Ce s-a intamplat in ultimul capitol:
In urma cu 2 saptamani tot viitorul meu s-a schimbat.Atunci am aflat ca Justin nu este tatal fetitei mele ci un alt barbat....Socata,suparata peste masura si cu nervii intisi la maxim fiind pe moment am renuntat la Justin si am decis sa imi traiesc viitorul cu acest barbat misterios.Asta am facut in aceste 2 saptamani.
Perspectiva Tinei
Inca o luna si cea mica vine pe lume.Eu si Jake suntem in toiul pregatirilor.Astazi urmeaza ca sa plecam intr-un loc secret in care vrea neaparat sa ma duca.Interesante idei.Adica locuri secrete hmmm nice :))
Dupa o ora am ajuns in aeroport,se pare ca vom zbura pana in acel loc secret.Misterul devine din ce in ce mai interesant.
Stam si asteptam la coada.Eu imi tineam pasaportul si geanta intr-o mana iar cu cealalta imi protejam micuta prin bluza larga care nu prea arata burtica.
Cu parul putin ciufulit,ochelari de soare pe ochi,niste pantaloni cu micute modele asortati cu bluza larga de lana care sa nu imi scoata in evidenta burta de gravida am reusit sa las pe toata lumea uimita de noul meu stil.Bineinteles am acesorizat cu o geanta neagra,asortati cu ghetutele.
Inca 10 minute pana la imbarcare si decolare.Ciudat dar Jake a vrut sa mergem cu avionul public nu cu cel privat.O sa fie interesant.Sa speram ca nu vor fi factori de risc in care ne putem prabusii ca doar daca aflu ceva mor de ingrijorare dar eh sa speram ca va fi bine.
-Jake?
-Da,iubito
-Te iubesc*spun eu dandu-i un sarut*
-Si eu te iubesc
Micuta noastra conversatie creata pe moment si sarutul m-au mai linistit.
Am urcat in avion.Este plin.Totusi inca nu am aflat incotro.La ce destinatie.Si Jake la cat de incapatanat e nu imi va zice nici de ii spun ca ne despartim ..sau asa imi va zice :))
Mi-am scos castile si telefonul din geanta si am inceput sa fac o misiune imposibila.Sa descurc castile.Dintrodata aud cateva tipete din spate.E clar,si-au dat seama cine sunt
-Tina! Tina! Tinaaaa!!*striga un grup de fete din spate*
-Tina?!*alte 2 fete din fata se intorc catre noi*
-Mama da tu chiar esti cunoscuta,nu gluma*imi sopteste Jake*
-Shh :)))))
Grupul de fete din spate se indreapta catre mine cu telefoanele in mana si incep sa imi zica:
-Tina! Tina,te rog o poza! Macar o poza! Sau un autograf!!!
Pentru ca suntem pe punctul de a decola,stewardesele le avertizeaza ca trebuie sa ia loc undeva,nu sa stea in picioare si sa sara in avion pentru ca o sa fie probleme.Eu aud si ii spun lui Jake:
-Poti sa mergi pe alt scaun te rog? Sa pot sta cu ele? Chiar isi doresc sa vorbeasca cu mine
-Sigur iubito
-Mersi
Apoi Jake merge pe alt loc si fetele se pot aseza langa mine iar cele din fata sa se intoarca cu fata la noi.
-Deci Tina.Wow sunt uimita ca eu,acum,vorbesc cu tine!*spune o fata*
-Esti asa o draguta.De cand te-am vazut prima oara mi-ai placut.Ai un suflet asa bun,desi ai suferit atat din cauza lui Jus...
-Te rog.Nu ii spune numele,nu vreau sa imi mai amintesc de el.El apartine de domeniul trecutului.Acum este iar cu Tiffany si le urez o viata frumoasa de acum inainte*spun eu si o intrerup pana sa ii spuna numele*
-Ok.Iti sta foarte bine insarcinata.
-Oh mersi ♡♡*spun eu si le imbratisez pe toate*
Tot drumul ne-am imbratisat,am povestit,ne-am jucat cu micuta din burta mea,am ascultat muzica,am mancat,am baut,am vazut si un film,am si cantat,am mai facut si poze,am dat autografe iar asa timpul a trecut.
La decolare m-am simtit cumva rau ca va trebuii sa ma despart de acele fane care sunt chiar de treaba si am povestit multe care ne-au apropiat dar le-am dat numarul meu de telefon cu conditita ca sa nu i-l mai dea nimanui.
Ajunsa pe aeroport(inca nu stiu unde sunt),am luat bagajele si ne indreptam inspre iesire.Dam de niste paparazzi care se pare ca stiau de venirea mea.Unul dintre ei ma socheaza cu o intrebare:
~,,Tina,cum este dupa ce ai devenit cunoscuta cu ajutorul lui Justin,chiar de el dar mai apoi te culci cu alt barbat doar pentru ca vrei sa uiti ce s-a intamplat cu domnul Bieber?,,~
Cam atat si cu acest capitol.Sper ca va placut.Ciudat dar am scris destul de repede.Adica tot capitolul in jumatate de ora.Kisses♡
CITEȘTI
Iubire Adevarata?! + Back at Seventeen (Cartea 1 si 2)
FanfictionTina🌸,o adolescenta simpla Justin🎶,un star pop Pot ei forma un cuplu intr-un sfarsit?💏💑👫 Haideti sa descoperim impreuna❤ Data inceperii:9 ianuarie 2016❄⛄ Pauza:12 aug- 28 aug 16'🌊🔥 Data finalizarii: 09 oct 17' Cartea a 2-a(continuar...