MARA'S P.O.V.
Ik werd wakker en deed mijn ogen open. Ik kneep mijn ogen meteen weer dicht. Argh! Het licht!
Ik hoorde wat mensen fluisteren. "Awwwh! Ze zijn zo lief! Kijk dan! Omg!"
"Ssshhhhtt!" Hoorde ik toen een andere stem.
"Jjajajaja." Hoorde ik dezelfde stem toen weer. Het was Kim.
Ik voelde mijn kussen zachtjes lachen.
wacht.
mijn kussen.. lachen? Whut?
Ik deed mijn ogen snel open en keek omhoog. Ik zag Zayn naar me kijken en ik keek snel weer terug.
"Hey." hoorde ik Zayn zacht zeggen.
Vervolgens zag ik de rest zachtjes weg schuifelen en ons alleen laten. Ik keek glimlachend naar Zayn en zei; "Hey."
"Lekker geslapen?" Vroeg hij.
"Yesh. Hoe laat is het?"
"Kwart voor 2.."
"WAT? Heb je de hele tijd gewacht? Waarom heb je me niet wakker gemaakt?!"
"Rustig! Je zag er moe uit. En ik vermaakte me wel." Zei hij, met een grijns.
Ik grinnikte en stond op, ik rekte me uit en trok Zayn van de bank af. We liepen naar de keuken. Ik werd gegroet bij meerdere "Goeiemorgen' en 'Heuyy' 's. Ik pakte een appel en vroeg wat we gingen doen vandaag. Ze zeiden dat we naar het strand gingen, en ik vond het goed. Ik moet toch nog een kleurtje krijgen.
We wachtten eerst op de jongens als die hun spullen pakten, en zwembroek aandeden. Vervolgens reden we naar ons hotel en de meiden en ik deden onze bikinis aan. Ik deed een turquoise bikini aan en pakte een donkerblauwe handdoek.Telefoon,portemenee,oortjes, jap, ik had alles. Ik haalde mijn make-up van gisteren eraf en deed wat waterproof make-up op. Ik deed een kort spijkerbroekje en een los blauw shirt aan. Ik gooide mijn haar in een 'messy bun' en rende de deur uit.
Op weg naar het strand waren we met zijn allen keihard aan het zingen op Avicii, Lady Gaga, enzovoort. Ook hun eigen muziek viel bij de jongens in de smaak. We reden naar een afgelegen strandje (voor de papparazi en fans) en pakten de spullen. De jongens hadden in het hotel wat eten klaargemaakt, zodat we het strandje niet hoefden te verlaten.
Ik pakte mijn handdoek en deed mijn kleren (behalve bikini, duh.) uit. Ik werd bijna meteen opgetild door Niall.
"NIALL! GODVERDOMME!" Gilde ik lachend. Hij rende naar de zee en ik hoorde de rest lachend achter ons aan rennen. Ik sloeg met mijn handen op Niall's rug en hij rende stug door. We kwamen dichtbij de zee en hij rende er ver in. Ik voelde dat het koud was bij de spetters en ik voelde vervolgens heel veel koud water om me heen. Ik schoot meteen in de paniek en werd het volgende moment omhoog getrokken.
Ik haalde diep adem en keek wie me had gered. Zayn keek me bezorgd aan en ik glimlachte nog steeds hijgend naar hem. Ik gaf hem een kus op zijn wang en fluisterde "dankje."
Kijk. 1 van de redenen waarom Zayn en ik zo goed klikten was dat ik ook niet kon zwemmen. Ik had net zoals Zayn een waterfobie en we hebben zodra ik een keer bijna verdronk toen Zayn en ik samen naar het strand gingen, een afspraak gemaakt. We hebben elkaar toen beloofd om elkaar altijd te redden in het water. Maar ook buiten het water.
:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~
KIM'S P.O.V.
We hadden een geweldige dag op het strand, en ik moet wat bekennen. Ik ben verliefd op Niall. Ik weet het, ik weet het, ik ben verliefd op een internationale popster, maar ik kan het niet helpen.
Ik kan gewoon niet naar hem kijken zonder kriebels te voelen. Niall is zo knap.. Ik stop maar weer.
We hadden net wat gegeten en ik ging even in de zon liggen. De anderen gingen nog even naar de zee, om te zwemmen of wat te lopen en zitten. Ik pakte mijn iPhone en stopte mijn oortjes erin. Dark Horse - Katy Perry. Yay! Ik voelde mezelf langzaam in slaap vallen.
Ik schrok wakker omdat er iemand in mijn zon zat en naar me zat te kijken. Ik kwam slaperig omhoog en plopte mijn oortjes uit mijn oren. Ik zag dat het Niall was, en hij ging naast me liggen. Hij grijnsde.
"Haii." Zei ik lachend. "Heeeeyyy."
"Watsup?" Vroeg ik.
"Nikss."
"serieus, niall."
"okay. Ik verveelde me zonder jou." Mijn hart smolt.
"Nou, wat wil je doen?" Zei ik.
"Kies maar!'
"Even lopen?"
"Primaa."
"YAY!" Niall lachte door mijn spontane blijheid, maar ik kon er niks aan doen. Deze jongen maakte me blij.
:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:BELANGRIJK~:~:~:~:~:~:~:~:LEZEN~:~:~:~:~:~:~:~
ZO, sorry dat ik weer zo lang niet heb geupload.
Ik heb besloten om maar niet meer te zeggen dat ik snel ga uploaden, want ik doe het toch niet. Murp.
DUS DIT, DEZE FOTO JA ----------------->
is KIM.
wat denk jij dat er gaat gebeuren? ik ben benieuwd of jullie reageren ><
*hint* ik zou het awesome vinden als je dit hieronder deed. i love you guys!
~ COMMENT ~ * * *
~ FOLLOW ~ * * *
~ VOTE ~ * * *
~ FAN ~ * * *
XOXO~
YOU ARE READING
The Festival. [One Direction Fanfiction]
FanfictionHet begon met een festival, een groep vrolijke meiden, en One Direction. Mara heeft Zayn al 2 jaar niet meer gezien, omdat Zayn haar in de steek heeft gelaten. Als Mara op vakantie gaat naar London dan komen ze elkaar weer tegen, hoe loopt dat af?