ZAYN'S P.O.V.
Ik zat met Lou, Niall, Liam en Harry wat te eten bij Nandos, al at ik niet zoveel. Waarom raakte me dit zo erg? Ik voelde me nogal bekeken, waarschijnlijk door Niall ofzo omdat ik met mijn vork in de kip aan het prikken was. Ik keek even naar Niall, maar die was druk aan het eten. Ik keek even naar de jongens die ook niet naar mij keken ofzo. Wie dan? Ik keek het hele restaurant even door en bij de deur stond Mara. LEKKERE TIMING.
Ze was blijkbaar aan het staren want toen ik haar aankeek schrok ze 'wakker'. Ze twijfelde even en gebaarde toen naar buiten. Ik keek even naar Lou die eten naar Harry aan het gooien was en ik liep naar Mara toe. Ze draaide zich om en liep ver het parkje tegenover Nandos in. Uiteindelijk draaide ze zich om, pakte mijn onderarm vast en trok me mee het gras in.
"Eh...... Wat ehh.. is er?" Vroeg ik ongemakkelijk.
"Zayn... Ik wil geen ruzie met je. Ik heb je zo lang niet gezien, en als ik je eindelijk weer zie ben ik zo boos op je. Dat klopt toch niet?" Zei ze. Ik keek de hele tijd naar de grond en knikte langzaam. Het was HEEL lang stil, en het werd steeds ongemakkelijker. Mara wilde opstaan en weglopen maar in nam een soort ninjaduik en greep haar hand. Jammer genoeg landde ik zo met mijn gezicht op de grond, en ik hoorde Mara keihard lachen. Ik grinnikte en kwam weer omhoog, Mara's hand nog steeds vasthoudend.
"Duss... Hoelang ben je hier? Vroeg ik grijnzend.
"Erm, een week en 4 dagen?" Zei ze, ook grijnzend.
"LANG GENOEG! Kom!" Ik kwam vrolijk omhoog en trok Mara ook omhoog. Ze knuffelde me opeens, en ik knuffelde terug. Het was weer goed. Een vlaag van opluchting ging door me heen. "Mara?" zei ik in Mara's haar. "Ja?" Vroeg ze.
"Ik heb je gemist."
Ze trok weg uit de knuffel en keek me blij aan met tranen in haar ogen. "Ik jou ook, Zayn."
Ik gaf haar nog een lange knuffel en later liepen we terug richting Nandos.
"Kom je mee naar ons huis, filmmarathon ofzo? Ik denk dat je de jongens wel aardig vind.." Vroeg ik onzeker. Voordat ze kon antwoorden hoorde ik een gilletje voor ons. Niet. Nu.
"Mara! Is het goed?" Riep het meisje. Huh? Niet om kapsones te hebben, maar meestal komen de meisjes naar mij toe.. Mara knikte naar het meisje. Toen draaide ze zich naar mij en zei; "mogen mijn vriendinnen dan ook mee..?"
Ik knikte. "Tuurlijk. Hoeveel?" "4, plus mij." Zei Mara grijnzend. Ik snapte al wat ze bedoelde. "oh, dus dan zijn we met zijn tienen.." Zei ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebelde. Mara barstte in lachen uit en ik even later ook. Het meisje keek ons alleen maar raar aan en liep toen naar de andere meisjes daar.
Ik trok Mara mee de Nandos in, en ik zag meteen iedereen naar me zoeken. Niall wilde naar buiten lopen en zag ons, Louis keek onder de tafel, Liam stond bij de wc, en Harry was.. saus van zijn gezicht aan het halen?
"Waar was je!" Zei Niall. "Eeehhh......" Zei ik grijnzend terwijl ik Mara aankeek. Mara keek me aan met een ik-heb-ook-geen-idee-wat-je-moet-zeggen-dus-waarom-kijk-je-mij-aan- blik.
"Ik was even wat oplossen, ofzo..?" Zei ik toen maar. Ja, wat moet je anders zeggen? Mara grinnikte en Niall keek snel naar Mara en toen weer naar mij. Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen en kwam dichterbij. Hij fluisterde in mijn oor.
"Ik zou maar uitkijken voor Harry als ik jou was. Ze is knap."
************LEES DIT BELANGRIJK BLABLABLA******************************************
WOOOHOOO lang hoofdstuk, of tenminste langer dan normaal ofzo. Ik weet dat ik geen lange hoofdstukken schrijf.
anyways.
Ik haat het ook als mensen dit doen, en als het niet werkt upload ik gewoon weer, Maar ik ga nu zeggen: Ik wil voor het volgende hoofdstuk SWS 5 comments/votes! (En iets van 15 readers zou ook leuk zijn.. Ghiihi.
SORRY DAT IK DIT MOET DOEN IK WEET OOK NIET WAAROM IK DIT DOE DUS EH OOPS.
~ COMMENT ~ * * *
~ FOLLOW ~ * * *
~ VOTE ~ * * *
~ FAN ~ * * *
xox-
BTW best snelle upload vinden jullie ook nieeeeet?
YOU ARE READING
The Festival. [One Direction Fanfiction]
Hayran KurguHet begon met een festival, een groep vrolijke meiden, en One Direction. Mara heeft Zayn al 2 jaar niet meer gezien, omdat Zayn haar in de steek heeft gelaten. Als Mara op vakantie gaat naar London dan komen ze elkaar weer tegen, hoe loopt dat af?