Hoofdstuk 15 - Heb je het koud?

34 2 0
                                    

NIALL'S P.O.V.

Ik liep met Kim over het strand, langs de waterkant. Het was een comfortabele stilte terwijl ik langzaam mijn arm om haar middel heen sloeg. Ik zag haar uit mijn ooghoek glimlachend omhoog kijken en ik grijnsde terug. Haar ogen.. ze waren zo.. diep. Zodra ik in haar prachtige, diepe, groen-grijze ogen keek voelde ik kriebels in mijn buik. Ik werd uit mijn gedachten getrokken omdat Kim snel haar blik wegtrok en haar armen om zichzelf heen sloeg. Waarom?

"Heb je het koud?" Zei ik zachtjes. Ze leek even na te denken en knikte. Ik had het idee dat het niet waar was. Ik weet niet waarom. Alhoewel, misschien was het het feit dat ze een beetje zweette. Een beetje, niet druppels of zo. Precies genoeg. 

"Weet je het zeker?" Vroeg ik nog eens. Ze keek weer omhoog en ik zag dat het niet waar was. 

"Wat is er, Kim?" Zei ik nog zachter dan ik al was. Ik trok haar voorzichtig mee het zand in om met onze voeten in de zee te zitten en ze leunde met haar hoofd op mijn borst.

"Ik ben gewoon onzeker." Zei ze, net hard genoeg om te kunnen verstaan. 

"Waarom? Hoe kan jij nou onzeker zijn?" Zei ik geschokt.

"Je snapt me wel. Ik ben niet de dunste, ik heb grote benen, ik heb platvoeten, ik vind mijn neus te groot, mijn hu-" 

"Kim. stop. nu meteen." Ze keek me vragend aan. 

"Je bent het mooiste meisje waar ik mijn ogen ooit op heb gelegd." Zei ik. En ik zal je vertellen, ik loog er geen woord van. Al werden mijn ogen heel groot toen ik me realiseerde wat ik daarnet had gezegd. Ondertussen keek Kim me met grote verbaasde ogen aan. Haar wangen waren helemaal rood en ze had een kleine glimlach op haar gezicht.  

Ik staarde haar een tijdje in shock aan en bedacht me wat ik moest doen. 

ZAYN'S P.O.V.

Ik lag op mijn handdoek in de zon met wat muziek in mijn oren.Liam, Isa en daarnaast Mara lagen naast me. Ik moet zeggen, ik heb een tijdje naar Mara liggen staren. Niet op de creepy manier, maar op de ik-weet-niet-wat-jij-vindt-maar-ik-vindt-dit-meisje-heel-bijzonder-lief-schattig-en-prachtig.

Is dat raar?

Mara en Isa deden een spelletje met een set kaarten en Liam zat op twitter, denk ik. Ik was wel klaar met zonnen en pakte mijn telefoon ook uit de tas. Ik klikte op 'tweet' en begon te typen.

'@zaynmalik: Having fun times with my awesome "new" friends @TessHi @Kimmypoo @xxxxIsa @CarrotLot -'

"Hey Mara?"

"Jaaa?" 

"Wat is je Twitter?"

"Ehm. I don't know. iets van @MaraBear ?"

"Liaaaam, kan je even kijken?"

Even later zei Liam dat dat inderdaad Mara was en ik vulde mijn tweet verder in.

'@zaynmalik: Having fun times with my awesome "new" friends @TessHi @Kimmypoo @xxxxIsa @CarrotLot and last but not least @MaraBear <3 x'

Ik volgde iedereen even snel en mijn mentions bliezen op. Bizar, was het nog steeds. 

Ik stond op en rekte me uit, en liep naar de zee. 

:~:~:~:~::~:~:~:~::~~:~::~~::~~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~

COMMENT

VOTE

FAN

BYEEE! <3 

The Festival. [One Direction Fanfiction]Where stories live. Discover now