Hoofdstuk 10 - Harry krijgt haar dus niet.

63 2 0
                                    

ZAYN'S P.O.V.

Wat bedoelde hij daar nou weer mee? Harry zal Mara nooit krijgen. Daar zal ik wel voor zorgen. Ik ben Mara al een keer kwijt geraakt, en ik was er kapot van. 2 jaar lang ben ik haar nooit vergeten en spookte ze altijd door mijn hoofd. Harry krijgt haar dus niet. 

"Zayn?" Hoorde ik haar zeggen. 

"ZAYN? Hallo?" Oh, het was Mara.

"Hmm?" Mompelde ik. 

"Zo, waar zat jij met je gedachten?"

"ehh. Niks."

Ze haalde haar schouders op, trok haar vriendinnen mee naar binnen en we stapten Nandos binnen. Ik sloeg mijn arm om Mara's schouders heen en ik voelde de ogen van Mara's vriendinnen in mijn rug branden. Niall zat al bij de andere jongens, die ook weer aan tafel zaten. Ze waren allemaal wel klaar met eten. 

We gingen allemaal zitten aan de tafel, het paste maar net toen ik en Mara er nog waren krukjes bij schoven. 

---------------------------

Ondertussen hadden we ons allemaal voorgesteld. Kim en Niall konden het erg goed met elkaar vinden.. ze zaten naast elkaar. Daarnaast zat Liam, en daarnaast Harry. Aan de overkant zaten Isa, (tegenover Harry), Tess, (tegenover Liam), en Louis en Lotte naast elkaar. Ik en Mara op een krukje aan het hoofdeinde. 

Tess, Lotte, en Kim flipten totaal toen ze bij ons aan tafel mochten zitten en dat was éigenlijk wel grappig. We namen een taxi en verdeelden de mensen onder de taxi en onze auto, en we reden naar ons huis.

**************************************

duizend maal SORRY dat het zo KORT is. Echt. Maar ik heb gewoon Geen Tijd. ZOVEEL HUISWERK en SCHOOL en SHIT en BLA en GOD VER DOMME. 

oke.

btw.

HIER BEN IK WEER! ik heb wifi in mn caravan wooooohh!

Oke ik ga weerrr xxxxx

~ COMMENT ~               *      *      *

          ~ FOLLOW ~               *       *     *

                    ~ VOTE ~                *       *     *

                             ~ FAN ~               *       *     *

XOX---

The Festival. [One Direction Fanfiction]Where stories live. Discover now