Ce s-a intamplat in ultimul capitol:
Ne-am mutat in Los Angeles,langa o prietena de-a mea si am inceput sa merg la scoala.In prima zi l-am vazut pe ,,maretul fitos Justin Bieber,, care m-a invitat langa el si mi-a cantat melodia Baby iar la final a incercat sa ma sarute iar eu am fugit,intre timp m-a gasit si Lucy,cea mai buna prietena a mea care nu putea veni cu mine acasa pentru ca trebuia sa stea,avand o treaba.Eu am plecat si din senit cineva ma trage de par si imi da un pumn in nas incat sa pot cadea......
(FLASHBACK)
Justin P.O.V
Off am vrut sa o sarut pentru ca imi place de fata aia,dar nu stiu cum,cum o cheama,offf de ce a fugit?Ce puteam sa ii fac??Adica de ce ar fugi de mine,marele Justin Bieber??!!Trebuie sa o gasesc,o sa fie a mea!
Tiffany-Oh,iubi unde fugi?
Justin-Tiffany sti ca nu merge intre noi..!
Tiffany-Oh iubitule,dar ce glumet esti tu azi,ha ha
Justin-Eu mie imi place de fata aia,care a fugit!
Tiffany-Poftim?De Tina sau cum naiba o cheama? De saraca aia,nu te-ai uitat la ea?Oh....(in mintea mea-vede ea ce ii fac,doar trebuie sa fim noi doua)
(FLASHBACK INCHEIAT)
Perspectiva Tinei
-Cine naiba??Auuu
-Oh,Tina,Tina sau cum te-o chema tu crezi ca te poti da la iubitul meu?spune Tiffany furioasa
-Ce?? Eu nu ma dau la fitosul ala de 2 bani sa iti fie clar spala-te cu el pe cap,idioato!*eu numai aveam putere deoarece eram deja lovita si plânsesem mult inainte de aceea nu m-am putut misca*
-Ce ma???Tu sa vorbesti frumos,tu esti idioata si nu te lua de iubitul meu,sa iti fie clar!
In timpul asta stateam pe asfalt,Tiffany m-a mai lovit putin si a plecat,eram invinetita si imi curgea sange din nas si imi sparsese buza,apoi vad un baiat cu un par saten care vine inspre mine si cum ma vede cade in genunchi,il stiu de undeva hmmm hainele inmiresmate de un parfum cunoscut si ochii ciocolati,stiu....Juss....
La spital
Ma trezesc intr-o camera alba,unde mirosea a spirt si tot auzeam ceva care facea bip-bip-bip,apoi m-am ridicat putin mai sus pentru ca in fund nu puteam,ma dureau foarte tare oasele,apoi a intrat o domnisoara asistenta
-De ce sunt aici?Ce s-a intamplat?? Aaaa stiu ce s-a intamplat,cine m-a adus??
-Te rog,calmeaza-te.spune asistenta încercând sa vorbeasca cu mine
-Ok!Deci cine m-a adus aici?
-Un baiat cu parul saten si ochi caprui adica Justin Bieber,nu stiu cum te-a gasit de te-a adus dar daca mai stateai mult era si mai rau
-Cum?Justin?...
-Da,l-am vazut când iesea din masina,tu erai pe bancheta din spate si te-a luat stil mireasa pana ati ajuns la receptie,apoi el nu a vrut sa astepte la coada si ne-a platit ca sa te ducem intr-o rezerva speciala,ai noroc fato!Daca sti cum arata camerele de primiri urgente ale spitalelor...
-Oh,da,mersi mult si tie!Apropo cum te cheama?Si unde e Justin?
-Pe mine ma cheama Larissa si Justin a plecat pentru ca era urmarit de paparazzi si mai bine nu intra in necazuri,asa ca mi-a zis sa stau cu ochii pe tine ca altfel ma concediaza de aici
-Nu are cum!
-Oh,dragut-o crede-ma ca are cum.....doresti ceva?
-Nu,stai linistita in cat timp pot pleca?
-Pai ar fi bine sa te tinem aici o noapte
-O noapte??Nu pot!
-Dar Justin mi-a zis..
-NU!Nu conteaza ce ti-a zis,stai linistita vorbesc eu cu el,cat este ceasul?
-17.50
-Bine,mersi la ora 18.30 pot iesi?
-Of,bine
-Iti multumesc enorm de mult!*am imbratisat-o*
(Poza de la media e facuta in spital inainte sa plec)Acasa
-Mami,tati am venitt,MAMIII,TATII,hmm se pare ca nu e nimeni acasa!Oh uite,ceva pe frigider!
***Tina,noi suntem plecati in seara asta la sora tatalui tau,la matusa Cindy,ne întoarcem de dimineata,ai mancare in frigider,pupici mami si tati XOXO***
Merg la mine in camera si vreau sa ma dezbrac de hainele patate de sange si când ma uit in oglinda mea giganta de pe perete observ toate vanataile si petele de sange care imi murdareau corpul,merg dau drumul la dus,ma sprijin de perete,ma las in jos si incep sa plang pentru ca tot ce s-a intamplat astazi mi-a ajuns peste limite,am fugit de un om care imi vrea binele.
Fiecare particica din copul meu ma ustura deoarece apa fierbinte si sangele nu se inteleg prea bine,ies,ma sterg,ma imbrac in pijama si ma bag in patul meu pufos,imi iau laptopul in brate dar observ ca nu pot deoarece ma ma dureau picioarele asa ca imi pun un scaun mic in pat ca sa pot pune laptopul pe el,telefonul langa mine si telecomanda la fel,dau drumul la laptop,imi bag castile in ureche si apoi ma uit peste canale sa vad ce mai e,era ora 19,incepeau stirile,dau pe programul dedicat stirilor si..
!!Breaking News!!-,,Pop starul Justin Bieber aduce in graba la spital,o fata bruneta,cu parul mediu,din masina o ia stil mireasa si o duce rapid in spital fara sa mai piarda o secunda!In masina se pare ca acesta ia dat fetei un colier pe care i l-a legat la gat,ce este cu acel colier?
De ce Justin este asa de interesant de starea unei probabile fane a lui?Putem spune ca are o noua iubita?Ultima intrebare se poate sterge deoarece el a dus-o in spital iar dupa 20 de minute a iesit in graba si a condus spre casa lui.Asteptam ca Justin sa ne spune ceva despre aceasta intamplare.Revenim cu amanunte daca aflam ceva.,,Simon,Lara,aveti legatura.Poftim??!!Larissa chiar a spus adevarul,oh Doamne!Justin si-a riscat imaginea pentru a ma salva!Merita sa ii multumesc!Dar doar atat pentru ca el e un star pop si eu o simpla fata...Apropo de colier il am??
Am fugit pana in baie si m-am uitat la colier,chiar era la gatul meu dar arata fantastic,era oare pentru mine?ce bine ca paparazzi nu stiu cine sunt!Oh nu am uitat!Parintii mei vin de dimineata ce o sa zica când o sa ma vada cu ranile si vanataile?Of o sa mai ,,imprumut,, putin,putin mai mult fond de ten de la mama ca sa imi acopar ranile,pentru ca al meu nu imi ajungea,apoi ma asez in pat si intru in ,,taramul viselor,,.
Dimineata
Aud niste zgomote puternice de jos,din bucatarie,imi era frica deoarece mi-am strigat printii si nu raspundeau,desi eu stiam cum fac ei când ajung acolo dar nu erau ei!M-am dat jos din pat,am luat o vaza din camera si am pornit tiptil,tiptil pe scari pana ajung la parter,in bucatarie era.....
Nu uitati sa lasati un vot si un comm💕
CITEȘTI
Iubire Adevarata?! + Back at Seventeen (Cartea 1 si 2)
FanfictionTina🌸,o adolescenta simpla Justin🎶,un star pop Pot ei forma un cuplu intr-un sfarsit?💏💑👫 Haideti sa descoperim impreuna❤ Data inceperii:9 ianuarie 2016❄⛄ Pauza:12 aug- 28 aug 16'🌊🔥 Data finalizarii: 09 oct 17' Cartea a 2-a(continuar...