Ce s-a intamplat in ultimul capitol:
Tina o gaseste in bucataria ei pe Lucy,venita ca sa ii faca micul dejun dupa ce a vazut la stiri noaptea trecuta,cele doua mananca si iar apoi Lucy o da pe Tina cu fond de ten sperand sa nu se mai vada nimic pe pielea ei.Pentru ca ranile sunt inca vizibile,desi sunt 20C in luna septembrie Tina se imbraca gros,ca sa nu i se vada ranile,ajunse la scoala fetele merg la ore.Tina are chimie si afla ca este in clasa cu Justin,dar hmm Justin nu e,daar bad boy-ul scolii isi face aparitia dupa 20 de minute,toata lumea fiind surprinsa,ultimul loc gol din clasa este cel langa Tina,se aseaza,incearca sa se dea mare astfel sa ii castige inima,observa ca nu ii merge cu ea(deocamdata crede el) incep o conversatie despre bataia de ieri apoi afla de la Tina ca agresoarea ei a fost defapt iubita lui,Tiffany,acesta se infurie o trage afara pe Tiffany si ii cere explicatii,ea se crizeaza si ii spune din greseala adevarul lui Justin si ca il vrea numai pentru ea si ca ia parut bine de ce a facut apoi el o trage de par pana la usa clasei,intra,si Tina observa ,,noua coafura,, a lui Tiffany si o bufneste rasul apoi vine si Justin la locul lui si ....
Perspectiva Tinei
-Da de cand are Tiffany look-ul asta nou?spun ei zambind
-Ce zambet frumos ai.....
-Mersi..!!*ma face sa rosesc*
-Tiffany are look-ul asta de cand si-o merita,stai linistita nu o sa iti mai faca nimic,si imi cer scuze
-Nu e vina ta..
-Ba da este...
-Ba nu...de ce ne contrazicem?? Avem un proiect de facut!!
-Ce?? Pe bune?? Ooo pai hai sa incepem sti tu cum e cu chimmmiiaa*pervy face*
-Nu,nu,nu daca ma port mai frumos si sunt ranita nu inseamna ca nu te pot lasa fara mostenitori ;)
-Am sa te ajut sa treci peste,stai linistita,dar inainte de proiect,ma lasi sa iti pun colierul?
-Da,e ok....si scuze pentru cum m-am comportat mai ininte...
-Nu e nimic.spune el de parca ar fi uitat ca am facut ca o nebuna
-Deci,cand esti libera? Maine la ora 10,esti la mine?
-Ce??intreb eu confuza
-Proiectuul
-Pai putem sa il facem in cla...
-Nu,mai bine vi la mine,stai linistita sunt parintii si fratii mei acasa,nu te mananc
-Ok,ok....spun eu chiar in timp ce se suna
Orele celelalte au trecut rapid pana la pranz
La cantina
Totul bine si frumos pana o vad pe Tiffany cu cele 2 ,,slujitoare,, ale ei Illiana si Elisa ca se aseaza fix langa grupul de baieti unde era si Justin,eu nu aveam pofta de mancare asa ca ma uitam la ea mai ales sa vad ce face,dintr-o data o vad ca merge sa isi ia de mancare si plimba tava pana si-a pus de toate doar tacamuri nu avea asa ca si-a luat dar cand s-a intors o alta tava a tarit chiar in fata ei, ,,norocul ei,, ca aveam paste cu sos cu totii asa ca din rochia ei scurta nu a mai ramas nimic,totul era murdar,cele 2 ,,slujutoare,, o acopereau dar cand a vrut sa fuga a alunecat destul de ,,frumos,, , cu tot cu tocurile ei de 20 de cm si a cazut,asa i se vedeau chilotii dar si-a murdarit si parul,TOTI au inceput sa rada si ea apoi s-a tarat pe jos pana la usa,de acolo nu a mai vazut-o nimeni in urmatoarele ore =]]] (La media rochia si tocurile lui Tiffany,inainte sa fie ,,colorate,, :)))) )
Apoi si celelalte ore au trecut in zbor apoi m-am imbracat sa plec dar cineva m-a prins de mana..-Justin!tip eu
-In persoana!spune el zambind
-Oh Doamne,m-ai speriat!Ce este?Eu trebuie sa merg acasa...!
-Te duc eu!Cu masina mea!Acum este intuneric,ieri era zi si ai vazut ce ai patit...haide nu accept un refuz!
-Dar Justin..
-Nici un dar!
-O sa iti fac probleme in presa....
-Oooo perfect,ce bine ca ai fular si ochelari de soare,pai pune-ti ochelarii la ochi si cu fularul ascunde-ti fata si parul asa nu te recunoaste nimeni si nu or sa stie cine esti!
-Off arat ca o baba...
-O baba sexy :)))
-Oh mai taci,unde iti este masina?
Pe drum
-Justin,pe strada urmatoare e casa mea,lasa-ma aici ca sa nu creada ceva paparazzi
-Bine dar vezi ca vin cu masina pe langa tine pana ajungi si sa te vad cum intri in casa!Sa ma suni cand intri!Eu am sa tin farurile aprinse sa vezi pe unde mergi.
-Ok,stai ce?? Cum sa te sun daca eu nu am numarul tau?!
-Il am eu pe al tau ;) iti dau un bipp ca sa sti care e
-Stia,stai,stai de unde ai tu nr meu de telfon?
-Sti,prietena ta cea mai buna,Lucy,mi-a zis ca imi da numarul tau de telefon daca o pup pe obraz si o imbratisez si..gata :)))
-Ce prietena am si eu......Daca i-ai fi zis ca sa iti trimita niste poze in costum de baie cu mine pentru un sarut ar fi facut-o...
-Stiu...adica stai linistita nu i-am cerut asta....incaaaa (spune el malefic)
-Da,da bine noapte buna
-Noapte buna si ai retinut maine,ora 10 la mine
-Dar eu nu stiu unde stai
-Tie chiar nu ti-a pasat de mine =]]]] trimit o masina dupa tine maine la ora 09:30 bine? Ca sa nu fie altcineva iti dau numarul masinii care o sa vina
-Ok noapte buna
Pana la urma Justin chiar a facut ce a zis si a venit dupa mine pana la usa,cand a vazut ca am inchis usa abia atunci a plecat eh bine,acum stie si unde stau!spun eu bosumflata
Dar mama,tata,au venit?Acasa
Mami? Tati?Oh pe bune? Iar lipsesc??
Trebuie sa verific iar daca au scris ceva ah da normal pe frigider,mda acum mi-au jurat ca se intorc de dimineata,eu merg imi fac un dus si observ ca vanataile nu se mai vad si ranile s-au inchis,oh doamne ce bine! Maine pot merge si eu imbracata mai normal cu vremea!Merg in pat si intru pe laptop,intru pe Twitter si ii day follow lui Justin,dupa cateva secunde observ ca a acceptat si acum si el ma urmareste,acum sunt impacata,pot dormi linistita,abia astept sa facum maine proiectul,pe naiba...vreau sa il vad.... si asa am intrat in taramul viselor.Atat si cu acest capitol
Next marti sau miercuri
Va pup ♡♡♡
CITEȘTI
Iubire Adevarata?! + Back at Seventeen (Cartea 1 si 2)
FanfictionTina🌸,o adolescenta simpla Justin🎶,un star pop Pot ei forma un cuplu intr-un sfarsit?💏💑👫 Haideti sa descoperim impreuna❤ Data inceperii:9 ianuarie 2016❄⛄ Pauza:12 aug- 28 aug 16'🌊🔥 Data finalizarii: 09 oct 17' Cartea a 2-a(continuar...