Η Λυδία ειχε πανικοβληθεί εντελώς...δεν ηξερε τι εχει συμβεί...δεν ειχε καταλαβει πως ειχε χασει τον έλεγχο...ηταν λες και παιζόταν μια μαχη μεσα της για το αν έπρεπε να αφησει το νερο ή οχι...εκεινη δεν ήθελε να το αφήσει...αλλα οταν το άφησε ένιωσε μια δύναμη και ένα σκοτάδι να απλώνεται μεσα της.Ηξερε οτι δεν έπρεπε να αφησει ελευθερο αυτο το σκοτάδι...γιατι θα εχανε τον χαρακτήρα της και ηταν το μονο που ειχε για πολλά χρόνια.
Είχε τηλεφωνήσει πριν λιγο στην Αλλισον και τον Σκοτ και τους περιμενε να έρθουν να δουν τι θα κάνουνε με τον Ντυλαν.Μεχρι να έρθουν ειχε βαλει τον Ντυλαν σκεπασμένο στον καναπέ.Φαινόταν λες και κοιμόταν αλλα οταν τον αγγίζες ηταν παγωμένος.Του είχε πει ότι φοβόταν μην του κανει κακο και εκείνος την εμπιστεύτηκε και της ειπε οτι δεν θα του έκανε και να που φτάσανε...Η Λυδια του ειχε κανει κακο και μισουσε τον εαυτο της γι'αυτό.Τοτε ακουσε την πορτα να ανοίγει..επιτέλους ηρθαν!
Σκ:Τι έγινε...;;
Λυδ:Θα σας τα πω ολα! Αλλα πρωτα πες μου θα γινει καλα ετσι...;;
Σκ:Και βέβαια θα γινει καλα..!
Αλλ:Παω να φερω κουβέρτες απο πανω
Σκ:Ωραια...Τώρα πες μου τι έγινε...!
Λυδ:Ξύπνησα και αποφάσισα να κανω εξάσκηση στις δυνάμεις μου..αρχικα έκανα μικρο πράγματα,Ο Ντύλαν ειδε τι εκανα και μου ειπε να κάνουμε εξάσκηση θα ετρεχε προς το μερος μου και εγω θα προσπαθούσα να τον σταματήσω,στην αρχή δεν εγινε τιποτα,μετα τον σταματησα καπως και μετά σκεφτόμουν να δοκιμάσω κατι με νερο...οταν ομως σήκωσα το νερό πανω απο τον Ντυλαν..δεν ηθελα να του το ρίξω και μετα ξαφνικά εχασα τον έλεγχο δεν ειμαι σίγουρη τι ακριβώς εγινε...δεν θυμάμαι καλα..ξερω ομως οτι εγω δεν ήθελα ηταν λες και εβλεπα τον εαυτο μου να το κανει!
Σκ:Παρε και καμιά ανασα...ηρέμησε ο Ντύλαν θα ειναι μια χαρά μεχρι αύριο θα εχει ξυπνήσει και θα θελει να βρούμε στοιχεία...όσο για εσενα δεν φταις εσυ για αυτο που εγινε!Φταίει το πνεύμα...ηταν πολυ δυναμη που δεν ησουν έτοιμη να αντέξεις...
Λυδ:Πως τα ξέρεις αυτα..;;
Σκ:Εχω τις πηγές μου
Αλλ:Έφερα κουβέρτες!
Σκ:Αυτες ειναι πολλες!
BINABASA MO ANG
Ολα Μπορουν να Αλλαξουν
FanfictionΜολις αρχισαν η καλοκαιρινές διακοπες και η Λυδια μολις εκανε μια αλλαγη μετακόμισε στο σπιτι της κολλητής της πιστευει οτι ειναι ενα συνηθισμένο κοριτσι μεχρι την νύχτα που γνωριζει αυτο το αγορι μετα χαρακτηριστικά χρυσοκαστανα ματια αραγε τι θα α...