ZAYN'S P.O.V.
Iedereen lag in het zwembad te lachen, en ik zat een beetje voor me uit te staren. Ik kan toch niet zwemmen, ik heb waterfobie.
"Ehh, Zayn?" Riep Kim.
"Hmm?" Mompelde ik.
"Waar is Mara?" Vroeg ze.
Ehh. Fuck. Ik keek snel het water rond en ze was er niet. Ze zat ook niet naast me.. Ik stond op en liep naar binnen toe.
"Mara?" Zei ik voorzichtig. Geen reactie.
"Mara!" Riep ik. Geen reactie. Ik liep naar de woonkamer en zag de voordeur op een kiertje staan. Ze is toch niet s' nachts naar buiten gegaan?! Ik rende naar buiten en gooide de deur achter me dicht. Ik keek rond en pakte mijn telefoon snel. Ik tikte Mara's nummer in, die hadden we allemaal uitgewisseld.
Hij ging een paar keer over en toen kwam er voicemail.
"Fuck" Mompelde ik in mezelf. Waar zou ze heen gegaan zijn?! Ik liep maar naar links en belde ondertussen nog een keer. Na een tijdje gelopen te hebben en nog 3 keer gebeld te hebben, belde ik nog een keer en ik hoorde een geluid. Ik stopte met lopen en luisterde goed.
"Mara?" Vroeg ik.
"Zayn.." Hoorde ik haar zeggen. Ze huilde.
"Waar ben je?" Zei ik.
"H-het park" Zei ze snikkend.
Ik hing op en begon te rennen naar het park toe. Ik liep het niet-zo-grote park in en draaide een rondje. Niks. Ik liep naar de plek waar ik en Mara vanmiddag nog gezeten hadden en daar zat ze. In een bolletje, tegen een boom aan. Haar lange bruine haar hing voor haar gezicht en haar schouders schokten van het huilen. Ik liep naar haar toe en zakte op mijn knieen voor haar. Ik legde zachtjes mijn hand op haar schouders en ze keek snel op. Haar diepe bruine ogen keken recht in die van mij en haar minimale makeup zat op haar wangen.
Ik besloot niks te zeggen en ging naast haar zitten. Ik sloeg mijn armen om haar heen en ze huilde in mijn knuffel.
"Wat is er aan de hand, Mara.." Zei ik zachtjes.
Het was even stil en ze zei toen; "Het is gewoon zo ingewikkeld..."
Ik fronsde mijn wenkbrauwen. "Hoe bedoel je?"
"Tussen ons, Zayn. Het voelt alsof ik.. alsof ik er niet bij hoor."
"Waarbij?"
"Bij de hele groep. Kim heeft een klik met Niall, Lotte met Lou, Liam met Isa, Harry met Tess... En wij praten niet eens met elkaar. Ik ga mijn vriendinnen verliezen.." Zei ze snikkend.
Ik dacht even na over wat ze net zei. Ik knuffelde haar nog steviger en troostte haar.
"We hoeven toch niet niet met elkaar te praten?" Zei ik. Ze keek glimlachend op.
"Nee, dat hoeven we niet nee." Zei ze. Ik moest stoppen met voor haar vallen.
Ik ging voorzichtig staan, en trok haar omhoog. Mara rilde, dus ik trok mijn hoodie uit en sloeg hem over haar schouders heen. Ze glimlachte nog een keer naar me en ik sloeg een arm om haar heen. We liepen naar huis, om daar de rest in kleren van de jongens met een kop chocomel te zien zitten.
"DAAR ZIJN JULLIE! Waar was je Mara? Gaat het? Willen jullie chocomel? Welke film willen jullie kijken?" Ratelde Liam.
We grinnikten en gaven antwoord op de vragen. Het was verder een leuke en gezellige avond. Of dat kwam alleen maar omdat Mara in mijn armen in slaap viel.
**************************************************
KORT EN KUT, maar jullie doen het er maar even mee.
Hier naaaaaastt ------------> Heb ik een foto van Mara gezet. *hopen dat het werkt* Dus ja.
Sorry dat ik zo weinig upload, echt sorry. Ik heb het gewoon druk met school, verhuizen, mezelf, enz.
Ik ga vanaf nu sneller uploaden!
~ COMMENT ~ * * *
~ FOLLOW ~ * * *
~ VOTE ~ * * *
~ FAN ~ * * *
-xxxx
YOU ARE READING
The Festival. [One Direction Fanfiction]
FanficHet begon met een festival, een groep vrolijke meiden, en One Direction. Mara heeft Zayn al 2 jaar niet meer gezien, omdat Zayn haar in de steek heeft gelaten. Als Mara op vakantie gaat naar London dan komen ze elkaar weer tegen, hoe loopt dat af?