Απόφαση

375 38 0
                                    

*****

Ο Αισακ δεν περίμενε τιποτα τετοιο...βασικα δεν ηξερε και τι να περιμένει μια που δεν ηξερε πως θα τον άλλαζαν αλλα δεν ηξερε οτι ηταν ενα δάγκωμα.Τον ειχαν αφησει μονο του στο δωμάτιο...ειχε χασει αρκετό αιμα αλλα η πληγή ειχε ηδη αρχισει να κλείνει...0ως γίνεται αυτο...Ο Αισακ ηταν μπερδεμενος.

Η Μαλλια ανοιξε την πορτα,μπηκε μεσα και πηγε και έκατσε μπροστα στον Αισακ.

Μαλ:Λοιπόν αφου η πληγή εχει ηδη αρχισει να κλείνει σημαίνει οτι η αλλαγη σου πέτυχε.Σε μια βδομαδα απο σημερα ειναι πανσέληνος.Την μερα εκεινη θα ερθεις εδω ωστε να σε βοηθήσουμε να ελέγχεις τον εαυτο σου.Καποια ερώτηση..;

Αισ:Δηλαδη με αφήνετε να φυγω ετσι απλα..; Δεν φοβαστε μήπως φύγω ή κατι τετοιο..;;

Μαλ:Πιστεψε με θα έρθεις...δεν θα εχεις επιλογη

Σηκωθηκε απο μπροστά του κάνοντας του νοημα να την ακολουθήσει,ετσι και έκανε.

Μετα απο λιγα λεπτά ο Αισακ ένιωθε επιτελους ελευθερος! Επισης του ειχαν λείψει πολυ οι φιλοι του.Επρεπε να παει να τους δει!

*****

Ο Ντερεκ μολις βγηκε απο το κτήριο άρχισε τα τρέχει προς το σπίτι του.Δεν ηθελε να τον αλλαξει κι όμως αναγκάστηκε,επισης σκεφτόταν ολα αυτα που ειχε να πει στην Νορα.Με ποια σειρά θα της τα έλεγε και πως θα την έπειθε οτι ειχε όντως λογο για ολα αυτα.Μέσα στις σκέψεις του δεν ειχε καταλαβει ποσο γρήγορα έτρεχε μπροστα στον κόσμο ηταν σχεδόν εξω απο το σπιτι του.

Έκατσε για λιγο εξω απο την πόρτα,δίσταζε να ανέβει πάνω αλλα το έκανε και ανέβαινε σχεδον τρέχοντας.Άνοιξε την πορτα,μπήκε μεσα και την βρήκε να κάθετε στον καναπε κάνοντας τίποτα.

Νορ:Επιτέλους! Αντε λεγε τι εγινε που ήσουν τοση ωρα..;

Ντ:Δεν ξερω αν πρέπει να σου πω θα σε θεσω σε κίνδυνο ετσι και δεν μου επιτρέπετε

Νορ:Δεν θυμαμε να εκανες ποτε αυτο που πρέπει...

Ντ:Ειναι επειδή δεν κανω ποτέ αυτο που πρέπει! Αλλα δεν θελω να σκοτωθεις!

Νορ:Ισως να με θετεις σε πιο πολυ κίνδυνο ετσι και επισης μην ξεχνας οτι ηδη απειλουμε απο παντού!

Ο Ντερεκ έμεινε σιωπηλός δεν ήξερε τι να πει...

Νορ:Κοιτα απλα πες μου εντάξει...

Ντ:Δεν ξερω..

Νορ:Ουτε εγω!

Ντ:Καλα,καλα κοιτα ειναι καποιοι που λεγονται αιρετικοί και με ήθελαν για να αλλάξω κάποιον και το έκανα...τωρα τελειωσε ετσι και αλλιώς!

Νορ:Πώς μπορεσες να αλλαξεις καποιον ετσι απλα...;;

Ντ:Με ανάγκασαν!

Νορ:Δε σε πιστεύω..!!!

Ντ:Ειπαν οτι θα με βοηθούσαν να βρω οτι οικογένεια μου εχει μεινει Νορα!!

Η Νόρα εμεινε για λιγο σιωπηλή...σκεφτόταν

Νορ:Οπα κατσε...αυτο θα ειναι χρήσιμο..μονοι μας δεν μπορουμε να βρούμε και πολλα αλλα σίγουρα αυτοι θα σου βρουν κατι χρήσιμο για να αρχισουμε!

Ντ:Και αν δεν μου αρεσει αυτο που θα βρουν

Νορ:Οτι και να βρουν είναι η οικογένειά σου Ντερεκ...

Ντ:Ελπίζω να εχεις δίκιο!


*****


Ο Ντύλαν ήταν εξω απο το σπίτι...ειχε άγχος για αυτα που μπορεί να τον ρωταγαν τα κορίτσια..ο Σκοτ τα ήξερε ολα έτσι και αλλιώς και παλι καλα καταλάβαινε τα πάντα χωρις πολλες ερωτήσεις.Μπηκε μεσα..

Λυδ:Επιτελους ηρθες....!

Αλλ:Επρεπε να δεις την Λυδια...Πως έλεγξε τα πάντα...!

Ντυλ:Κορίτσια ωραια ολα αυτα...Που είναι ο Σκοτ...;;

Λυδ:Εμμ δεν με άφηνε να βγω απο το αμαξι....

Αλλ:Στο δωμάτιο σου ειναι

Ο Ντύλαν ετρεξε γρήγορα πανω μπηκε στο δωμάτιο του.Ο Σκοτ καθοταν εκει απλα δεν φαινόταν τόσο χάλια.

Σκ:Επιτελους ηρθες! Τι ήθελε ο Ρον..;

Ντυλ:Πως ξερεις για τον Ρον..

Σκ:Μου τον περιέγραψε η Λυδία..Τι ήθελε..;;

Ντυλ:Ηθελε να σκοτώσω την Λυκαινα και δεν μπορώ,δεν μου εχουν ξαναδώσει τιποτα τετοιο...

Σκ:Απλα μην το κάνεις...

Ντυλ:Δεν με περνει να μην το κανω...πρέπει να προστατέψω την Λυδία και μονο ετσι θα με αφήσουν εδω αλλιως θα με στείλουν αλλού και έτσι καταστρέφονται ολα!

Σκ:Πρέπει να βρουμε την Λύκαινα και να την πείσουμε να μας βοηθήσει..θελει δεν θέλει

Ολα Μπορουν να ΑλλαξουνTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang