Capitolul 2 ~Așa începi o nouă viață~

110 5 0
                                    

*FLASHBACK*

27.Iulie.1999
~Nunta parintilor~

Preotul-Jessica Thompson il iei de sot pe Dave Walter?

Jessica-Daa!

Preotul-Dave Walter o iei in casatorie pe Jessica Thompson?

Jessica-STATI!!Vreau sa zic ceva! Sunt..insarcinata!

Toata lumea a inceput sa susoteasca in biserica.

Dave-Poftim?!Dar wow este o veste minunata!Si DA,o iau de sotie!

Dupa 8 luni

Jessica-UHhh ce dureri de spate!Mergi mai incet cu masina

Dave-Ok, iubito. Peste o luna vei naste cele 2 comori ale mele.Acum stai putin,vom ajunge imediat.

Jessica-Noi inca nu am ales numele fetitelor!

Dave-Hai sa ne gândim

Jessica-Hmm pai eu cred ca va fi o cantareata asa ca ii voi pune numele Tina, dupa Tina Turner si surorii ei Kylie, deoarece inseamna gratios, frumos, poate fata noastra va ajunge mare in industria televiziunii. Una va canta si cealalta probabil va prezenta o emisiune sau va face parte din ea.

Dave-Numele sunt perfecte!

Jessica-Intotdeauna am vrut ca asa sa le cheme pe fetele mele

Jessica-Dave ai grija,tirul.....!!

Il fac atent pe sotul meu si la fix evita tirul care aproape ne lovise. Masina se opreste brusc si noi respiram greu. Inca putin si noi dar si copii nostrii puteam sa fi murit acum cateva secunde. Incerc sa imi revin si ma uit in dreapta mea, sotul meu plangea.

Desfac centura ce ma tinea strans si ma aproprii de el, tremura si era agitat. Il iau in brate apoi il mangai pe spate si ii soptesc ca va fi bine.

-Nu! Nu va fi bine! Aproape am murit, tu nu vezi?! striga el la mine

-Suntem bine..

-Jessica nu suntem bine! Gandeste-te la ce s-ar fi putut intampla, si noi si copii nostrii poate acum nu mai existam! Nu mai pot face asta!

-Sa mai faci ce?

-Asta Jessica.. Nu mai pot continua asa

-La ce te referi Dave?!

-Este prea mult.. Nu pot sa am niste copii impreuna cu tine daca nici de noi nu pot avea grija..

-Adica?!

-O sa se nasca cele mici apoi o sa ne despartim Jessica.. Imi pare rau dar imi e frica si sunt fara puteri, toata experienta asta traita acum cateva minute m-a schimbat.. Acum nu te pot lasa la greu dar dupa ce se vor naste cele mici drumurile noastre vor fi separate..

*FLASHBACK INCHEIAT*

Dupa 17 ani

Jessica P.O.V

Stau langa Tina si o privesc cum doarme ca un ingeras. Probabil unul dintre singurele momente in care este linistita si poate sta locului. Au trecut 17 ani de cand a venit pe lume.

Inca imi amintesc primul ei scancet, primul plans dar si primul "mama" spus de ea. Cuvantul tata nu a putut sa-l spuna dat faptului ca in ziua in care ea si sora sa Kylie s-au nascut tatal ei a respectat ce a spus in ziua accidentului.

Iubire Adevarata?! + Back at Seventeen (Cartea 1 si 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum