Chapter 13

40 2 0
                                    

Δεν κατάλαβα τι ήθελε να πει ή Ζοη και το προσπέρασα έτσι. Αφού πέρασαν αυτές οι 7 βασανιστηκές ώρες μαθήματος γύρισα σπίτι , έκανα τα μαθήματά μου και κάθισα να σκεφτώ. Πουθενά δεν κατέληξα.
Αν ηταν εδώ ή μαμά θα μπορούσα να της μιλήσω και να της πω τι συμβαίνει, αλλά έλειπε στην δουλειά. Μόλις έλαβα ενα μύνημα και ήταν απο τον Λουίς.

Συνάντησέμαι στην είσοδο της πολυκατοικίας σου, θα σε περιμένω και σε αγαπώ
Υ.Σ. μην με κανείς να ανέβω πάνω.

Είπα στην χλόη πως θα κατεβώ για λίγο κάτω και οτι δεν θα αργήσω. Πήρα και το κινητό μου για το παν ενδεχόμενο.
Κατέβηκα κάτω και βρήκα τον Λουίς να με περιμένει με μια ανθοδέσμη στα χέρια του. Πρέπει να το παραδεχτώ πως ηταν πολύ γλυκιά κίνηση εκ μέρους του. Εκείνος περίμενε χαμογελαστός να πέσω στην αγκαλιά του και να το εξομολογηθώ πως τον αγαπώ τρέλα και πουφ είμαστε και παλι μαζί. Αχ Λουί αγόρι μου ποτε θα καταλάβεις πως είμαι μαζί με τον Ρομπ?

"Ευχαριστώ" ψέλλισα κοιτώντας τα όμορφα τριαντάφυλλα και ηταν ακριβώς 21. Στις 21 είχα γνωριστεί με τον Λουίς. Εκείνο το χαμόγελο που είχε στην αρχή ο Λουίς σβήστηκε μόλις άκουσε μονο αυτό το ευχαριστώ.

"Αυτό μόνο?"

"Τι άλλο θες?"

"Να..."

"Λουίς νομίζω πως και σήμερα στο ξεκαθάρησα πως..."

"Πριν μιλήσεις πάλι για αυτόν τον μαλακά δες πρώτα αυτό."

Μου έδωσε έναν φάκελο. Τον κοίταξα στην αρχή διστακτικά , αλλά μετά το πείρα απόφαση και τον άνοιξα. Μέσα είχε μερικές φωτογραφίες του Ρομπ με μια κοπέλα και κάτω κάτω έγραφε την ημερομηνία που τραβήχτηκαν οι φωτογραφίες και ήταν ή σημερινή ημερομηνία. Ημουν έτοιμη να φωνάξω αλλά κάλυψα το στόμα μου με το χέρι μου. Προσπάθησα να μην πιστέψω τον Λουίς γιατί σίγουρα 1000% θέλει να χωρίσει εμένα με Ρομπ , αλλά οι φωτογραφίες, το οτι ο Ρομπ ήθελε να μου "δώσει" χρόνο. Ολο αυτό που έγινε σήμερα. Χωρίς να το καταλάβω ο Λουίς με αγκάλιασε. Δεν έκανα τίποτα. Εμεινα ακίνητη εκεί με τον Λουίς αγκαλιά. Και βέβαια ο Λουίς το εκμεταλλεύτηκε αυτό και άρχησε να με φιλάει στο λαιμό. Βέβαια βρήκες ευκαιρία Λουί.

"Τι κανείς?"

"Οτι μπορώ για να σου δείξω πως έχω αλλάξει, πως σε λατρεύω και σου ζητάω και πάλι συγγνώμη και θα εξακολουθώ να σου ζητάω συγγνώμη αν αυτό είναι που θέλεις και το άλλο είναι πως θα σκοτώσω με την μία αυτόν τον μαλακά για αυτό που σου έκανε." Και έβγαλε το κινητό του και μου έδειξε μία φωτογραφία που ο Ρομπ φιλάει την κοπέλα στην φωτογραφία. Δηλαδή τι ήμουν εγώ για τον Ρομπ? Ενα απλό παιχνιδάκι?

The House Of Fear BodiesWhere stories live. Discover now