Ο Τσακωμός

257 30 0
                                    

Ήταν αργά το πρωί όταν ο Ντύλαν ξύπνησε.Δίπλα του ειδε την Λυδία να κοιμάται γλυκά.Δεν ειχε ιδέα αν υπήρχε τίποτα στο δεντροσπιτο για πρωινό.Σηκώθηκε και πήγε να ψάξει μήπως βρει κάτι να φτιάξει μέχρι να ξυπνήσει η Λυδία.Τελικά ολο και κατι βρήκε και ετοίμασε πρωινό.Πριν προλάβει να της σερβίρει το πρωινό στο κρεβάτι,εκείνη ήρθε και τον βρήκε στην κουζίνα.Έφαγαν πρωινό και αμέσως μετα η Λυδία θυμήθηκε κάτι.

Λυδ:Τι μερα είναι Ντύλαν..;

Ντυλ:Σαββατο γιατι..;;

Λυδ:Εχει γενέθλια η μητέρα μου σήμερα!

Ντυλ:Θέλεις να σε πάω μεχρι εκεί..;

Λυδ:Φυσικά θελω να της κανω έκπληξη!

Λιγο μετά κατευθύνονταν προς το τζιπ με γρήγορο βήμα.Ήταν καπως μακριά αλλα έφτασαν γρήγορα,ο Ντύλαν ειχε καταλάβει πως η Λυδία βιαζόταν.Μετα απο ενα πεταχτο φιλί η Λυδία κατέβηκε απο το τζιπ και μπηκε στο σπιτι της μαμας της.

Ο Ντύλαν έπρεπε να παει σπιτι.Δεν ήξερε με ποιον μπορεί να ηταν ο Ντειμον και αυτο τον ανησυχούσε.Όταν εφτασε σπιτι και μπήκε μεσα βρήκε μονο τον Ντειμον.

Ντυλ:Που πήγαν οι αλλοι..;;

Ντε:Ο Σκοτ εφυγε μαζι με την Νόρα και ο Ντερεκ δεν ξερω ειχε φύγει πριν ξυπνήσω.

Ντυλ:Μάλιστα

Ντε:Εσείς που είσασταν..;;

Ντυλ:Βόλτα..

Ντε:Ολη την νύχτα

Ντυλ:Ναι ολη υπάρχει καποιο πρόβλημα...;;

Ντε:Οχι Φυσικά...εχω μια ιδεα!

Ντυλ:Τι ιδέα παλι..;;

Ντε:Θελεις να εξασκηθουμε οπως κάναμε παλιά..;;

Ντυλ:Δεν ξερω...δεν περασα και πολυ καλα την τελευταία φορά!

Ντε:Μα τώρα δεν είμαστε οπως παλιά.Εχεις μαθει να το ελέγχεις σωστά..;;

Ο Ντύλαν ηξερε οτι ο Ντειμον έκανε επίτηδες αυτην την ερώτηση.Ήξεραν και οι δυο απο μικροί οτι ο Ντύλαν θα ειχε καποια προβληματα με αυτό.

Ντυλ:Ναι...αφου θες πάμε..

Ο Ντειμον ήθελε απο την μια να εξασκηθεί με τον Ντύλαν ηταν ο αδερφός του δεν γίνεται να τον μισούσε εντελώς,αλλα απο την άλλη ήθελε να δει ποιος θα νικούσε αυτη τη φορα.Παλιότερα παντα ο Ντύλαν ηταν αυτος που "νικαγε" για κάποιο λόγο και τωρα ήθελε να δει τι θα συνέβαινε.

Ολα Μπορουν να ΑλλαξουνWhere stories live. Discover now