Ο Προστάτης

543 48 1
                                    

****

Μολις ο Αισακ βγηκε απο το δωμάτιο προσεξε οτι το κτήριο ηταν τεράστιο είχε πολλούς ορόφους αλλα κάτι του ελεγε να πάει προς τα πάνω.Ανέβαινε πολυ ωρα σκάλες,όσες ανέβαινε τοσες πιο πολλες φαινοντουσαν να μένουν...περίεργο σκέφτηκε και συνέχισε να ανεβαίνει.Καποια στιγμή ειδε μια πορτα να λεει "ΈΞΟΔΌΣ" την ανοιξε και βγήκε σε μία ταράτσα ηταν πιο ψιλα απο καθε αλλο κτήριο της πόλεις...ειχε φανταστική θέα σκεφτόταν ο Αισακ για ώρα επισης σκεφτόταν αν υπήρχε τροπος διαφυγής απο εδω πανω, εκανε τον γυρω της ταράτσας αρκετές φορές αλλα δεν εβλεπε κανενα τροπο να φύγει...Αποφάσισε να κατσει εκει μεχρι κάποιος να καταλάβαινε οτι λειπει απο το δωμάτιο.Περασαν πολλες ωρες που ο Αισακ απλα κοιτούσε την θεα ειχε σχεδόν σκοτεινιάσει

****

Η Μαλλία κοιτουσε τι εκανε ο Αισακ ολες αυτες τις ωρες και αναρωτιόταν πως δεν το είχε καταλάβει οτι το τεστ ηταν ακριβώς αυτο το να βγει ή οχι απο το δωματιο και τι θα εκανε οσο ηταν εξω...καθόταν απλα εκει κοιτώντας το κενό αλλα αν αυτος δεν πηγαινε εκει που επρεπε δηλαδη στο δωματιο του τεστ λιγους οροφους πιο κάτω τοτε το τεστ θα πηγαινε σε αυτον.

****

Ο Αισακ αναρωτιόταν πως γίνεται να μην τον ειχαν βρει ακομα αποφάσισε να σηκωθεί και να παει μονος του μεσα πισω στο δωμάτιο.Καθώς ο Αισακ ανοίξε την πορτα ομως τον περιμενε κατι που ειχε ξαναδει.Ηταν το τερας που τον εφεφε εδω.Ο Αισακ ηταν τοσο θυμωμένος που έδωσε μπουνιά στο τέρας αλλα το μονο που καταφερε ηταν να πονέσει το χερι του και να κανει το τερας εξαλο.Το τερας πηγαινε προς το μέρος του Αισακ ο οποιος εκανε προς τα πίσω μεχρι που φτασε στην ακρη της ταρατσας δεν μπορουσε να πάει πιο πισω το τερας θα τον εριχνε,τοτε ομως ειδε καπου που θα μπορούσε να πιαστεί και να φύγει απο το κτιριο και να είναι ελεύθερος αλλα αν εφευγε δεν θα έπαιρνε ποτέ τις απαντήσεις που ήθελε...δεν ειχε πολυ χρονο για σκέψη ομως το τερας τον ειχε σχεδόν φτάσει επρεπε να παρει μια αποφαση τωρα δεν μπορούσε να φυγει χωρις τις απαντήσεις που τοσο ηθελε,τελευταία στιγμή ειδε ενα σίδερο το έπιασε και το πεταξε στο τερας με δύναμη αυτη τη φορά τερας εχασε την ισορροπία του και ο Αισακ ετρεξε μπηκε μεσα στο κτήριο και αρχισε να κατεβαίνει τις σκάλες το τερας ομως τον ακολουθησε κατέβαινε τις σκαλες τοσο γρήγορα που παραλιγο να χασει τον οροφο που ήταν το δωμάτιο που τον είχαν.Μπηκε μεσα με το τερας να τον ακολουθεί οταν ομως προχώρησε στην μεση του δωματίου ολα σκοτείνιασαν.

Ολα Μπορουν να ΑλλαξουνWhere stories live. Discover now