Capitolul 34 ~Aniversarea gemenilor~

533 20 0
                                    

Ce s-a intamplat in ultimul capitol:

Tina a reusit sa ii ia pe copii ca in seara de ziua lor da doarma la ei.Ziua copiilor a inceput foarte bine.Jaxon,Jazmyn si Tina fiind surpinsi de Justin cu mici atentii.Sarbatorita a avut niste lalele,sarbatoritul o masina iar Tina un buchet mare de 101 trandafiri.Era ora 3.30 la 4.00 p.m. incepea petecerea.Justin era la cofetarie.

Perspectiva lui Justin

Era 3.40.Pizza era comandata,bauturile in portbagaj,cadourile sarbatoritilor tot acolo langa mici coifuri si decoratiuni pentru petrecere.

-Buna ziua,e cineva??

-Da.Wow wtf Justin Bie....

-Shhhh te rog taci,nu tipa! Sunt o multime de oameni aici petrecerea fratilor mei mai mici incepe in fix 50 de minute si nu am timp sa dau autografe tuturor.Daca vrei iti dau tie unul,facem o poza imi dai torturile si am plecat,bine?

-Cum zici tu*spune ea*

-Bine mergi si adu-le

Dupa 2 minute

-Imi cer scuze dar cred ca s-a produs o greseala.Torturile comandate pe nume Bieber ajung abia peste o ora.

-O ora?!

-Imi pare rau...

-O sa iti para si tie si firmei tale pentru ca nu o sa mai existati.Da-mi adresa pe unde o ia masina! Acum!

-Dar...

-Nici un dar! Am zis acum!

In 5 minute am aflat strada pe care erau torturile si am plecat.

In 10 minute de mers am vazut masina

Am inceput sa claxonez sa il fac sa se opreasca abia dupa inca 30 de m s-a oprit.Am coborat din masina si am mers la el:

-Buna ziua,am 2 torturi pe numele Bieber

-Stiu,dar mai omule nu asa se preiau torturile! Nu opresti omul in mijlocul drumului ca asa vrei tu! Tu esti doar un idiot care nu stie sa cante si un fra...

-Inca un cuvant si aici ramai!*am spus eu dandu-i un pumn in fata*

-Gata,acum iti dau torturile!

Dupa 5 minute mi-a dat torturile si i-am lasat un bacsis in plus pentru ca i-am dat una si i-am strambat nasul.

Persectiva Tinei

(IN TIMPUL CAND JUSTIN ERA ABIA LA COFETARIE)

-Copii!!! Haideti sa mancam ceva,toti!

-Bine!!! Acum venim!!!*striga Jazmyn si Jaxon pe acelasi ton*

(In bucatarie eram eu si Pattie.Pattie le-a facut ea un tort surpriza)

Pattie le-a facut ea un tort surpriza)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Iubire Adevarata?! + Back at Seventeen (Cartea 1 si 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum