MARA'S P.O.V.
Ik zuchtte en ging goed zitten. De rest van de meiden keken me nieuwsgierig aan en Isa nog steeds bemoedigend. Ik besloot het maar gewoon eerlijk te vertellen, hoe boos konden ze nou worden? Waarom zouden ze boos worden..? Hm. Ik begon te vertellen en de meiden keken me aan met grote ogen.
Toen ik was uitverteld was het even stil. Even veranderde in een tijdje, en het was nogal ongemakkelijk.
"Duuuuuusss...." Zei Isa om de stilte te verbreken.
"Jij kent dé Zayn Malik?" Vroeg Kim stomverbaasd.
Ik knikte langzaam met mijn hoofd.
"O M G MARA DAT IS ZO AWESOME! IK BEDOEL JE KAN HEM ZO EVEN OPZOEKEN EN HIJ KENT JE EN DAN KAN JE GEWOON CHILLEN EN DE REST VAN DE JONGENS ZIE-"
"KIM! CHILL!" Riep ik over het ge-fangirl van Kim heen. Ze stopte met brabbelen. "Ik heb ruzie remember?" Zei ik.
"Oh, crap. Je gaat het hem ooit toch nog wel vergeven?" Vroeg Kim. Ik deed mijn mond open maar Lotte gilde er vrolijk doorheen. "We gaan het gewoon goedmaken, joeepieee!" En liep heupwiegend weg. Isa en ik keken elkaar even aan en Isa kreeg ee lachje op haar gezicht.
"Kom, we gaan ze naar ze toe laten gaan voor niks, spring op mijn rug dan ren ik weg!" Fluisterde ze, toen de andere meiden ook al richting Nandos gelopen waren. Ik sprong lachend op Isa's rug en ze rende weg. Helaas rende ze met een boogje, recht de Nandos in. Fijn, dit.
Ze stopte met rennen, liet me van haar rug af glijden en hield me stevig vast zodat ik niet kon vluchten.
"MEID, jij KUNT dit!" Zei Isa dramatisch.
Ik grinnikte en besloot het maar gewoon over me heen te laten gaan. De andere meiden kwamen ook achter Isa staan en zeiden
"Succes",
of "Je kan het!",
óf "tot zo poepjedropjeduifje". Lotte.
Ik rolde glimlachend met mijn ogen, zuchtte diep en stapte de Nandos in. There we gooo.
******************************LEES DIT, BELANGRIJK DANKJEWEL**********
Woohoo extra hoofdstukje! Kijk, ik was dus "Why Me" aan het lezen, (awesome verhaal). Zij had dus een Instagram gemaakt met alle personages, en dat lijkt mij ook wel awesome! Of een Twitter, ofzo.
MAAR dat is niet zo leuk met weinig lezers, dus we moeten nog even wat meer lezers hosselen! Komt goed! Maar nu nog niet dus, bij de 500 lezers ofzo. Nu zitten we op de... 122, en gisteravond waren het er nog 112, woopwoop! Je hoort er later meer van :) x
~ COMMENT ~ * * *
~ FOLLOW ~ * * *
~ VOTE ~ * * *
~ FAN ~ * * *
xox--
YOU ARE READING
The Festival. [One Direction Fanfiction]
FanficHet begon met een festival, een groep vrolijke meiden, en One Direction. Mara heeft Zayn al 2 jaar niet meer gezien, omdat Zayn haar in de steek heeft gelaten. Als Mara op vakantie gaat naar London dan komen ze elkaar weer tegen, hoe loopt dat af?