Ce s-a intamplat in ultimul capitol:
Tiffany si tatal lui Justin,agresorii Tinei au fost prinsi si bagati la inchisoare.Am scapat de pericol.
Perspectiva Tinei
Eu si Justin suntem iar impreuna.Numai sunt menajera casei si totul este bine.
-Neata iubire*ii spun lui Justin*
-Neata,cum ai dormit?
-Bine,acum ca stiu ca nu se va mai intampla nimic.
-Stai linistita nimic nu ne va mai desprati!
-Te iubesc
-Si eu te iubesc dar sti ca in 15 zile e Craciunul,da?
-Da stiu.....
-Trebuie sa facem cumparaturi si bagajele
-Bagajele? De ce? Unde plecam??
-Mergem la cumparaturi
-Am inteles dar de ce avem nevoie de bagaje??
-Aaa pai plecam! Mergem 10 zile in hawaii!!!
-Cee??? Pe bune??
-Daaa! Peste 4 zile plecam!!!
-Wow!!!
-Bine hai sa luam ce avem nevoie
-Ok
-Tina!
-Ce?! Ce e?
-Maine e ziua lui Jazmyn si a lui Jaxon!
-Da??
-Daa trebuie sa le organizam o petrecere grozava! Facem asa,vorbim cu mama despre petrecerea piticilor iar apoi la cumparaturi luam decoratiuni pentru Craciun si tot ce avem nevoie pentru ei,ok?
-Daa cu siguranta! Mama ta stie ca suntem impreuna?....Poate Jazmyn si Jaxon nu vor sa ma vada.....
-Ce?? Mama te iubeste si te vrea ca NORA cat mai repede! Jazmyn si Jaxon la fel te plac foarte mult ei abia asteapta sa te joci iar cu ei!
-Ok,haide sa mergem la Pattie
Am coborat,Pattie statea pe canapea,la televizor.
-Ce faceti copii?*ne intreaba ea si ne zambeste*
-Bine mama am venit sa vorbim cu tine
-Spuneti
-Maine e ziua piticilor si eu cu Tina ne-am gandit ca noi sa le organizam petrecerea,ce zici?
-Da,de ce nu? Dar aveti grija cum o organizati,ei sunt gemeni dar nu au acelasi sex.Poate Jazmyn vrea printese si Jaxon pirati sau roboti.Trebuie sa aflati ce le place si sa organizati petrecerea intr-un fel incat da fie ambii multumiti.
-Paiii asta inseamna ca mai intervine ceva in planul nostru,Justin..... Mai bine hai sa iesim putin cu cei 2 si aflam ce preferinte au
-Perfecta idee,Tina.Imi place ca esti impreuna cu Justin si imi pare rau pentru ce s-a intamplat...
-Eu incep sa uit......
-Ok,Tina i-am sunat pe cei mici si in 15 minute ne vedem cu ei in fata parcului,de acolo mergem sa facem cumparaturi pentru Craciun,o sa fie amuzant.Ei in timpul asta o sa isi aleaga o jucarie si asa ne dam seama ce le place.O sa o chem pe bona lor sa ii ia si apoi noi cumparam ce avem nevoie pentru petrecere.*intervine Justin cat timp eu vorbeam cu Pattie*
-Ok,hai sa plecam ca altfel intarziem!!!
In parc
Ne-am intalnit cu cei doi.Jazmyn era imbracata cu un tütü roz,conversi si o fustita la fel.Pe bluza ei de culoarea coralului scria ,,I'm a princess,, deci ii place culoarea roz si vrea sa fie o printesa.Jaxon in schimb era pasionat de surf,avea o bluza albastra cu o placa de surf.El o sa aiba un tort albastru,cu ceva legat de mare si surf.
In magazin
Am ajuns la magazin.Jazmyn si Jaxon erau la locul de joaca pana am decis da luam ce ne trebuie pentru Craciun.I-am luat de acolo si am mers prima data la brazi.Am gasit un brad.Am mers apoi sa luam globuri si beteala.Erau foarte multe culori si era greu de ales.Dupa vreo 2 ore am ales tot ce aveam nevoie pentru Craciun.
Bona a venit si i-a luat pe gemeni apoi am ales tot ce mai era nevoie pentru locul petrecerii.Apoi am mers da comandam torturile Jazmyn o sa aiba un tort mai micut dar potrivit pentru ea iar Jaxon pentru ca a fost primul nascut va avea un tort de 3 etaje cu tema marii.Mai trebuia sa alegem un loc de joaca potrivit pentru amandoi.Alegere grea pentru ca nu prea gaseam...... Pana la urma am gasit era special.Era facut special pentru ei doi!
Am ajuns acasa si am inceput sa o decoram totulba durat in jur de 5 ore si a fost obositor dar a meritat.
Apoi am mers acasa,o noua zi ne astepta.O sa avem multa treaba maine.Dimineata urmatoare
...
Cam atat si cu acest capitol.
In urmatorul personajele vor sarbatori ziua lui Jaxon si Jazmyn.
Next luni
Kisses :*Pe 9 Martie a inceput al treilea turneu a lui Justin.,,Purpose,, va veni si in Europa.Pacat ca nu vine si in Romania.Cati belieberi suparati avem?(suparati pentru ca nu il vom putea vedea face to face pe Justin)
Chiar astazi pe 11 Martie se implinesc 2 luni de cand am postat primul capitol si ne apropiem cu pasi repezi de 2000 de vizualizari.Ne mai trebuie inca vreo 20 dar tot ce conteaza este ca eu scriu aceste capitole special pentru voi,de aceea vreau sa fie ceva nou,nemai vazut pana acum,va iubesc si sunteti cei mai tari! #loveyou
CITEȘTI
Iubire Adevarata?! + Back at Seventeen (Cartea 1 si 2)
FanfictionTina🌸,o adolescenta simpla Justin🎶,un star pop Pot ei forma un cuplu intr-un sfarsit?💏💑👫 Haideti sa descoperim impreuna❤ Data inceperii:9 ianuarie 2016❄⛄ Pauza:12 aug- 28 aug 16'🌊🔥 Data finalizarii: 09 oct 17' Cartea a 2-a(continuar...