Η Επιλογή

418 42 2
                                    

*****

Οταν ο Αισακ απάντησε την έκτη ερώτηση κατι περίεργο συναιβει.Ξαφνικά ένιωσε μια ζαλάδα και αμέσως μετα ένας οξύς πονος διαπέρασε ολο του το σώμα.Χρειάστηκε λίγα λεπτά για να φύγει η ζαλαδα και η αίσθηση του πόνου.Τωρα κατάλαβε ότι δεν ήταν τελικα τοσο απλο στις πρώτες πέντε ειχε σταθεί τυχερος αλλα αν έκανε κι άλλα λαθοι τι αλλο μπορεί να του συνέβαινε.Με φοβο ο Αισακ απάντησε την έβδομη ερώτηση αλλα τιποτα δεν έγινε,αυτο ήταν καλο σημάδι.Απαντησε και την όγδοη χωρις καποια δυσκολία αλλα οταν εφτασε στην ένατη ερώτηση ολες οι απαντήσεις του ταίριαζαν για σωστές.Αντι ομως να κυκλώσει εκείνη που αυτος θεωρουσε σωστή,προσπάθησε να σκεφτεί τι θα θεωρούσαν εκεινοι σωστο απο αυτα που του ειχε πει ο Ντερεκ.Κυκλωσε την απάντηση.Πέρασαν λιγα λεπτα και τίποτα δεν έγινε ο Αισακ χαρηκε για αυτο και οταν πηγε να διαβάσει την δέκατη και τελευταία ερώτηση,ηταν λες και τον χτύπησε κατι πολυ βαρύ ξαφνικά.Για λίγο ηταν ολα σκοτεινά,ανοιγοκλείσε τα ματια λιγες φορές και τοτε βρέθηκε στο σαλονι του σπιτιού του.Έβλεπε τον εαυτο του και τον πατερα του να τρώνε μεσημεριανό,ο πατέρας του ηταν οπως πάντα νευριασμένος απο τσακωμούς με την μητέρα του.Τοτε ο Αισακ ακουσε τον πατέρα του να μιλάει στον Αισακ άρχισε να του λεει "Χαζο παιδι τα εχεις παρει ολα απο την μητερα σου ΟΛΑ τα ιδια ελαττώματα,θα καταντησεις σαν αυτην.Θα γινεις ενας τυποτενιος,ενας άχρηστος!Δεν θα καταφέρεις ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!Με ακους!!;;ΤΙΠΟΤΑ ΑΙΣΑΚ ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.Δεν θα νοιάζεται κανείς για εσένα ουτε εγω ουτε κανεις!Μακαρι να μου εμοιαζες λιγο.Ισως να καταφέρνες κατι" "Ισως και οχι"Απάντησε χαμηλα ο Αισακ.Τοτε ολα σκοτείνιασαν ξανα και ξαναβρεθηκε στο γκρι δωμάτιο που ηταν και πριν.Ολα αυτα ηταν απλα μια ανάμνηση! Σκεφτηκε ο Αισακ..επίσης γυρνούσαν στο μυαλο του κι άλλα άσχημα λογια του πατέρα του ποτε δεν πίστευε στον γιο του...τον θεωρούσε εναν αποτυχημένο.Ο Αισακ εδιωξε οσο μπορουσε αυτες τις σκεψεις απο το μυαλο του και διαβασε την δέκατη ερώτηση.Η ερώτηση ηταν "Θελεις να γινεις λυκανθρωπος;" μετα απο αυτα που μόλις ειχε δει και νιωσει η απάντηση για τον Αισακ ηταν εύκολη δεν θα γινόταν ενα ασήμαντος αλλα ενα πολυ σημαντικος και δυνατος........

Λυκανθρωπος!


*****


Ο Ντερεκ και η Νορα αποφάσισαν να πάνε στο παλιο σπιτι του Ντερεκ στο δασος,σκεφτηκαν οτι ισως να έβρισκαν καποιο στοιχείο για την μητερα του.Μπορει να ηταν αργα το βραδυ αλλα στην περιπτωση τους αυτο μπορει και να τους βοηθούσε.

Ολα Μπορουν να ΑλλαξουνWhere stories live. Discover now