Capitolul 46 ~Ajunul Craciunului si Craciunul~

491 16 0
                                    

Hei hei hei,nou capitol azi.Fericire mare pe voi dar emotii mari pe mine.Azi am teza la mate+astept un telefon important care imi poate schimba viitorul.Dau si ultima teza azi si scap.In fine,sa trecem direct la capitol :)))

***Apropo,la multi ani Jaxmyn Bieber!! Astazi micuta sora a lui Justin implineste 8 anisori***

(La media sunt doua dintre cuplurile mele preferate,formate din:Zayn & Gigi Hadid si Justin & Selena)

Ce s-a intamplat in ultimul capitol:

Tina a cazut in mijlocul scenei.Justin a luat-o eroic pe brate si a dus-o la spital.Acolo Tina si-a revenit dar a pierdut si ultimul copil.Ea si Justin au facut un pact prin care Tina urma sa se plimbe si sa accepte sa mearga cu Justin in locurile unde s-au intamplat diferite actiuni pentru a o ajuta pe Tina sa isi aduca aminte tot.Ea a acceptat.O zi intreaga s-au plimbat cei doi.Seara s-au intors la Justin in casa.Tina a observat in camera lui Justin,la loc de voie colierul care i-a unit din prima zi.L-a rugat sa i-l puna iar apoi ca printr-o magie,cu ajutorul colierului si-a adus aminte tot trecutul si normal ca este din nou cu Justin.Si Ayana :)).Surpriza a fost mai mare cand au aflat ca maine este ajunul Crciunului si ei nu au pregatit nimic.De aceea si-au facut un dus si s-au bagat la culcare.

De dimineata(Ajunul Craciunului)

Soarele isi face aparitia.El si razele lui ne saluta printre draperiile deschise.Ma ridic incet in capul oaselor si imi dau picioarele jos din pat.Durerea de stomac iar isi facea aparitia.Imi ating incet burta,ma ridic,merg la baie si imi fac rutina de dimineata iar apoi ies din camera incet ca sa nu il trezesc pe Justin,el inca dormea.Ma indrept incet inspre scari.Cobor extrem de incet tinandu-ma tare de balustrada si de stomac.Ajunsa in bucatarie observ ca nu prea mai era nimic in frigider si decid sa merg sa iau ceva pentru a face mic dejun-ul.Desi mergeam putin mai tarziu cu Justin voiam ca sa il surprind cu mic dejun-ul la pat.
M-am imbracat imediat in ceva lejer care sa nu imi arate burtica(care inca era destul de maricica) si ceva care sa nu ma stranga de burtica pentru ca ar fi agravat durerea deja existenta,mi-am pus un fular la gat si am iesit pe usa.

Incet incet ma simteam urmarita si fotografiata,am luat-o pe jos pentru ca nu voiam sa se creeze o impresie cum ca eu i-as folosii oamenii sau masinile lui Justin pentru ca ar fi iesit urat.Am mers in jur de 30 de minute pana am ajuns intr-un mini shop.Am luat tot ce trebuie iar mai apoi m-am intors acasa.Inca era liniste.Am facut imediat 30 de clatite si le-am uns cu ciocolata.De odata se aude un zgomot din baia de la parter.Eu stiam ca Justin doarme si oricum el ar fi folosit baia din camera noastra nu asta de la parter.Merg incet spre usa si apas pe clanta.O deschid si raman uimita:

-Tinaaa!!!!!! Doamne ce bine ca esti inapoi!!!!!!

-Pattie?!*spun eu uimita iar mai apoi ea vine inspre mine si ma imbratiseaza*

-Tinaaa!! Stai....unde sunt co...*spune ea dar eu o intrerup*

-Copii?.....*spun eu cu o voce trista*

-Da..te rog zi-mi ca nu s-a intamplat ceva rau!

-Am fost rapita,violata,batuta si am pierdut ambii copii*spun eu lacrimand*

-Poftim?! Saraca de tine!!*ea vine inspre mine si ma ia in brate*

-Auu! Stomacul.....inca ma doare destul de tare*spun eu si ma dau din imbratisare*

-Oh scuze Tina,nu am vrut! Imi pare rau daca te-am lovit! Dar ce miroase asa?

-Am facut clatiteeee!! :)))

-Uuu pai mergi si trezeste-l si pe Justin

-Imediat ce pot urca scarile

-Nu e nevoie iubito,sunt deja aici*spune Justin vine la mine si ma saruta*

Iubire Adevarata?! + Back at Seventeen (Cartea 1 si 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum