Hoofdstuk 17 - "TJOP TJOP KIM"

31 5 1
                                    

LIAM'S P.O.V.

Ik lag een beetje op Twitter te scrollen, en Kim plofte naast mijn handdoek in het zand.

"Haaaaaaaiii" Zei ze, een beetje.. nerveus?

"Oii!" (ja, rare groet, maar dat zegt Tyler Oakley altijd dus laat me)

"Ehm. Wil je even lopen?" Vroeg Kim. 

"Tuurlijk." Ik propte mijn telefoon in de tas en stond op.

We liepen even in stilte. Ik merkte nog steeds dat Kim heel down leek.

"Gaat het wel?" Vroeg ik voorzichtig. Ze keek verschrikt op en mompelde ja.

Even later begon zij zelf te praten.

"Oke. Iedereen is bezig, en van de jongens vertrouw ik jou het meest, dus-"

"Wacht, vertrouw je mij het meest? Niet Niall? Of iemand anders?" Vroeg ik, verward. Ze bloosde en flusiterde wat, maar dat kreeg ik even niet binnen. Aangezien ik wilde weten wat er aan de hand was, liet ik dat deel maar even zitten. Kim begon weer verder te praten.

"Blijkbaar wel. Dus, wat er net gebeurde. Ik en Niall gingen even lopen, en Niall zoende me. Ik trok snel weg en liep weg. Hij haat me. " Zei ze treurig. Maar was dat het maar? Dat is niet zo erg.

"Niall vindt je leuk, Kim. Geloof mij nou maar. Vindt jij Niall leuk?"

Kim knikte een klein beetje.

"Zo. Waarom trok je weg?" 

Ze haalde haar schouders op.

"Nou, waar wacht je op? Naar Niall en snel een beetje."

Haar ogen werden groot. "Maar hi-" "TJOP TJOP KIM" Riep ik. 

Ze grijnsde, rolde met haar ogen en liep snel weg.

NIALL'S P.O.V.

Ugh. Ik. met. mijn. domme. kut. kop.

Waarom deed ik dat. Waarom deed ik dat. Waarom deed ik dat.

Stop met over haar denken Niall. 

Oke.

Hm.

"Niall?" Hoorde ik haar zeggen.

Ik schrok uit mijn eigen ('hele diepe') gedachten en trok mijn hoofd omhoog.

Daar stond Kim, met haar nagels te spelen.

"Hi." Zei ik zachtjes.

Ze plofte naast me neer en ik voelde haar warme, zanderige handen zachtjes mijn gezicht pakken en voordat ik het doorhad zaten haar lippen op de mijne geklemd.

Ik zoende meteen terug, en hield haar kleine gezicht met mijn handen vast. Haar handen gingen om mijn nek, en ze trok me meer tegen zich aan. Ik glimlachte in de kus, en zij ook. Y A Y.

MARA'S P.O.V.

Ik jogde naar de handdoekken en droogde mezelf af met mijn turquoise handdoek. Ik veegde wat mascara van mijn gezicht af en greep mijn mascara uit mijn tas. Ik deed even een nieuw laagje op en- wat? ik ben immers wel bij een internationale boyband.

"Waarom doe je dat?" Vroeg Harry van dichtbij. Ik schrok op en prikte bijna met mijn mascara in mijn oog.

"Geeze, je hoeft niet te sluipen hoor." Mompelde ik en ik begon aan mijn andere oog. Ik keek geconcentreerd in het spiegeltje tot het uit mijn hand getrokken werd.

"HARRY!"

"Ja?" Grijnsde hij.

"waar was dat voor nodig!"

"Dit heb je niet nodig, Maraaaaa" 

"Dat denk je maar."

"Nope."

"Jup."

"Nope.

"Jup."

"HOUD JE BEEEKK" Kreunde Isa hard toen ze zich omdraaide in haar slaap. Ik lachte en trok mijn spiegeltje uit Harry's hand. Hij rolde met zijn ogen en ging met een zucht liggen.

"Ik meen het Mara."

Ik rolde met mijn ogen en draaide de dop er weer op. 

"Wat wil je dan, dat ik met mijn naakte kutkop rondren? Ha, sure."

"Maraaaa stop eens met zeggen dat je niet mooi bent."

"Oke." 

"Waar hebben jullie het over?" Hoorde ik Zayn vragen. Ik keek om en hij keek ons aan met een verwarde blik.

"Mara denkt dat ze niet mooi is en daarom doet ze te veel makeup op."

"NIET WAAR" 

"Wat is jouw kant dan?" Vroeg Harry met een geamuseerde blik.

Het was even stil en ik keek Harry vuil aan. 

Ik voelde Zayn me een soort aanval-hug geven van achteren en ik viel met mijn gezicht in het zand. Ik kwam met grote ogen en open mond weer omhoog toen Zayn me had losgelaten en o v e r a l zat zand. Harry keek me met grote angstige ogen aan en ik draaide me razendsnel om om Zayn weg te zien rennen. Ik rende snel achter hem aan.

:~:~:~:~:~:LEES~:WEER~:~:~:~BELANGRIJK:~:~~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:

Dit was hem! Best lang. Toch?

OKE, DUS.

Als jullie een nieuw hoofdstuk willen, wil ik heel graag OF 6 votes, OF 3 reacties.. 

Sorry dat ik het zo moet doen, maar ik wil weten of jullie dit boek waarderen of niet. Zo niet, gaat het verhaal weg en wordt het een andere.

COMMENT

VOTE

FAN

LOVE

XX

The Festival. [One Direction Fanfiction]Where stories live. Discover now