nic stydět nemusí. Proto zastávám hlášku- Nikdo není dokonalý!
Ahoj:) Budu moc vděčná za každou Vaši podporu. Jste super. Pro všechny čtenáře chci říct, že se to teprve rozjíždět začne! Hezký den:-)
ČTEŠ
Dear Diary... (cz)
AdventureJe to dobrodružný příběh, napsaný formou deníku. Lise je teprve čtrnáct let, když si začne psát deník. Uvědomí si, kolik času strávila sezením doma. Uvědomí si také, že žije jen představou a že existuje i krutá realita. Co se stane, když se s mamko...