Ce s-a intamplat in ultimul capitol:
Cuplul Justin si Tina se afla in Hawaii.Justin a cerut-o pe Selena in casatorie,Ayana a ajutat in acest plan.Dupa o zi de petrecere,cei doi au avut o seara interzisa ^-^.
Perspectiva lui Lucy
Roxana are aproape 2 luni.Eu si Austin nu ne mai intelegem prea bine de aceea ne-am separat iar el fetita sta la el,asa au decis judecatorii......
Noaptea
Tina si Justin sunt in Hawaii,eu numai am fetita si vreau sa ma distrez ca sa pot fii fericita.Merg in club.Ma imbrac pana primesc un apel de la Tina:
-Ce faci??
-Ooo bine miresico
-Shhhh :)))
-Ce faceti?
-Bine,glumesc nu sunt bine aseara am avut o noapte mai agitata si inca am dureri....
-Oooo bun asa,pe mine ma doare burta....de la operatie...
-Lasa ca trece,si ce mai faci?(Tina stia de povestea lui Lucy si ca numai are fetita)
-Merg in club,in Vortex
-Pe bune?? Verisorul meu e si el acolo in seara asta :))) poate va cunoasteti
-Uuuuuu bun,hai ca eu plec pupici ♡☆
Stai,Tina voi v-ati protejat?-Paaa
#bip,bip#
La club
Asa am mers imbracat:
Multa lume,multi betivi,dansatori,striparite si multe alte curve care stau pe afara......e normal......
-Auch! Vezi pe unde mergi!
-Scuzeeee uuuuu *spune baiatul care s-a lovit de mine*
-Dute dracu!
-Eu sa ma duc? Tu macar sti cine sunt?? Ooo pisicuta are gheare
-Cine esti tu ma?
-Verisorul noii sotii daca as putea sa zic asa a lui Justin Bieber
-Numai spune! Eu sunt cea mai buna prietena a ei,mi-a spus de tine :)))
-Oooo atunci hei dragutooo :* :*
-Hai sa stam la o masa
-Si sa ne distram putin,vrei?
-De ce nu?
-Esti singura da?
-Da........
Am stat si am baut in jur de 5 ore,am dansat,am fumat si am inceput sa ne sarutam.Eu numai realizam el m-a luat in carca,m-a bagat in masina si m-a adus in casa lui.Acolo a inceput sa ma dezbrace,sa ma sarute,m-am impiedicat pe scari iar el a cazut peste mine.Ne-am ridicat incet si pana la urma am ajuns in pat.Saruturile coborau incet pe gat,sani,burta si au ajuns la locul sensibil.De atunci numai imi amintesc nimic.
De dimineata
Razele soarelui imi mangaiau piel....ah da-o naibii de descriere,nu ajuta pe nimeni :)))))
Ma trezesc in fund pentru ca mi-am dat seama ca nu sunt in patul meu.-What the fuck?! Ce dracu caut eu aici????? Stai,cine dracu e asta??? Trebuie sa plec de aici!
Dau patura de pe mine si am un soc imens,eram complet goala....
M-am ridicat imediat de pe pat,mi-am adunat hainele de pe jos,m-am imbracat iar apoi simt ca cineva ma atinge pe sira spinarii.
-Unde crezi ca pleci pisi?
-Ia mana de pe mine!
-De ce? Aseara erai beata si ce iti mai placea sa te ating
-Eu plec!
-Bine! Valea,sa nu te mai vad,curvo!
-Nu o sa mai ai sansa!
Dupa 6 zile
Pe faleza
Asa am mers pe faleza:
Ma plimbam pe faleza ca sa pot vedea apusul minunat al soarelui,asa am sa ma pot linistii,oricum maine Justin si Tina se intorc din vacanta lor din Hawaii.Dintr-o data numai vad nimic si lesin.Ma trezesc intr-o camera alba,totul era curat,se auzeau aparatele si se simtea mirosul,era clar un spital da cum naiba am ajuns ma aici?! Mai nou ma teleportez in case la baieti si prin spitale?! De ce si cum?! Dintr-o data vad o tipa imbracata in alb care intra la mine in salon,cred ca e o asistenta.
-Ce caut aici?! Ce s-a intamplat cu mine? De cat timp sunt aici? De ce inca stau in pat si de ce am perfuzii?!
-Va rog sa va pastrati calmul
-Fa zi mai repede ce am sau iti jur ca iti dau cu vaza in cap!
In acelasi timp,Hawaii
-Ah*spune Tina si se prabuseste*
-Iubito esti bine??!
-Imi e rau,Justin...
-Te duc imediat la un spital
-Nu nu e nevoie
-Shhh
La spital (La Lucy&Tina)
-Felicitari,sunteti insarcinata!
(Lucy):Ce??
(Tina):Ce??......
Cam atat si cu acest capitol
Kisses
☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡
CITEȘTI
Iubire Adevarata?! + Back at Seventeen (Cartea 1 si 2)
FanfictionTina🌸,o adolescenta simpla Justin🎶,un star pop Pot ei forma un cuplu intr-un sfarsit?💏💑👫 Haideti sa descoperim impreuna❤ Data inceperii:9 ianuarie 2016❄⛄ Pauza:12 aug- 28 aug 16'🌊🔥 Data finalizarii: 09 oct 17' Cartea a 2-a(continuar...