MARA'S P.O.V.
We stapten het hotel in, en we waren alle 5 flabbergasted. Zo luxe had ik me niet eens durven dromen... "WAUW." Riep Isa, voordat ze naar de balie rende om in te checken. We liepen er allemaal achteraan. We waren allemaal ingecheckt, en we liepen naar de kamer. We hadden blijkbaar een grote kamer gekregen, met 3 slaapkamers met 2 persoonsbedden. Toen we dat zagen keken we elkaar aan en renden meteen naar de dichtstbijzijnde slaapkamer. Ik rende naar het bed en sprong er net voor Kim zo breed mogelijk op.
"MIJN BED!" Gilde ik grijnzend. Tess en de anderen rolde met hun ogen en begonnen uit te pakken. Ik sliep alleen in het grote bed, Tess en Isa sliepen bij elkaar in een bed en Kim en Lotte. En nee, niet doordenken ;)
We hadden al onze spullen uitgepakt en we hadden het hotel een beetje doorzocht. We hadden ook een minibar, etc. Supervet! Maar goed, we liepen dus een beetje rond in het hotel, niet wetende wat te gaan doen.
"Zullen we even naar buiten, kijken waar de Starbucks zit en zo?" Vroeg Tess.
"Yes, goed plan." Zei ik en we liepen allemaal naar buiten. 10 minuten later kwamen we al bij de Starbucks binnen, niet heel ver dus. Ik bestelde een chocomelk met caramel, *hemel*.
We liepen met onze koffie weer naar buiten, aangezien er een zonnetje scheen. Ik ging op het bankje van het park tegenover de Starbucks zitten, maar ik bleef de enige die daar zat. Ik keek om me heen en achter me liepen Kim,Tess,Isa, en Lotte nieuwsgierig naar een grote groep mensen.
Ik hobbelde erachteraan en we kwamen bij de groep aan. Ze waren echt totaal aan het flippen. Ik zag Tess naast me op Lottes nek gaan zitten om te kijken, en Tess' ogen werden groot. Ze sprong van de nek af en trok ons mee het publiek in. We wurmden ons erdoor tot de kern van de groep, en alle meisjes keken ons geïrriteerd aan omdat we ze aan de kant duwden. Toen we echt heen en weer geduwd werden van alle chaos zag ik in een flits een bekend gezicht voorbij komen. Niall.
Ik schrok me dood, ik wilde weg. Ik had het gevoel dat hij hier ook was. Ik probeerde me om te draaien maar ik werd weer teruggeduwd,hard. Ik flikkerde op de grond, met mijn hoofd tegen iemands schenen aan. Ik pakte mijn achterhoofd vast en keek omhoog. Well, fuck.
Daar keek hij naar mij met grote ogen. Hij stond helemaal stil, en mijn hoofd deed even geen pijn meer. Er kwamen zoveel herinneringen in me op, ik wilde hem zo graag weer.. kennen. Toen besefte ik wat hij me had aangedaan. Hij had me in de steek gelaten. Ik stond op en draaide me om. Ik duwde me met al mijn kracht door het publiek heen en besloot buiten de groep even te wachten op de andere meiden. Ik liep een stuk verder voor een stukje droger gras en ik ging liggen.
************************************************************************
Helleeuw. Sorry dat ik niet meer zo heel snel upload, ik vind het saai om te schrijven als niemand het leest, dus ik heb niet echt motivatie.... >_<
~ COMMENT ~ * * *
~ FOLLOW ~ * * *
~ VOTE ~ * * *
~ FAN ~ * * *
xoxx-
YOU ARE READING
The Festival. [One Direction Fanfiction]
FanficHet begon met een festival, een groep vrolijke meiden, en One Direction. Mara heeft Zayn al 2 jaar niet meer gezien, omdat Zayn haar in de steek heeft gelaten. Als Mara op vakantie gaat naar London dan komen ze elkaar weer tegen, hoe loopt dat af?