#11

25 4 3
                                    

14:05
Přišla jsem domů, a jelikož jsem si všimla mamčiny nezastavitelné pracovitosti, nenápadně jsem udělala pár kroků do zadu. Naneštěstí jsem omylem šlápla na pískací hračku, která patřila Ester. Zastavila jsem se, zakousla se do spodního rtu, přivřela oči a čekala na máminu reakci. Naštěstí měla máma na uších sluchátka, ale STEJNĚ se otočila. Je to mozny? U mě zřejmě ano...

,, Liso... Si doma. Určitě nemáš, co na práci, tak můžeš umýt okna." , vyndala si máma z uší sluchátka.

Přesně z tohohle důvodu jsem se mámi vyhýbala. Radši bych si šla do pokoje nevyspitatelně zpívat. Jsem líná a já to o sobě vím, protože umýt jen pět oken v bytě, je pro mě hodně.
Nebo není? Nakonec i pro nejlínějšího člověka na týhle planetě to nebyla zase taková dřina, jenže to jsem ještě nevěděla, co si pro mě mamka nachystá po umytí oken.

22:00
Ten večer jsem byla ráda, že se moje unavené tělo konečně dočkalo nevýdaného, ale i uspokojivého spánku. Nevěřili byste, co jsem já- líný člověk (titul nejlínější odvolávám , protože si ho zaslouží více Ester)- dělala celý den... No zkuste hádat.. Kdo podle vás vymetl všechny pavučiny v bytě? Ano, správně. A kdo podle vás pověsil mokré prádlo? Samozrejme, že já. A kdo udělal dalších milion věcí? No fajn, máma, ale já ji ochotně pomáhala. No dobře, možná malinko přeháním, ale ty první dvě věci mi snad věříte. Proto se Ester umístila na žebříček nejlínějších lenochů na první místo. I když musím říct ,že na psa je to slušný...

Úterý

Opět přeskočím to, z čeho máte srandu.. Ano, přesně tak- moje vstávání. I přesto, že jsem došla bez problémů do školy, tak stejně neuslyšíte tu hlavní část..
Ale o Andy vám říct asi musím, jinak byste mě odsoudili za nepřípustné chování. Ok, ok.

10:30
Blížila se Dannyho hodina (to nejzajímavější) , jenže jste chtěli Andy, a tak si musíte chvíli počkat, opakuju "chvíli".
Vraťme se trošku do děje, protože máme myšlenky úplně jinde. Soustřeďme se na včerejšek- ano , Andy si napsala falešnou omluvenku, kterou dala třídní a do teď toho lituje. A ještě něco- Protože je Andy "tajnůstkářka" , tak se to o té omluvence dověděla celá naše třída. Doufala jsem, že se Andy nestane moc oblíbenou... Už úplně vidím ten titul:  "Krásná jedničkářka z devítky se stala ještě oblíbenější, než kdy dřív bývala - Napsala si falešnou omluvenku... Nejen, že je hezká a chytrá. Ona je dokonce i odvážná! No, co víc si přát. "
Vím, že to není pravda.. I když o její kráse a chytrosti nikdo nepochybuje.
Schválně si zkuste tipnout, co se po dobu dvou hodin dělo... Z Andy se stala sopka plná smutku a sebelítosti, proto není pochyb, že ji každý, kdo šel kolem nás utěšoval, chápal, nebo dokonce i litoval, kromě mě. Nikdy nepochopím, kde byli všichni, když jsem ztratila tátu... Kde byli všichni, když jsem dostala napomenutí ředitele za úplnou blbost. Kde byli všichni, když se mi stalo dalších milion věcí najednou? Tuhle otázku si budu klást nejspíš až do smrti.
Andy je možná hezká a chytrá, ale v mém deníku na seznamu dokonalosti rozhodně chybí. To mi připomíná Dannyho, který má už pět minut zpoždění. Moc jsem se na něj těšila, ale nebušilo mi srdce tak, jako dřív. To teprve začalo až, když jsem zahlédla jeho oči.. Jeho tmavě modré krystaly, jejichž obsah pozoroval ty mé. Prosím... Neříkejte, že existuje antonymum ke slovu trapas, protože v téhle situaci se použít nedá.
Danny vypadal velice zhořkle, jelikož se musel řídit podle osnov ( ano ... právě proto se tak choval i minule) , ale já se vsadím, že kdyby měl vymyslet své osnovy, určitě bysme se toho více naučili.
Hodina byla nudnější, než jaká jiná. Danny psal na tabuli dlouhou anglickou slohovku o tom, jak se do věty správně používá sloveso: should, nebo shouldn't. Andy to ignorovala, i přes všechny máminy podmínky. Tím se zase dostáváme k Andy- její máma se o té falešné omluvence dověděla, pomocí naší třídní učitelky Gawstonové (nejoblíbenější přezdívka: Gaga). Neboť Gawstonová volala, kvůli potvrzení od lékaře, které na omluvence bez pochyby chybělo. Ano... Musíme mít omluvenky řádně prověřený, i když u Andy si byla Gaga jistá, že ji má zcela v pořádku, přesto prostě tý mámě (paní Lighstová) musela zavolat. Zdálo se mi to jako naschvál, že zrovna, když je to opravdu falšovaná záležitost , tak si tý Lighstový zavolat musí. To je prostě smůla, která se u Andy moc často neprojevuje. Nejhorší na tom bylo, že to ví obě strany: paní Lighstová i naše Gaga.

PS: Danny odešel a s ním odešly i moje představy. Nevím, jestli bez něj do pátku vydržím..

Dear Diary... (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat