Pátek
Včerejší den jsem zase tak do podrobna neprobrala. Dá se říct, že jsem vůbec nic nenapsala o té další části čtvrtečního dne. Není to o tom, že jsme psali z matiky a já dostala dvakrát podtrženou čtyřku (kdybych nechtěla, abyste to věděli, tak vám to sem asi nenapíšu). Je to kvůli Andy a včerejší rozlučce s ní. Nikoho jiného, tak ráda nemám, proto jsem byla jen s ní. Byli jsme venku , jelikož svítilo slunce a já se chtěla naposledy projít po tom, čeho jsem si za poslední roky skoro nevšímala. Ta prapodivná věc byla krajina našeho malého městečka. Vzala jsem i Ester, aby si naposledy poslechla zpěv ptáčků a aby naposled ucítila svěží vůni našeho přírodního parku. Bylo mi opravdu líto, že vidím naposledy to, co jsem celou dobu zanedbávala učením a odpoledními akcemi.Andy seděla po mé levici a potajnu skrývala svůj hněv falešným úsměvem, který byl nenápadný jako moje máma. Hlavním důvodem, proč své pocity skrývala, byl ten, že neunesla nafrněný pohled zklamání od Jennifer, Lucy a dalších TOP modelek ze třídy, což do teď nechápu. Nejsem, nebo spíš nebyla jsem ten typ osoby, jenž utiskuje své přátele k jinému pohledu na věc. Připadám si jak nějaká politička (:D)Přesně tak.. Lisa level smíšená nálada!
12:00 Poslední hodina
Na poslední hodinu jsem se netěšila už kvůli tomu, že je to poslední hodina základní školy v mém životě. Dalším HLAVNÍM důvodem byl Danny. Bylo to jako padesát odstínů strachu, kdy jsem měla udělat něco , co jsem měla udělat už dávno.. Je mi jasné, že každého napadá jen jedno, ale o tohle mi fakt nejde. Dvojsmysl forever! (:D) Snad víte, co tím myslím a když ne, tak to vypusťte z hlavy..Jelikož nás čekala hudebka s Dannym.. Rozhodla jsem se po sobě - před odchodem- zanechat alespoň něco, čím by si mě lidi dobře zapamatovali. Chtěla jsem zazpívat píseň : Read all about it.. určitě si ji pusťte! V podstatě si ji doma hraju na klávesy, a proto bych to snad mohla zvládnout ve škole..
Andy jsem o tom neříkala.. Už jen proto, že by se mi smála a dokola opakovala, že je to blbost. Možná je to blbost, ale lidé musí dělat blbosti, aby se dostali ke svému cíli.
No.. I když to vypadalo docela bledě, protože se Andy dokola ptala, proč vypadám tak nervózně. Aaach jo. Proč já? Vypadají snad normální lidé nervózně, když jsou nervózní?! Z naší třídy jsem to nejspíš jen já, protože to jsem prostě JÁ! Aaaa..
Vidíte.. Jsem až nadpřirozeně nervózní, protože si povídám sama se sebou a...12:10 - Danny vchází do třídy
,,Dobrý den, třído. Půjdeme do hudební třídy, ale ještě před tím mi pomůžete s..''
Po dvaceti sekundách..
,, Liso .. Liso! Prober se! '' , křičely mi do ucha povědomé hlasy.
Byla jsem mimo.. Cítila jsem , jak se mnou cloumají neznámé ruce a můj zrak se najednou proměnil v jeden velký omyl...
Otevřela jsem oči.. No sláva! Kolem mě stál rozrušený dav spolužáků a aby toho nebylo málo... Danny mě držel za ruku a silně ji tiskl.. Vážně zajímavý pocit..
Neoslepla jsem! Chtěla jsem promluvit, ale nešlo to.. Jako kdyby mi někdo zalepil pusu.. Chtěla jsem vstát, ale přestala jsem cítit nohy..Po několika sekundách jsem se konečně zvedla ze země..
Danny říkal, že musíme jet do nemocnice a že je to dost vážné. Já jsem sice tvrdila pravý opak, ale pravdu má vždy učitel..
Potom vešla do třídy naše třídní, která nás s ostatními žáky vyprovodila ke dveřím školy. Danny mě pevně chytl za ruku a vlekl ven , což jsem se ani nestihla pořádně rozloučit s Andy..
Nastoupili jsme do tmavě modrého Fiatu, ve kterém seděla na pohled příjemná dívka s dlouhými blonďatými vlasy. Danny mě posadil do zadu a sedl si vedle mě. Byla jsem jako v sedmém nebi.. A ne.. Nebyla jsem mimo.. Možná jen obrazně!
Moje sedmé nebe se v tu ránu proměnilo v osmé peklo, když si s tou dívkou , kterou nazval Victorie , začal povídat..
Victorie měla příjemný hlas plný optimismu. Byla příjemná výhradně na mě, i když jsem ji tam uvnitř po tajnu nenáviděla..
Bylo mi jasné, že Danny neskončí se mnou.. Možná jsem ho ani nemilovala.. Možná je dobře, že má přítelkyni.. Možná je to tak lepší pro nás oba.. Možná jsem byla jen naivní, když jsem si myslela, že mě může někdo jako on milovat..
{Asi si říkáte, že to mohlo být jasné už od začátku a nebo naopak, že příběhy vždy končí šťastně. No a máte pravdu! Tohle ještě není konec.}14:30 / Nemocnice
Doktoři mi zjistili, že se jedná o tzv.: epilepsii, neboli záchvaty, které se dějí, když je člověk poněkud psychicky na dně..
V tu dobu, kdy mi to oznámili, měla jsem na rukou zapíchané jehly, kterými se proplítaly úzké hadičky. Vypadalo to dost děsivě a z mého pohledu dost nepotřebně, ale dalo se to vydržet za přítomnosti Dannyho, který seděl vedle mé postele a povídal si se mnou.
Zajímalo ho , co mě trápí a proč se mi to stalo..
Začala jsem si uvědomivat , že se s ním bavím zřejmě naposledy.. Třeba už nikdy v životě nebudu mít příležitost ho potkat. A tak jsem mu jednoduše řekla o stěhování, zpěvu a babičce.. Jenže jsem se pokaždé zasekla, když jsem měla říct, že ho miluju.. Protože vědět, že on vás ne.. To je jako kdyby vám někdo vyrval srdce z těla.17:30/ Nemocnice
Danny byl se mnou v Nemocnici celou dobu, co jsem věděla, že nikdo jiný nepříjde.. Konkrétně jsem chtěla narazit na mého tátu, který ani neví , že existuju..
A mamka? Ta by tu měla být každou chvíli..,, Liso.. Tak mě napadlo, co kdybychom si něco zazpívali? Máš ten nejkrásnější hlas, takže se omlouvám, kdybych něco skazil.." , zasmál se učitel.
Myslel to vážně , nebo si dělal jen srandu?? Mám hezký hlas?! To slyším snad poprvé, což je bezesporu celkem k pláči!
Začal zpívat píseň Demons od Imagine Dragons, což je moje nejoblíbenější pěvecká skupina.
Takže jsem ihned věděla, jak ta nádhera pokračuje..Píseň byla plná pocitů a.. a.. tak od každého trošku. Smutek , láska , zklamání a radost.
Já jsem se celou dobu usmívala a snažila se nebrečet, i když mi to moc nevycházelo. Jen jsem ležela s rozcuchanými vlasy a vypadala jsem jako naprostý chudáček. Zřejmě proto, že jsem tak vypadat ani nechtěla..,, Si skvělá!" , řekl Danny ještě před tím , než jsem se mu se slzami v očích vrhla kolem krku.
Už nevím přesně, jak jsem mu svou lásku vyjádřila.. Jen si pamatuju, jak mě políbil na tvář a vložil do dlaně papírek s heslem, které mi mělo pomoct..
Když se Danny zvedal ze židle, tak se ve dveřích objevila moje mamka, která se mnou v nemocnici zůstala po zbytek noci..Ahoj:) Doufám, že nejste moc sklamaní:/ Ale snad se vám chci jen omluvit za zpoždění. Mějte se!!:)
ČTEŠ
Dear Diary... (cz)
AdventureJe to dobrodružný příběh, napsaný formou deníku. Lise je teprve čtrnáct let, když si začne psát deník. Uvědomí si, kolik času strávila sezením doma. Uvědomí si také, že žije jen představou a že existuje i krutá realita. Co se stane, když se s mamko...