Hoofdstuk 3 - WATWATWAT.

69 2 0
                                    

Okay, ik hoop niet dat je het saai vindt dat het steeds MARA'S P.O.V is, maar dat veranderd over 1 hoofdstuk ofzeuw. Misschien al dit hoofdstuk ^_^ Whatever, veel plezier! xox-

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

(alweer) MARA'S P.O.V.

Harry droeg me naar binnen en ik was bloednerveus. Ik trilde en probeerde uit Harry's armen te komen. Vlak voor de deur stond Harry stil en keek me aan. "Gaat het, babe?" Vroeg hij. "Ik knikte voorzichtig. "Weet je het zeker? Je trilt helemaal.." Zei hij, en hij keek me doordringend aan. Ik knikte nog een keer. Zodra we de kamer in zouden komen zou ik Isa mee trekken en wegrennen.        Niemand zal achter ons aan komen.. Hoop ik. Harry keek me wantrouwend aan maar ik forceerde een gimlach, terwijl ik aan andere dingen dacht, zoals; GODVERDOMME WAAG HET NIET DIE DEUR OPEN TE DOEN! En meer. Dingen die je niet wilt weten.. :3

De andere jongen deed de deur voor Harry open (aangezien hij zijn handen vol had aan mijn gigantische lichaam -.-) en ik keek de kamer in. Daar zat Isa te praten met de jongen die haar weggetild had, en er zat een blonde jongen naast. Daarnaast zaten Kim, Lotte en Tess met de blonde jongen te praten. Heette hij niet.. Niall? Whatever, Zayn was er niet, dus dat was goed. Iedereen keek op toen de deur open ging en Niall en de andere jongen stonden op.

Harry zette me neer en Niall, Liam, Louis en Harry stelden zich voor. We kletsten wat en Niall zei; "Oh, Zayn komt er zo aan. Hij zal zich wel even voorstellen, hij is ook een deel van One Direction." Met een knipoog. Ik had inmiddels al verteld dat ik geen fan was.... AWKWARD.

Even later ging de deur weer open en kwam een knappe, buitenlandse jongen binnenlopen. Mijn hart stopte even en ik keek hem aan met grote ogen. Hij keek de kamer rond en zijn ogen stopten toen hij mij zag. Toen herinnerde ik me weer wat hij me had aangedaan. Ik trok aan Isa's mouw ten teken dat ik wilde gaan. "Wat?!" Mompelde ze. Ik bleef die bruine ogen aanstaren en hij de mijne. Ik stond op en rende weg. Tijdens het rennen hoorde ik verschillende voetstappen, van de meiden.

ZAYN'S P.O.V.   --(Zie je wel, een andere pov! Gheheh, slechte humor.)--

Mijn ogen rolde uit hun oogkassen. W A T. MARA. WATWATWAT. Ik flipte van binnen, terwijl ik haar groene ogen aanstaarde. Opeens stond ze op en rende weg. De andere (best knappe) meisjes renden erachter aan. Louis, Harry, Niall en Liam keken meteen naar mij. Het was nogal ongemakkelijk. 

"Zayn..?" Vroeg Louis voorzichtig. 

"Erm... wat is er?" Zei ik. Heel snugger, Zayn. Echt, gymnasium. 

"Nou.. Het was gezellig met de meiden, maar toen jij binnenkwam zei Mara geen woord meer en rende vervolgens weg.. Ik denk dat je dat zelf ook wel door had." Mompelde hij.

"Ja, ik weet het." Mompelde ik en ik liep naar buiten. Ik wilde even nadenken.

Waarom kwam ik nou juist haar tegen? Kwam ze me opzoeken? En zo ja, waarom? Was ze fan van One Direction? Vast niet. Ze haat me. Ik heb haar in de steek gelaten. Maar ik kon er niks tegen doen, we moesten een nieuwe telefoon van het management en ik was haar nummer kwijt.. Ja, ik heb niet mijn opperste best gedaan, maar wel een beetje. Ik wil niet dat het zo blijft.. Maar nu is ze weg. Alweer.

**************************************************************

Heeeyy! Hoe was dat? RANDOM TURN! Dus. Ik ben zeeeer benieuwd hoe dit gaat lopeh, eigelijk. Jullie ook? ^_^

~ COMMENT ~               *      *      *

          ~ FOLLOW ~               *       *     *

                    ~ VOTE ~                *       *     *

                             ~ FAN ~               *       *     *

Sorry voor het korte hoofdstuk, ik ga nu uit eten :D MEXICAAAAAN! NACHOSSS! Oke, ik klink als Niall. Dat is niks negatiefs, eigelijk.. Goed, tot het volgende hoofdstuk! 

xox-

The Festival. [One Direction Fanfiction]Where stories live. Discover now