Η Αρχή του Τέλους

314 39 2
                                    

*****

Ο Ρον ειχε παει πιο νωρίς στο μερος που θα συναντιόταν με τους ανώτερους του.Ηταν μια παλια αποθήκη δεν ήθελαν να τραβάνε την προσοχή.Ο Ρον περιμενε λιγη ώρα πριν δει τέσσερεις αντρες που δεν ειχε ξαναδεί.

Αγν:Ρον,Ρον,Ρον πολύ πιστός προστάτης!

Ρον:Τι με θέλατε κύριοι;;;

Αγν:Απο οτι ακούμε ο Ο'μπραιαν δεν κανει καλα την δουλειά του..αργει στην αποστολή του

Ρον:Σωστα...

Αγν:Γι'αυτό λοιπόν φωνάξαμε εσένα.Θέλουμε να πας να σκοτώσεις την λύκαινα και μετά θα ξεφορτωθείς τον Ο'μπραιαν και θα παρεις εσυ την θεση του στην αποστολή

Ρον:Μάλιστα κύριε

Ο Ρον εφυγε απο την αποθήκη ενθουσιασμένος,ποτε δεν συμπαθούσε τον Ντυλαν παντα επερνε τις καλύτερες αποστολές και ολοι φαινοταν να του εχουν καποια συμπάθεια που κανενας δεν εδειχνε στον ίδιο,επισης ηθελε αυτην την αποστολή με την Banshee απο τοτε που το έμαθε αλλα δεν περασε στο τελευταίο δοκιμαστικό και έστειλαν τον Ντυλαν,πράγμα που δεν φαινόταν καθολου παράξενο στον Ρον.Δεν ηξερε ομως που θα έβρισκε ουτε την λύκαινα ουτε τον Ντύλαν.Αρχισε απο το πιο πιθανό μέρος το δάσος,τον ειχε ξαναβρει εκει παλιότερα ισως να συνέβαινε ξανα.Περπατούσε πολυ ώρα στο σκοτάδι,μη έχοντας καταφέρει τίποτα,ένιωθε λες και εκανε σκετους κύκλους ολη αυτην την ώρα.Ακουσε κατι πισω απο τα δέντρα και έτσι πηγε να δει τι ήταν.

Ειχε δει πολλες φορες λυκανθρωπο αλλα σαν αυτόν δεν είχε ξαναδει ποτε,σιγουρα δεν ειχε ξαναδει τίποτα τέτοιο,τα μάτια του ηταν περίεργα και πράσινα,ηταν πιο μεγαλόσωμος απο οτι συνήθως και τα νύχια του!Τα νύχια του ηταν τεράστια και κατευθύνονταν προς το πρόσωπό του Ρον

*****

Ο Ντερεκ δεν πίστευε στα αυτιά του!Ο Μπεν δεν τον ειχε προειδοποιήσει για κανενα απο ολα αυτα τα πράγματα.

Ντ:Αυτα επρεπε να μου τα ειχες πει!

Πιτ:Ειναι διπλα επικίνδυνος!

Μπεν:Αν στα ειχα πει δεν θα ειχες δεχτεί ποτέ!

Πιτ:Θα είχε συμφωνήσει..

Ντ:Θα ήξερα πως να αντιμετωπίσω τον Αισακ τουλάχιστον!Δεν πρέπει να σκοτώσει κανέναν αθώο!Δεν πρέπει να σκοτώσει γενικα!

Ολα Μπορουν να ΑλλαξουνWhere stories live. Discover now