Chapter 16

31 3 0
                                    

Ο Χάρυ κοίταζε μια εμένα μια το κινητό μου.

"Τι έγινε είσαι καλά."

"Θα γίνω."

"Θες να το συζητήσουμε?"

"Δεν ξέρω Χάρυ."

"Θέλεις να βγούμε βόλτα σήμερα. Ντροπή θεού ωραία μέρα είναι και παρασκευή."

"Εντάξει χαρυ."

"Θα σε πάρω τηλέφωνο για να έρθω να σε πάρω με το αμάξι."

Χτύπησε το κουδούνι για μέσα και αυτή ηταν η τελευταία ωρα και είχαμε κοινωνιολογία και ο κύριος Σμιθ θα μας έδινε τα διαγωνίσματα. Πήρα 19 , κάτι καλό έγινε και σήμερα, ο χαρυ μιλούσε με τον κύριο Σμιθ, μάλλον παραξενεύτηκε με το 17.5 γιατί όταν τον ρώτησα πόσο έγραψε μου είπε 20. Τέλος πάντων κάθισα μαζί με τον χαρυ και όλη την ώρα μιλούσαμε. Είναι πολύ γλυκός και χαίρομαι που βρέθηκε στον δρόμο μου. Ο Ρομπ που καθόταν διαγώνια απο εμένα, δίπλα του ήταν η Νίκι. Ναι αυτή ή ψωνάρα. Εκανα σήμα στην Ζοη που καθόταν πίσω απο τον Ρομπ να μου πει πόσο πήρε και μου είπε 8. Οταν ο Ρομπ το κατάλαβε γύρισε και κοίταξε την Ζοη με ενα αγριο βλέμμα το ίδιο και εμένα. Εγώ γύρισα και κοίταξα ξανά στον πίνακα όπου ο κύριος Σμιθ άρχησε να παραδίδει μάθημα. Μετα αφού τελείωσε η σχολική μέρα είπαμε με τον Χαρυ να με παει αυτός σπίτι μιας και που έπρεπε να βιαστώ για να προλάβω την μαμά και τον μπαμπά που θα έφευγαν μαζί με την χλόη για την Μινεσότα. Οταν έφτασα ηταν ειδη προετοιμαζμένοι για να φύγουν. Κλάματα κατέλαβαν όλο μου το πρόσωπο και αμέσως η μαμά ήρθε και με αγκάλιασε.

"Μην στεναχωριεσε αγάπη μου. Ολα θα πάνε καλά θα δεις."

Ναι όλο τέτοια ακούω και στο τέλος που νομίζεις πως όλα θα γίνουν ακριβώς όπως εσύ θέλεις παθαίνουν το αντίθετο

Τους είπα καλό ταξίδι και μετά έφυγαν. Εμεινα για 5 λεπτά ακίνητη να κοιτάζω την πόρτα την οποία έφυγαν και παλι κλάματα επισκέφθηκαν το πρόσωπο μου. Δεν ξέρω γιατί είμαι τόσο κλαψιάρα. Κλαίω πολύ όταν κάτι δεν παει καλά , είμαι πολύ συναισθηματικό άτομο και νιώθω πως αυτό με κάνει αδύναμη.

Γειαααααααααααα σας, τι κάνετε? Πως σας φάνηκε αυτό το παρτ? Ξέρω μικρό ηταν αλλά έχω περιορισμένο χρόνο. Κάτι πολύ σημαντικό θα ήθελα να σχολιάσετε για το πως θα θελατε να συνεχεισω το επόμενο παρτ, αααα και κάτι άσχετο γράφω και δεύτερο βιβλίο one last time λέγεται, δεν το έχω δημοσιεύσει ακόμα αλλά τουλάχιστον μέχρι την Τετάρτη θα έχει βγει. Ευχαριστώ όσους συνεχείζουν να διαβάζουν και ψηφίζουν το βιβλιο μου. Φιλάκια πολλά , μπάϊ.

The House Of Fear BodiesWhere stories live. Discover now