Cuvant inainte
De asta-vara am descoperit wattpad-ul,am citit o poveste,doua pana am decis ca vreau si eu sa incep una.Am inceput,un capitol,doua,trei dar am observat ca nu merge si ca nu este apreciata cartea.Din toamna am prins o satisfactie nebuna de a citi,era ca un drog,pot spune ca intr-un interval de 4 luni am citit in jur de 80-90 de carti.Zilnic inainte sa plec la scoala le salvam,in pauze citeam putin si seara stateam pana pe la 2-3 ca sa pot sa le termin.Zi de zi asta era programul meu,asta nu insemna ca neglijam scoala.Fix acum o luna pe 10 ianuarie cu (,) cunostintele adunate pe parcurs am decis sa imi fac curaj sa scriu si eu o carte si am inceput.In primul capitol defapt prezint personajele.La al doilea capitol am stat sa il scriu in jur de 1-2 ore pentru ca vroiam sa atraga lumea,sa fie interesant,special.In acea seara in jurul ore 7 am prins curaj si am apasat ,,butonul magic,, in scurt timp primele 2 capitole erau online.Eram destul de nesigura de ce se putea intampla dar nu am vrut sa le sterg!Ei uite,dupa fix o luna cartea are succes.In doar o luna am strans deja 600 de vizualizari si 105 voturi,va multumesc! De aceea am decis sa fac acest capitol aniversar,foarte special pentru mine.Savurati-l cu drag ;)
Perspectiva lui Justin
Ma trezesc fericit deoarece ieri am facut publica relatia mea cu Tina.Aseara am uitat sa ii spun Tinei dar astazi ea va merge la Ellen in emisiune iar eu am sa merg la studio.
Perspectiva Tinei
Justin ma trezeste incet dar eu ma intorc pe cealalta parte ca sa mai dorm putin,apoi zice bomba:
-Haide Tini,trezeste-te la ora 5 o sa fi in emisiune la Ellen si vei canta
-Ceeee??!!*strig eu si ma ridic in fund*
-Da,te-a invitat aseara dar am uitat sa iti spun
-Justin!!
-Scuze...Acum imbraca-te.Eu o sa fiu la studio dupa ce terminati ma chemi sa te iau
-Offffff,de acum sa numai uiti!!
-Bine printes-o razboinica :))))
-De unde ai mai scos-o si pe asta?? :))
-Aseara era sa ne lasi fara mostenitori,de aia am dormit in camera oaspetilor
-Ooo,scuze dar a fost am fost agitata dupa o zi grea....
-Fugi si pregateste-te!!!
-Gata,gata :))
Dupa 3 ore
Mai erau 2 ore pana incepea emisiunea de aceea mi-am facut repede un dus si m-am machiat.Am ales sa ma imbrac in alb si negru: pantaloni si un sacou alb cu un sutien (la vedere) si niste tocuri negre.
La emisiune
Ellen este o draguta.Ea si Justin sunt foarte buni prieteni,de aceea m-a si primit calduros in emisiunea ei.Am vorbit in jur de 1 ora iar apoi a trebuit sa cant,deoarece era prima data cand eram la televizor si as fi cantat in fata a milioane de oameni eram foarte emotionata.In culise,inainte sa cant am avut o surpriza care ma linistit.Acolo au aparut Justin,Austin si Lucy:
-Woww!!! Ce faceti aici?? Justin,parca erai la studio
-Eram dar m-am gandit sa vin aici cu cei 2 pentru a iti face o surpriza si a te linisti.Numai tremura iubito!Ce o sa canti?
-Cat timp numai vorbeai cu mine(alea 2 luni) am compus un cantec ,,Same old live,, sper sa va placa.
-Cu siguranta!Haideti prieteni,haideti in public.Iubito sa nu ai emotii.
-Bine,te iubesc.
-Si eu.
Imediat dupa cei 3 au mers in public a aparut sora mea:
CITEȘTI
Iubire Adevarata?! + Back at Seventeen (Cartea 1 si 2)
FanfictionTina🌸,o adolescenta simpla Justin🎶,un star pop Pot ei forma un cuplu intr-un sfarsit?💏💑👫 Haideti sa descoperim impreuna❤ Data inceperii:9 ianuarie 2016❄⛄ Pauza:12 aug- 28 aug 16'🌊🔥 Data finalizarii: 09 oct 17' Cartea a 2-a(continuar...