Am postat acest capitol deoarece sunt foarte fericita,in fix 2 saptamani am strans 200 de vizualizari,va multumesc!
Atentie! Limbaj neadecvat!
Ce s-a intamplat in ultimul capitol:
Tinei ii pare rau ca l-a refuzat si poate suparat pe Justin asa ca merge sa faca dus si dintr-o data apare sora ei,dupa ce au vorbit si Tina s-a calmat s-a intors in camera langa Justin,amandoi s-au bagat la somn,el a incercat sa o ia pe Tina de mijloc,prima data a vrut sa refuze dar apoi s-a gandit la ce a vorbit cu sora ei mai devreme ,in baie.Si cei doi au dormit imbratisati pana dimineata.Justin a fost trezit de razele soarelui asa ca a tras draperiile si a coborat la restaurant pentru a lua un mic-dejun special pentru Tina,cand l-a luat s-a intors in camera si marea surpriza,Tina era in baie si isi facea parul..........a fost surprinsa si bucuroasa ca iubitul ei i-a facut o surpriza,cei doi trebuiau sa se pregateasca deoarece plecau la o salina cu clasa,cu 10 minute inainte de plecarea autocarului au mers in camera lui Lucy si a lui Austin si ei dormeau...si erau dezbracati,la salina Tina discuta cu Lucy si dupa spusele lui Lucy a facut-o cu Austin aseara si ii este rau poate e gravida.....nu au stat mult la discutii deoarece veneau baietii,ajunsi la hotel au mai stat cei 4 putin si s-au uitat la un film,apoi cei doi ai plecat iar Justin si Tina au adormit.
De dimineata
Perspectiva lui Justin
-Buna dimineata,iubire
-Buna dimineata,Juss
-Juss?Nu sunt iubirea ta?!
-Glumeam si eu,te iubesc!
-Si eu te iubesc,deci iubi,vrei sa iesim azi la zapada?Ii intrebam si pe cei 2 daca vor
-Ok,abia astept!!!!
Dupa 30 de minute
Perspectiva Tinei
-Haide iubi,sa mergem sa ii chemam pe cei 2
-Ok,haide
....
#cioc,cioc#
-Ce faci dude?*spune Justin,iar eu zambeam*
-Nu prea bine,Lucy se simte rau....
-Poftim?!*spun eu si il imping din usa pe Austin*Lucy!! Ce ai patit?
-Ma simt putin rau nu e nimic.....
-Esti sigura?Noi am fi vrut sa iesim cu totii la zapada.....
-Nu este nimic,eu am sa stau aici la caldura si voi iesiti
-NU!Nu te las asa!
-Tina,te rog....am sa ma simt prost daca nu iesiti,o sa fie vina mea din cauza mea nu o sa va distrati........
-Of bine......Austin imbraca-te!In 10 minute,la foisorul de langa padure!
Afara
Ne-am jucat in jur de 30 de minute iar apoi baietii s-au asezat la o masa si Justin mi-a spus sa merg sa iau ceai(trebuia sa merg prin padure pana sa ajung la hotel) au fost cam nesimtiti dar meh e ultima data cand o fac!Merg prin padure pana aud niste pasi,ma intorc si cineva imi pune o batista la nas si asa adorm.Ma trezesc intr-o camera intunecoasa ,legata la maini si la picioare,gerul se simtea al naibii de tare......
Perspectiva lui Justin
-Hey,bro,unde e Tina?Ar fi trebuit sa se intoarca pana acum..*spune Austin ingrijorat*
-Haide sa o cautam!Haide la hotel probabil ca a ramas acolo.....
Pe drum,in padure o vad pe Tiffany..wtf ea cand si cum a ajuns...si dc e aici??!!
-Tiffany ce cauti tu aici?!*intreb eu surprins*
-Eh,una,alta sti,iti mai vrei iubita?Dupa cate am vazut sunteti impreuna.....
-Tuuu!! Ce i-ai facut?!
-Eh multe,ar putea muri in fiecare moment,fa-o cu mine in seara asta si maine o sa ti-o dau pe Tina,vie sau moarta....*zambeste malefic*
-Mortii mati!Deci te omor!
-Of,Justin,Justin nu se vorbeste asa cu o fata+am oameni cu mine,care ma protejeaza deci nu ai ce sa imi faci!Ti-am zis,o facem in noaptea asta si maine o ai pe sarantoaca aia!
-Bine dar o fac doar pentru Tina!
-Justin,ce faci??*tipa Austin*
-Trebuie sa o fac!Altfel nu o voi mai vedea!Tiffany haide sa mergem in camera.....Austin mergi la Lucy!
Perspectiva lui Austin
-Si?Cum a fost la zapada,iubire?*ma intreaba Lucy*
-Tina.......a fost rapita de Tiffany iar ca sa o elibereze in viata sau moarta...ea o sa se .... cu Justin in seara asta....
-POFTIM??!! Oh Doamne! Dar voi nu erati cu ea??! Cum de au rapit-o??
-Pai sti...eu si bro stateam la masa si am trimis-o pe ea ca sa aduca ceaiuri...
-Prin padure,in intuneric?!IDIOTILOR!!!!!!!!!!Daca se intampla ceva cu Tina va omor pe amandoi!
Perspectiva Tinei
Stau aici de vreo 6 ore,am inghetat,imi e foame,imi e sete aproape mor.....Se aude usa deschizandu-se
-Oh,papusa ce faci?Ce zici sa facem ceva mai ales ca este seara,esti virgina?
-Pleaca animalule!*spun eu nervoasa*
-Eee bine papusa,am sa aflu si singur daca esti virgina.....
-Tu nu o sa imi atingi nici macar un fir de par boule!Acum lasa-ma sa plec!
-Pai.....nu cred ca ai vrea ca sa te intoci la hotel si sa il vezi pe Justin peste Tiffany,corect?
-Poftim?!Justin i-o trage curvei aleia chiar acum?!
-Daaa,oh da Tiffany are o camera pusa chiar in camera voastra,vrei sa vezi ce fac cei doi indragostiti?
-Hai,arata-mi!! Daca ai ce......Justin e un....
*porneste videoclipul si vad exact cum cei doi....las-o balta....intelegeti voi*
-Justin e un.......*spune musculosul asteptand raspuns*
-E un idiot care doar vroia sa mi-o traga si apoi sa se reintoarca la Tiffany..
Apoi tipul ala pleaca
Perspectiva lui Justin
Sunt nevoit ca sa i-o trag lu'Tiffany in seara asta doar ca sa o elibereze pe Tina,cat de nebuna poate sa fie Tiffany???Off sper ca Tina este bine....
-Oh,Justin,te iubesc,te iubesc!*geme Tiffany*
-Da,da bine,gata!Am terminat!*strig eu la ea*
-Bine dar tu pierzi.....
-Nu am ce sa pierd!Unde e Tina?! Du-ma la ea!Acum!
-Oh dar iubitule e ora 2 noaptea....
-Eu nu sunt iubitul tau si in momentul asta o aduci chiar aici!!
Tiffany se imbraca si pleaca
Dupa 20 de minute
O vad pe Tina intrand pe usa,era inghetata,plansese,avea lacrimile inghetate pe fata,se vedea ca ii este sete,foame si ca are nevoie de somn.....sper sa nu fi aflat ce am facut dar oricum pentru ea am facut-o!
-Tina.....esti bine?!*merg spre ea ca sa o imbratisez*
-...
Cam atat si cu acest capitol
Ce ziceti?Tina v-a fi suparata pe Justin/v-a intelege si v-a trece peste sau o sa o termine cu el definitiv?
Asta v-om afla in capitolul urmator
Nu uitati sa si votati
Va pup :* :* :*♡♡♡
CITEȘTI
Iubire Adevarata?! + Back at Seventeen (Cartea 1 si 2)
FanfictionTina🌸,o adolescenta simpla Justin🎶,un star pop Pot ei forma un cuplu intr-un sfarsit?💏💑👫 Haideti sa descoperim impreuna❤ Data inceperii:9 ianuarie 2016❄⛄ Pauza:12 aug- 28 aug 16'🌊🔥 Data finalizarii: 09 oct 17' Cartea a 2-a(continuar...