Hoofdstuk 7 - "BULLSHIT!"

66 1 0
                                    

MARA'S P.O.V. 

Ik lag met mijn ogen dicht in het gras en ik hoorde iemand lopen, ik deed mijn ogen open en pakte de hand aan die voor me hing. De hand trok me omhoog en goh, ik flikkerde tegen de enige echte Zayn Malik aan. SURPRISE SURPRISE. Ik rolde met mijn ogen en zuchtte. 

"Mara?" Zei Zayn.

"Ja." Zei ik zo bot mogelijk. Hij kon het echt niet zo snel goedmaken.

"Ik.. Je.. W- Het spijt me. echt." stotterde hij. Ik geloofde hem, maar ik ging het hem niet te makkelijk maken.

"Dus? Je hebt me keihard in de steek gelaten, Zayn, wat wil je nou?! Jij zegt sorry en ik vind het goed?! NEE. Ik ben 2 jaar alleen geweest en jij tourde vrolijk rond, ga toch weg man."Viel ik uit. Ik zag schuld in zijn ogen, hij meende het echt. ugh, wat moet ik hier nou mee?

"Je gaat het me nooit meer vergeven, of wel." Zei hij zacht. Ik knikte. "Kan best. Maar je moet weten wat je doet." "Wat heb ik dan gedaan?!" Riep hij. Ik rolde met mijn ogen. Nu ging hij echt te ver, dat hij dat nog niet eens wist. "Wat denk je?! Ik zat diep, diep in de put en wat doe jij? Jij stapt in je kloteband en negeert me! Ik bel, sms, mail je, maar neuh meneer heeft teveel kapsones!" Viel ik uit. Hij keek me aan, en ik zweer dat hij gekwetst leek. "Ik weet het. Het spijt me. We moesten een nieuwe telefoon van het management dus ik had je nummer niet mee-" "BULLSHIT!" Riep ik. Ik stond op en rende naar de meiden. Ik trok ze mee en we liepen richting het hotel. Ondertussen was het etenstijd en de meiden hadden door dat ik niet bij One Direction wilde staan. Ze liepen voor me uit en ik zag dat ze naar Nandos liepen. Ik keek nog even naar achteren en ik zag dat er niemand meer stond, ook geen Zayn.

Ik keek terug en we liepen net de Nandos in. Ik zag meteen twee knalblauwe ogen en blond haar, en ik greep zoveel mogelijk meiden weer vast en trok ze mee. "Kunnen jullie niks zonder One Direction doen?!" Siste ik, gemener dan ik bedoelde.

"Wow, wat is er met jou?!" Zei Kim. Ik schudde het van me af. "Niks, laat maar." Lotte schudde haar hoofd en ging op het gras van het parkje zitten. "Maraaaaa, er is wel iets, zeg het nou maar. Wij helpen je. Dat weet je." 

Ik zuchtte en zocht hulp bij Isa. Isa knikte me bemoedigend toe. Waarschijnlijk zouden ze boos worden omdat ik dé Zayn Malik "afgewezen" heb.

*************************************************************************

 Kort hoofdstukje, sorry, maar ik ga verhuizen naar de andere kant van Nederland en ik heb het dus niet echt makkelijk, SORRY :( 

~ COMMENT ~               *      *      *

          ~ FOLLOW ~               *       *     *

                    ~ VOTE ~                *       *     *

                             ~ FAN ~               *       *     *

xoxx-

The Festival. [One Direction Fanfiction]Where stories live. Discover now