Chapter 12

44 2 0
                                    

Σε παρακαλώ δώσε μου άλλη μια ευκαιρία

Αυτή ή φράση του έπαιζε σαν κασετόφωνο μέσα στο κεφάλι μου. Αλλη μια ευκαιρία ήθελε. Αυτές τις άλλες ευκαιρίες τις ξέρω εγώ. Θα μου φερθεί όπως τις άλλες φορές και στο τέλος θα με παρατήσει. Τον βαρέθηκα πια. Δεν έχει κάτι καλύτερο να ασχοληθεί. Τον έριξα ενα μισητό βλέμμα και βγήκα απο την τάξη. Αυτός ο άνθρωπος δεν πρόκειται να καταλάβει ποτέ. Ηθελα τόσο να τον γδάρω ζωντανό, αλλά απο την άλλη ήθελα τόσο πολύ να είμαι μαζί του. Κατευθήνθηκα προς τις τουαλέτες , μπήκα μέσα σε μια τουαλέτα και άφησα τα δάκρυα μου να κυλήσουν. Πόσο παίζει να αγαπούσα ακόμη τον Λουίς, αλλά υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην μπλέξω ξανά μαζί του. Οταν ηρέμησα κάπως βγήκα έξω απο τις τουαλέτες και βρήκα τον Ρομπ. Χάρηκα τόσο πολύ που τον είδα που έβαλα πάλι τα κλάματα.

"Γιατί κλαις καλέ. Ηρέμησε τ-τι σου έκανε? Ελα καλέ για αυτόν θα κλαις? Πες μου τι σου έκανε να πάω να τον τουλουμιάσω."

"Ρομπ δεν μπορώ άλλο! Ειλικρινά. Και νιώθω οτι..."
Ωχ κακία λέξη Τίφ.

"Τι???? Πες μου."

Δεν του είπα τίποτα απλώς κοιτούσα το πάτωμα. Κάποια στιγμή ο Ρομπ έβαλε το κεφάλι μου στις παλάμες του με αποτέλεσμα να με κάνει να κοιτάξω το πρόσωπο του.

"Τι συμβαίνει καρδιά μου."

"Ρομπ εγώ..."

Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω και ο Ρομπ μου είπε ακριβώς αυτά που νιώθω αυτή τη στιγμή.

"Εχεις κάποια αισθήματα για αυτόν."

"Εεεε κάπως...δεν είναι και οτι καλύτερο να τον βλέπω."

"Εχω μια ιδέα. Τι λες να σε αφήσω για λίγο καιρό να σκεφτείς και όταν αποφασήσεις θα μου μιλήσεις."

"Νομίζω πως είναι καλή ιδέα."

Στο επόμενο διάλειμμα αντί να είναι με τον Ρομπ ήμουν με την κολλητή μου την Ζοη. Αααααααααααα ναι σωστά δεν σας έχω μιλήσει για την Ζοη, λοιπόν οι γονείς της είναι απο την Γαλλία αλλά η ίδια μεγάλωσε εδώ στην Νέα Υόρκη , ξέρει να μιλάει 4 γλώσσες παρα πολύ καλά τα γαλλικά, τα γερμανικά, τα ιταλικά και τα ισπανικά. Η μαμά της δουλεύει ως υπεύθυνη στο περιοδικό "είναι τόσο ουαου" και ο μπαμπάς της είναι στέλεχος σε μια δισκογραφική εταιρεία. Οι γονείς της χώρισαν όταν ήταν 7 χρόνων και ο μπαμπάς της ξαναπαντρεύτηκε. Λέει πως ή μητριά της είναι πολύ καλή και έχει και μια δεύτερη μητρική γνώμη και της αρέσει παρα πολύ αυτό. Τέλος πάντων όλα αυτά που έγιναν της τα είπα και ή αντίδραση της ήταν αυτή...

"ΤΙ...ΛΕΣ...ΤΩΡΑ?"

"Καλά δεν ακούς? 800 φορές στο έχω πεί. Το λες και το ξανά λες συνέχεια. Γιατί το λες?"

"Για να το χωνέψω."

"Σιγά ρε Ζοη."

"Περίμενε για να καταλάβω γιατί είναι μπέρδεμα όλη ή υπόθεση. Ο νέος και κούκλος καθηγητής της ιστορίας μας τον ήξερες απο παλιά και λες οτι τα είχατε και σε παράτησε πολλές φορές και άλλες τόσες σε παράτησε. Σωστά μέχρι εδώ?"

"Ναι Ζοη"

"Και την τελευταία φορά που τα είχατε, ένας σε χτύπησε με το αμάξι του, ο Λουίς δεν έκανε τίποτα σε παράτησε εκεί. Και τώρα ήρθε εδώ για να σε κερδίσει ξανά, σου μίλησε, μετα έκλαιγες μέσα στις τουαλέτες, βγήκες απο τις τουαλέτες ,είδες τον Ρομπ, κατάλαβε τι έχεις , δηλαδή οτι νιώθεις κάτι για τον Λουίς και σου είπε για λίγο καιρό να είστε χωριστά."

"Ναι."

"Και εσύ δέχτηκες να είστε χωριστά?"

"Ναι αλλά θα είναι για λίγο."

"Καλέ ακόμη δεν κατάλαβες?"

"Τι πράγμα?"

"Και αν αυτό είναι που ήθελε ο Λουίς?"

"Αποκλείεται."

The House Of Fear BodiesWhere stories live. Discover now