Capitolul 58 *Dupa bine raul se intoarce..?!*

374 13 0
                                    

Ce s-a intamplat in ultimul capitol:

Tina si Justin au aflat ca vor devenii parintii unei fetite.Cei doi isi doreau sa aiba o printesa si uite ca asta s-a si intamplat.Baiatul este pe lumea cealalta,in pantecele Ayanei.Asa imposibilul a devenit posibil! Petrecerea aflarii sexului copilului a fost data in acea seara.

Urmatoarea dimineata

Ne trezim destul de obositi.Nu stiu daca asa e si Justin dar eu sigur sunt extenuata dup petrecerea de aseara si photoshooting-urile de dupa.Ma trezesc si imi mangai incet burtica stiind ca o fetita doarme inca acolo.Sunt foarte fericita si cu asta as putea invinge toate durerile intervenite pe parcurs si cele care vor mai urma.

Soarele iese si el de printre nori,destul de timid azi.Ma ridic,merg la baie,ma spal pe ochi si imi aplic gelul anti vergeturi pe burta apoi ma intorc in camera.Justin inca dormea de aceea nu am vrut sa il trezesc.Cobor si fac 3 ochiuri,intind pe 4 felii de paine putin gem,mai fac si un ceai de fucte de padure si gata mic-dejunul.Eu aveam 1 ou cu 2 felii de paine cu geam iar restul Justin.Stiu ca trebuie sa mananc mai mult pentru ca acum e si micuta dar nu pot desi am sa ma straduiesc!

-Justiiiiiin!!!!!!

-Da?? *spuse el venind alergand inspre bucatarie*

-Ce faci?

-Bine dar ce e?! Ce s-a intamplat?! Micuta e bine?!

-Da,suntem foarte bine

-Atunci de ce naiba ai tipat?!

-Te-am chemat la masa

-Asa?!

-Da,mie si printesei noastre ne era lene sa mai urcam odata ca sa te trezim :)))

-Tipatul asta o sa ramana toata viata mea.Prima oara cand ne-am vazut pentru prima oara la scoala cand ti-am cantat si tu tipai la Lucy ca nu vrei sa vi langa mine sa iti tip,apoi in vacanta de la munte cand sti tu ce am facut(si atunci ai tipat la mine) si chiar si acum.M-am dat jos din pat,am alergat ca nebunu pe scari si apoi am alunecat pana in bucatarie ca sa vad daca vi s-a intamplat ceva,bun asa.Misto trezirea,nu o mai face :)))

-Ok,ok scuze :))

-Nu e nimic

-Haide,stai jos la masa,eu si micuta am facut mic dejunul

-Ce face?

-E bine,cred ca am trezit-o si pe ea cu strigatul :)) inainte sa strig era linistita,dormea iar dupa mi-a dat semne ca s-a trezit probabil deranjata de tipatul meu mi-a dat cateva picioruse :))

-Tu doar atat mananci? Un ou? Si eu doua,serios?

-Da

-P-asta sa o crezi tu! Uite cum facem*spuse el rotind farfuriile intre ele*

-Dar Justin!! E prea mult!!

-Ba nu e! Micuta trebuie sa se hraneasca

-Si tu?

-Doamne....lasa ca daca imi mai e foame imi mai fac eu ceva,nu mor de foame stai linistita!

-Bine..

-Mananca,la 2 sti ca avem shooting-ul pentru gender reveal,prin care aratam ca este fetita.

-Stiu Justin

-Ok,eu doar ti-am reamintit

La pranz

Sedinta foto s-a terminat.Pozele au iesit si le-am dus acasa.Dupa am mancat si ne-am uitat la un film.
Acestea sunt pozele cu micuta printesa din burtica in timpul shootingului.Primul ei shooting foto

Iubire Adevarata?! + Back at Seventeen (Cartea 1 si 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum