HARRY'S P.O.V.
We stapten de auto en taxi uit, en ik liep wat sneller vooruit om de deur open te maken. Ik opende de deur en liet de rest in. Ik deed de deur dicht, en zag Tess alleen op de bank zitten. Ah, "balen."
Ik ging met een grijns naast Tess zitten en Niall en Liam keken me met opgetrokken wenkbrauwen aan. Pfft, moeten zij zo nodig zeggen. Zij zitten naast Isa en Kim. Ik wiebelde mijn wenkbrauwen op en neer en keek even naar Tess, die me met een geamuseerde blik aankeek.
We hadden allemaal best goede gesprekken met degene die naast ons zat.
"Wat zit jij te grijnzen en wiebelen?" Zei ze lachend. Ik grinnikte en haalde mijn schouders op. Op de andere banken zaten dus Liam en Isa naast elkaar, Niall en Kim, en op de andere bank zaten van rechts naar links; Zayn, Louis, Lotte, Mara. We hadden allemaal best goede gesprekken met degene die naast ons zaten, behalve Zayn en Mara. Het is ook niet heel makkelijk om het meteen goed te maken, wat er ook gebeurd was. Ik had het idee dat iedereen elkaar wel leuk vond, theheh.
"TRUTH OR DAAAAAAAAAARE!!" Gilde Louis, vanuit het niets. Iedereen maakte een sprongetje en knikten. We schoven de banken wat meer in een kring en gingen weer in dezelfde volgorde zitten.
"Oke. Ik begin!" Riep Louis. Niall sprong op en rende naar de keuken. "WAAACHT!" Riep hij vanuit de keuken. Ik gok dat hij eten ging pakken, duh. Hij kwam inderdaad terug na een paar minuten met chocolade, een zak chips en popcorn. YAY!
"GOED. Kim, truth or dare?" Vroeg Louis.
"Uhhh. Dare." Zei ze. Ik trok mijn wenkbrauwen op, meestal kiezen meisjes truth.
"Ik daag je uit om.." Zei Louis terwijl hij nadacht. Toen fluisterde Zayn grijnzend wat in zijn oor en Louis lachte. "Je kleren uit te doen tot je ondergoed en in het zwembad te springen." Zei Lou.
Kims ogen werden groot. Ze begon te sputteren en ik begon keihard te lachen. Kim keek me dodelijk aan en zuchtte diep. "Oke." Zei ze toen.
Het was even stil. Wut? Ze doet het?!
Kim haalde de speldjes uit haar haren. Ze deed toen haar shirt uit en je zag Niall's ogen heel groot worden. Kim bloosde en trok haar broek snel uit. Ze liep toen naar buiten en de rest volgde. Niall wees haar de weg en ze liep heel snel het donker in. Liam klikte de zwembadlichten aan en Kim stond op het punt om in het zwembad te springen.
KIM'S P.O.V.
Ik werd heel nerveus van alle ogen op mij. Ik ben niet heel zeker over mijn lichaam, dat je het weet. Ik kreeg een plannetje in mijn hoofd en ik sprong het water in. Halverwege de sprong greep ik Louis' arm vast en trok hem mee. Hij gilde hard en ik lachte in het water. Ik verslikte me en kwam snel boven water. Ik hoestte mn hoofd af maar lachte toen weer heel hard. Niall en ik wisselden blikken en riepen hard "YOLOOOO!"
We sprongen het water in en ik trok Tess mee.
*Even later*
We lagen allemaal lachend in het water behalve Zayn en Mara. Mara was helemaal niet buiten, viel me op.
"Ehh, Zayn?" Riep ik.
"Hm?" Zei hij afwezig.
"Waar is Mara?"
Zayn's ogen werden groot, hij sprong op, en jogde naar binnen. Waarom is Mara zo stil?
*************************************************
Ik ben er weer! Ik heb het druk gehad met huiswerk, ben oververmoeid geweest, ben weer naar mijn broer en stiefmoeder enzo geweest dus dat was ook heftig en leuk. Kortom; ik heb geen tijd gehad.
Ik WILDE wel, maar KON niet!
Maar hier ben ik weer! Ik hoop dat dit goed was en lang genoeg! Ik ga wat vaker schrijven. Of proberen.
~ COMMENT ~ * * *
~ FOLLOW ~ * * *
~ VOTE ~ * * *
~ FAN ~ * * *
LOVE JULLIE!
xoxxxx---
YOU ARE READING
The Festival. [One Direction Fanfiction]
Hayran KurguHet begon met een festival, een groep vrolijke meiden, en One Direction. Mara heeft Zayn al 2 jaar niet meer gezien, omdat Zayn haar in de steek heeft gelaten. Als Mara op vakantie gaat naar London dan komen ze elkaar weer tegen, hoe loopt dat af?