Ultima zi.Ultimele lacrimi.Ultimele clipe de suferinta.
Ora 7
Dimineata este foarte schimbata fata de cele de zi cu zi.Camera este intunecata,soarele refuza sa isi faca aparitia.Eu trezita de lacrimile inghetate pe fata mea curata dar trista ma imbrac in ceva negru,ma spal pe fata,iau ceva de mancat si merg la cimitir,acolo in 6 ore copii v-or fi inmormantati.
...
Am ajuns,locul era plin de flori si ursuleti.Mormintele erau lipite asa ca pe vezi gemenii sa fie uniti.Partea lui oliver era imprejmuita de flori albastre si indigo iar a Emmei cu flori roz si mov.Era cel mai frumos mormant de acolo.Langa era o banca,am mers si m-am asezat incet pe ea.Tot felul de gânduri mi-au invadat mintea.Toate erau legate despre viitor.Cum va fi,unde v-om sta eu si Zac,ce va fi intre noi,asta daca va fi.Toate astea erau doar intrebari fara raspuns deocamdata.La ora 6 p.m. am avionul privat inspre Dubai,locul unde imi voi petrece urmatorii ani langa Zac.Treptat ajung acasa.Ora 12 ma anunta ca trebuie sa ma grabesc incat intr-o ora sa fiu la ceremonie.Sunt peste 10.000 de scaune aranjate acolo.Pentru ca intr-o biserica nu incap atatia oameni ceremonia va fi tinuta afara.Soarele nou venit pe cer ne topeste cu razele lui.
Ora 13,ceremonia a inceput.Preotii fac slujba speciala pentru cei mici.Eu stau in primul rand cu Lucy,Kevin si cateva staruri venite si ele cum ar fi Taylor Swift,Zendaya(stiu ca Taylor si Zendaya nu se inteleg dar sa zicem ca acum nu se cunosc),Ariana Grande si Bella Hadid.
Nu ma puteam stapanii din plans.Totul era dureros.Din când in când imi mai veneau si gânduri bune in care speram in viitorul meu care va fi mai bun decat trecutul.Slujba a durat o ora.Mai apoi am luat micutii si am mers inspre mormant.Totul era bine organizat.Incet incet alaiul a pornit.Lacrimi,oameni tristi si lumanari(una roz una albastra),asta era imaginea alaiului.Ajunsi la groapa toata lumea astepta sa se inceapa.Miile de flori inca ajungeau.La un momentdat vad un 3 barbati care vin cu o coroana mare tinuta de toti 3.In forma unei inimi facuta jumatate din culorile roz si albastru iar cealalta jumatate din trandafiri care in mijoc era un suport facut dintr-un trandafir rosu.Pe el atarna colierul.Colierul care ne-a ajutat,savat si protejat in foarte multe situatii ale acestui an.Stiam deja de la cine e coroana.Cand m-am uitat in spatele oamenilor l-am vazut pe Justin ascunzandu-se dupa copaci,plangand dar uitându-se la mine.M-am emotionat.
-Condoleante..*spuse unul dintre barbatii care au adus coroana*
-Multumesc..*spun eu tinandu-ma de Lucy*
-Coroana este de la..
-Stiu de la cine este coroana*spun si il intrerup*
-Va rugat ca sa nu aruncati coroana de flori ci sa stea si ea aici,macar intr-un colt daca se poate.
-Puneti-o chiar la sicrie.Sa se vada,sa arate frumos.Nu vreau sa o ascund.Il inteleg si chiar vreau ca sa ii mulumiti pentru ce a facut din partea mea.
-Sigur,asa o sa facem.Multumim pentru intelegere si inca odata condoleante*au spus si au plecat*
Intr-o ora s-a terminat.Ceremonia era gata si iesise bine.Eu mi-am sters lacrimile si am mers inspre casa.
CITEȘTI
Iubire Adevarata?! + Back at Seventeen (Cartea 1 si 2)
FanfictionTina🌸,o adolescenta simpla Justin🎶,un star pop Pot ei forma un cuplu intr-un sfarsit?💏💑👫 Haideti sa descoperim impreuna❤ Data inceperii:9 ianuarie 2016❄⛄ Pauza:12 aug- 28 aug 16'🌊🔥 Data finalizarii: 09 oct 17' Cartea a 2-a(continuar...