MARA'S P.O.V.
Na 10 minuten gewacht te hebben, kwam de man terug. "I've called much people, but no one has found your luggage. I'm very sorry." Zei hij, en hij liep weg. Daar zat ik met open mond. Ze moeten me vergoeden! Jeez!
"Laten we zelf gaan zoeken, op het vliegveld." Zei Kim. Ik keek haar raar aan. Tussen al deze mensen zeker? Pfwah. "IK HEB EEN BETER IDEE!" Riep Lotte. Oh god, there it comes. "We gebruiken de luidspreker!" Zei ze toen. Ik keek haar met open mond aan. Wat dénkt ze wel niet?! Voor ik het wist werd ik meegetrokken en 10 minuten later hadden ze het hok waar de microfoon in stond gevonden.
"Oke. Wie kan er het beste Engels van ons?" Vroeg Isa. Alle hoofden schoten naar mij. "Ja wat?! Dit is niet mijn idee?!" Zei ik verontwaardigd.
"Maar het is wel jouw tas, poepje." Zei Lotte. Ik rolde met mijn ogen, daar had ze een punt. Ik zuchtte en liep naar de microfoon. "Ik haat je, scheetje." Zei ik tegen Lotte. Ik keek snel even door het grote raam dat uitkeek op het "centrum" van het vliegveld.
Ik schraapte mijn keel en zocht naar de knop voor de microfoon. Hebbes!
"Attention please. Attention!" Zei ik. "Please look around you, if you see a blue case with a Jip & Janneke sticker on it, it's mine. Can you search for it? Please? If you have it, bring it to the Starbucks, please. Thank you, have a good da-" Op dat moment zag ik door het raam iemand van de beveiliging richting de trap rennen. Ik drukte snel de microfoon uit. "RUN RUN RUN!" Gilde ik.
Iedereen draaide zich om en sprintte naar de uitgang. De man kwam net de trap op, maar Lotte duwde hem omver. We renden richting de Starbucks, en deden onze capuchon op. En wonder boven wonder, kwam er iemand met mijn koffer aanlopen. Ik hobbelde er heen en bedankte de vrouw, ze had blijkbaar de verkeerde voor haar kind meegenomen.
We liepen naar de uitgang van het vliegveld, een beetje bang dat we gepakt zouden worden. Zodra we een man van de beveiliging langs zagen lopen sprintte we door de uitgang. Theheh.
"Dus, Mara. Jij denkt dat iedereen op het Engelse vliegveld wel weet wat een Jip & Janneke sticker is." Zei Lotte. Iedereen barstte in lachen uit, en ik schaamde me dood. "Ja, duh. Jip & Janneke zijn awesome." Nam Kim het voor me op. Ik knikte dramatisch ja, en keek er arrogant bij. Ze moesten allemaal lachen.
Isa belde een taxi en we pleurden onze koffers achterin. We waren supermelig, wat waarschijnlijk de reden was van de poepchagrijnige taxichauffeur. Lotte checkte haar Twitter weer eens, met het wifi van de restaurantjes (en Nando's) waar we lang reden.
"Oke mensen. Is dit toeval ofzo?!" Zei ze hard, waardoor de weer een vuile blik van de taxichauffeur kregen. Die krijgt dus geen fooi. "Waar heb je het over?" Vroeg Isa.
"Ehm. Niall, Louis, Liam, Harry en Zayn zijn op weg naar Londen. Ik bedoel, serieus. WE HEBBEN STALKERS!" Riep ze. Ik zuchtte. Nu moest ik de hele vakantie lang bang zijn dat ik Zayn tegen kwam. Isa keek me bezorgd aan en ik knikte geruststellend.
"Oh, en ze zitten niet in hun eigen huis, maar in een duur hotel. De kamers worden verbouwd, naar nog luxer!" Zei Lotte enthousiast.
"Tweet One Direction serieus waar ze zitten? Da's niet slim van ze, aangezien sommige fans in staat zijn ze te verkrachten enzo." Zei ik.
"Zij zelf tweeten dat niet, maar @1Dupdates wel."
"Wat, hebben zij dan een zender op hun rug geplakt of zo?" Zei ik grijnzend.
"Uh, zoiets?" Zei Lotte, ook grijnzend. We kwamen aan en ik betaalde de chauffeur. Hij bedankte me niet eens, en zodra Kim de achterklep dichtklapte reed hij weg. Asociale kip. We stapten het hotel in wat onze ouders voor ons geboekt hadden, en onze kaak lag op de grond.
Het was een superduur hotel, met een zwembad en alles. Dit is het echte leven.
*******************************************
YAY! Weer een nieuw hoofdstuk, en pittig lang deze keer. Is dit leeeeuuuk? Hoop ut.
Ik moet nu eigenlijk mijn kamer opruimen, auch.
En btw, ik weet dat 1D niet in een huis woont, maar het is gewoon zo leuk om te schrijven :D
Goed, ik heb niks meer te vertellen. Dooeeii! Love y'all!
~ COMMENT ~ * * *
~ FOLLOW ~ * * *
~ VOTE ~ * * *
~ FAN ~ * * *
xox-
YOU ARE READING
The Festival. [One Direction Fanfiction]
FanficHet begon met een festival, een groep vrolijke meiden, en One Direction. Mara heeft Zayn al 2 jaar niet meer gezien, omdat Zayn haar in de steek heeft gelaten. Als Mara op vakantie gaat naar London dan komen ze elkaar weer tegen, hoe loopt dat af?