***
Veste bomba(de la media):Xenia Deli(26 ani),cea care a aparut alaturi de Justin in clipul ,,What do you mean?,, s-a casatorit cu un egiptean milionar de 62 de ani(va dati seama de ce....pentru bani dar in fine) fiecare cu cine vrea sa traiasca...era un model foarte renumit pana s-a aflat stirea si acum este la pamant.Ei v-or avea 2 nunti.
***Ce s-a intamplat in ultimul capitol:
Tina este din nou impreuna cu Justin.Ei s-au mutat deja la el.Urmatoarea zi(ajunul Craciunului) Tina da nas in nas cu Pattie care este foarte fericita de revederea ei.Justin si Tina au facut cumparaturi pentru Craciun.Desigur Justin a avut grija ca sa ii ia cel mai frumos cadoul iubitei sale.In acest timp,acasa,Pattie si Erin(mama lui Jaxon si a lui Jazmyn) s-a impacat in preajma sarbatorilor.Seara familiile s-au unit.Justin,Tina,Pattie,Erin,Jaxon si Jazmyn erau la un loc.Ei s-au distrat pana a venit vremea discutiilor de oameni mari iar cei doi pitici au fost culcati.Tina a povestit clar acel capitol greu din viata sa peste care incearca sa treaca lui Erin si lui Pattie.Dupa ce si adultii au obosit s-a spart gasca iar toti s-au dus in camerele lor.Inclusiv Tina si Justin care au trait o noapte romantica.Desi Tina suporta dureri imense nu spunea.De dimineata totul era frumos in casa.Cu dureri Tina a mers langa ceilalti pentru a deschide impreuna cu ei cadourile de Craciun.Ea primise de la Justin un ursulet imens si nu glumesc cand zic imens.La masa de Craciun au fost invitati si Lucy cu Kevin.In timpul mesei Tina s-a ridicat si a mers pana in bucatarie.De atunci nu a mai venit inapoi.Ea s-a trezit la spital impreuna cu toti cei care erau la masa.Durerile pe care le suportase cu o noapte inainte au facut ca Tina sa lesine,de aceea a ajuns la spital.Ziua si masa de Craciun a fost sarbatorita in spital de catre toata familia.In loc de sarmale si cotlet au mancat pizza.A fost un Craciun special.
Revelionul
Seara de revelion a fost petrecuta de catre Justin,Tina,Lucy si Kevin intr-un club.Lucy normal ca este mai nebunatica si a ramas iar gravida.Dar acum trebuia sa ii spuna si lui Kevin.De aceea a ales noaptea de revelion.
10:45 p.m.
Kevin si Lucy s-au dus in baie.Acolo urmau sa se intample lucruri magice pana ce Lucy a inceput discutia:
-Kevin,Kevin stai!
-De ce? Nu vrei?
-Ba da dar am sa iti spun ceva
-Ce?
-Pai sti....sunt insarcinata
-Ce?!
-Da stiu....dar dupa ce am suferit desi nu o sa il vrei eu am sa il pastrez!
-Ce?! Cum sa nu il vreau?!
-Il vrei?
-Normal! Abia astept sa se nasca si sa devenim o familie!
-Tu chiar iti doresti asta?
-Daaa!!! Chiar abia astept sa merg cu micutul sau micuta prin parc si sa fiu mandru ca sunt tata!
-Te iubesc
-Si eu acum hai sa vedem pe unde sunt Tina si Justin
-Tina,Justin! Sunt gravida!*spune Lucy entuziasmata*
-Pe bune?!*intreaba Tina*
-Daaaa!!!!!!! Acum am sa am grija de mine iar in 9 luni o sa fim mai multi!!!
-Sunt nasa copilului da?
-Normal Tina! Sa speram ca am sa fiu si eu nasa pentru copilul tau.
-Sa speram...toata perioada asta am avut greturi si mi-a fost rau,poate,poate...
23:59
Pe balcon toata lumea astepta noul an.
-10!
-9!
-8!
-7!
-6!
-5!
-4!
-3!
-2
-1!
La multi ani!!!
Justin si Tina s-au imbratisat si sarutat la miezul noptii.Sperand ca nimeni si nimic sa ii mai desparta in acest an.
Lucy si Kevin s-au sarutat.In acest timp Kevin i-a mangaiat incet burtica stiind ca in 9 luni v-or forma o familie impreuna.
Cele doua cupluri erau fericite.
♡Cam atat si cu acest capitol putin mai scurt(redus la ~780 cuvinte).Promit ca urmatorul o sa fie tot de 1200-1400 de cuvinte cum v-ati si obisnuit.Pupici♡
CITEȘTI
Iubire Adevarata?! + Back at Seventeen (Cartea 1 si 2)
FanfictionTina🌸,o adolescenta simpla Justin🎶,un star pop Pot ei forma un cuplu intr-un sfarsit?💏💑👫 Haideti sa descoperim impreuna❤ Data inceperii:9 ianuarie 2016❄⛄ Pauza:12 aug- 28 aug 16'🌊🔥 Data finalizarii: 09 oct 17' Cartea a 2-a(continuar...