Prolog

1.1K 21 9
                                    

Od wielu lat kocham jedną osobę ale boje się jej to wyznać.Nazywam się Piotr Strzelecki mam 27 lat,pracuje jako ratownik medyczny w szpitalu w leśnej Górze.Wracając do moich zawrotów miłosnych.Nie wiem co mam zrobić kocham jedną i jedyną osobę-kobietę ale boje się jej to wyznać bo obawiam się że ją stracę,że nie będę mógł do niej zadzwonić wiedząc że ktoś coś powie do słuchawki,że nie będę miał się komu wyżalić.Nie wiem co mam zrobić może popatrzeć w jej piękne czekoladowe oczy i powiedzieć co czuję?Tak zrobię jutro jak będziemy sami!

***

Nazywam się Martyna Kubicka mam 25 lat,od niedawna pracuję jako ratownik medyczny w szpitalu w Leśnej Górze.Moim najlepszym przyjacielem jest Piotr Strzelecki.Przyjacielem?Może kimś więcej niż tylko kolegą z pracy?Może czuje do niego coś więcej niż mówię?Nie wiem tego nikt nie wie.Czasem chciałabym mieć przy sobie kogoś takiego jak Piotr,który potrafi mnie rozbawić w niemal każdej sytuacji.Chciałabym mieszkać z kimś takim pod jednym dachem,móc go przytulić i pocałować ale to tylko marzenia,których nikt spełnić nie potrafi.Jutro na szczęście jedziemy sami więc będziemy mogli pobyć chwile sami.Ciekawy czy Piotruś czuje to mnie to samo co ja do niego?Pewnie nie!On już pewnie nawet nie pamięta ile panienek "zaliczył".Idę spać jutro o tym pomyśle.Obudziłam się wstałam z łóżka i spojrzałam na zegarek cholera zaraz się spóźnię do pracy i Wiktor będzie wściekły.

Wiktor Banach-40 lat,stracił żonę w wypadzie w góry ma 16-letnią córkę-Zosię.Był lekarzem ale przeszedł na ratownictwo medyczne po zdaniem sr Góry nie udanej operacji co było kłamstwem.Wspomniałam coś o Górze?Zaraz wam go przedstawię

Artur Góra-po wypadku Banacha szef stacji,źle traktuje ludzi i pracowników.Nie ma żony ani dzieci.Pracuje jako ratownik medyczny.

***

Przebrałam się i pobiegłam do stacji która była zaledwie dwa kroki od mojego domu.Gdy weszłam do stacji przywitał mnie Adaś.

Adam Wszołek-ratownik medyczny po próbie samobójczej.Ma żonę i wielkie kłopoty finanse.Adaś ma 27 lat jest najlepszym przyjacielem Piotra.

***

Gdy weszłam do kuchni w stacji od razu przeprosiłam Wiktora za spóźnienie był wściekły.Po chwili do stacji weszła Renata-25 lat kocha Piotra ale bez wzajemności.Jest wredna podobnie jak Góra.Młoda kobieta o rudych włosach.

------------------------------------------------------

Prolog już za nami zostawcie proszę po sobie komentarz i gwiazdkę.


True loveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz