Capitolul 4 ~Consecintele din cauza...Lui!~

1.2K 52 0
                                    

Ce s-a intamplat in ultimul capitol:

Tiffany isi da seama ca iubitului ei,Justin,ii place de Tina de aceea o urmareste,o trage de par si incepe sa o bata,apoi,dupa ce a terminat a plecat,intre timp Justin trecea pe acolo si a vazut-o pe Tina,intinsa pe asfalt aproape fara suflare,o ridica,o baga in masina lui si o duce direct la urgente,nu asteapta la rand ca ceilalti oameni ci o duce intr-o rezerva speciala deoarece viata Tinei se poate sfarsi in orice moment!Acolo el plateste o asistenta sa aiba grija de Tina deoarece afara erau paparazzi si nu isi putea crea probleme,Tina se trezeste,incepe sa o intrebe pe asistenta tot ce s-a intamplat si apoi afla ca Justin a fost ingerul ei pazitor,o roaga pe acea fata sa o lase sa plece deoarece nu vrea sa aiba probleme in familie,acum prietena fiind cu ea,asistenta a acceptat desi isi spunea slujba in pericol.Tina a ajuns acasa dar a observat ca parintii ei nu sunt acasa si a gasit un mesaj in care ei spun ca se intorc dimineata,ea isi face un dus dar observa toate vanataile si ranile provocate in acea zi,da cu putin fond de ten si se baga in pat,acolo observa o stire de ultima ora in care se spune ca Justin a adus in graba o fata misterioasa la spital si cel mai important au zis ca acea fata are un lantisor dat de Justin,care a fost surprins ca i la pus la gat!In acel moment s-a terminat stirea si a fugit pana la baie,s-a uitat in oglinda si a observat lantisorul,abia atunci si-a mai remediat putin oparerea despre el.De dimineata se trezeste din cauza unor zgomote venite din bucatarie,se da jos din pat ia o vaza din camera,merge tiptil,tiptil la bucatarie si......

Perspectiva Tinei

-Intoarce-te cu mainile la ceafa ca iti dau cu vaza in cap!spun eu desi imi e frica....

-Wtf,nebuno ce s-a intamplat?? Oh,Tina ce s-a intamplat?!Oh da,am vazut aseara stirea si imaginile date de paparazii

-Ohh ce m-ai speriat,Lucy!Au fost si imagini????Oh nuuu se vede ca sunt eu??

-Nu pentru ca ti-a acoperit el fata,oooo da-mi sa vad colierul!

-Uita-te asa ca eu NU il dau jos de la gat nici moarta!

-Oh,Tina,draga stiam ca tu esti fata salvata de el!

-Mda mersi...totusi de ce naiba apari in bucataria mea,cum ai intrat si ce naiba s-a auzit??

-Ohh pai sti am vazut aseara stirea si m-am gandit ca ar fi bine sa iti fac mic dejunul,dar usa era deschisa ha ha poate intrau hotii si zgomotul..pai am scapat tigaile......in fine hai treci si mananca,ai fond de ten?Trebuie sa acoperim vanataile si ranile astea urate!

-Da am sus,in fine hai sa mancam!si mersi..

-Nu ai pentru ce!Mai bine ca nu te-au vazut parintii tai asa,sa plecam mai repede ca sa nu te vada decat diseara când numai e asa lumina

Apoi am mancat,am mers la mine in camera si desi ma durea când apasa,Lucy ma dat cu fond de ten iar apoi m-am imbracat,deoarece eu eram inca in pijama(In poza de la media vedeti cum m-am imbracat).Spre surprinderea mea afara era cald dar fondul de ten nu putea sa acopere tot si inca se mai vedeau vanataile si ranile provocate asa ca mi-am pus ochelari de soare la ochi pentru ca un ochi il aveam rosu si fular la gat deoarece Tiffany ieri ma si strans de gat,inca se vedeau urmele,offff......

La scoala

Ajunse la scoala toata lumea se uita la mine,pentru ca eram singura imbracata din cap pana in picioare la 20C care erau in septembrie.......in fine eu si Lucy ne-am desparit pentru a eu aveam chimie si ea alta ora

La ora

Ajung si pentru ca eram nou venita mai erau locuri doar in spate doua locuri hmm....am intrat in clasa si am vazut-o pe Tiffany cum se uita la mine si radea,ea era imbracata intr-o rochie scurta cu o palma mai jos de fund si tocuri de 20.....oh ce bine daca ar cadea....Dar eu stiam ca sunt in clasa cu Justin el unde e plus ca trebuie sa facem un proiect la chimie,chiar acum!! Justin unde esti???Meh mai bine fac un proiect cu scaunul decat cu el....Ahaa dupa 20 de minute a intrat si ,,printisorul,,

Perspectiva lui Justin

Meh mai bine merg la ora...
-Buna ziua!spun eu plictisit
-Oh,domnule Bieber sunt onorata ca participati la ora mea,cum v-ati gandit sa treceti si pe aici?!spune ea ironic
Eu nu vreau sa raspund ca dupaia tip la ea asa ca vreau sa iau loc daaaaarr ultimul loc e langa Tina,putea sa fie o zi mai buna decat asta???!!

Perspectiva Tinei
Il vad pe Justin cum se indreapta inspre mine,numai era NICI un loc gol..fuck......

-Oh buna,eu sunt JUSTIN BIEBER!spune el si se aseaza,apoi isi umbla in par crezand ca ma ademeneste

-Asa si? Care e faza?!

-Nu imi ceri nimic?Autograf,CD,o intalnite,un sar..

-NU! Si termina! Eu nu sunt o cersetoare si o lingusitoare ca altele plus ca daca vreau pot sa iti cumpar CD-ul!spun eu enervandu-ma

-Deci cine te-a batut si de ce?spune el vazand ca nu merge treaba cu agatatul

-Tu mai si intrebi?? Atat de nesimtit poti fi?? Mda mersi ca m-ai salvat,am sa iti dau toti banii de spitalizare inapoi,vad eu cum...si colierul!atunci imi dau jos colierul si il arunc pe banca lui(aveam bancile lipite ca stateam cate 2 dar l-am aruncat in fata lui).Oare cine m-a batut?! Iubita ta,Tiffany!

-Ce? CINE??spune el nervos,se ridica de pe scaun o trage pe Tiffany,isi cere scuze de la profesoara pe motiv ca ii e rau ei si iese cu ea afara

Perspectiva lui Justin

-Tu ai batut-o pe Tina??!!

-Ce dracu te-a apucat iubire?Da-mi drumul la incheietura ca ma doare!!Iti pasa de ea? Ea acum e o urata nu o sa mai ai ochi si pentru ea.spune ea zambind

-Esti o nebuna!Prin tot ce ai facut m-ai apropiat mai mult de ea desteapto!Si eu pe ea O IUBESC NU PE TINE!Am fost cu tine doar pentru ca a fost o provocare data de Mark(in coleg din clasa lor,nu o sa apara in poveste)

-Ce??spune ea mirata

-Ne despartim! Si zi mersi ca nu te dau la politie! Putea sa moara dar am avut grija eu de ea! Daca afla ceva presa esti moarta!ii spun asta si o trag de par pana la usa clasei

Apoi intram ea incepe sa planga si sta in banca ei iar eu merg la Tina care....rade!! Cred ca s-a amuzat si ea putin la cum arata acum Tiffany

Perspectiva Tinei

Off ce fac aia 2?? De vreo 5 minute au iesit....Apoi ii vad intrand si woooowww wtf oh doamne ce coafura are aia:))))) (Tiffany) zic eu incet si ma bufneste rasul mai ales cand o vad ca incepe sa plang apoi vine Justin la mine si imi spune.....

Ok,cam atat si cu capitolul asta
Next la peste 15 vizionari
Va pup puisori :* :*
Desigur puteti si vota,ati ajuta mult :* :*

Iubire Adevarata?! + Back at Seventeen (Cartea 1 si 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum