Η Βοήθειά

336 37 3
                                    

Η Λυδία ανεβαινε της σκάλες οταν ακουσε τον Ντυλαν να μιλάει.

"Η εξαίρεση είχε την ιδεα να κανουμε εξάσκηση και ειχα ενα ατύχημα"

"Θα την βρω και θα την σκοτώσω σημερα Ρον"

Η Λυδια δεν πίστευε στα αυτα που άκουγε."Θα παρακουσα" σκεφτόταν συνέχεια και αμεσως αποφάσισε να κανει λες και τίποτα δεν ειχε ακούσει ποτε τίποτα.Κατεβηκε κάτω και ειδοποίησε τους αλλους οτι ειχε ξυπνήσει.Ο Σκοτ πετάχτηκε κατευθείαν απο εκει που καθόταν και έτρεξε προς τα πάνω.Μπηκε στο δωμάτιο και ειδε τον Ντυλαν να κάθετε στο κρεβάτι.

Σκ:Επιτέλους ξύπνησες!

Ντυλ:Με πήρε τηλέφωνο ο Ρον..

Σκ:Ασε τον Ρον...Εισαι καλα ετσι..;

Ντυλ:Δεν μπορω να σκοτώσω την λύκαινα Σκοτ...

Σκ:Δεν θα την σκοτώσεις,δεν θα κάνεις τίποτα

Ντυλ:Αν δεν κανω τίποτα θα εχουμε προβλήματα και ισως να φερουν για την Λυδια καποιον αλλο.Μονο εμεις μπορούμε να την προστατέψουμε..!

Σκ:Θα βρουμε την λύκαινα και θα την πείσουμε να μας βοηθήσει

Ντυλ:Τοτε πρέπει να φυγουμε τωρα!

Σκ:Δεν ξέρω αν πρέπει να..

Ντυλ:Θα παμε!

Τα δυο αγόρια κατέβηκαν την σκάλα και έφυγαν γρηγορα απο το σπιτι προσπαθώντας να αποφύγουν οτι ερωτήσεις μπορει να κορίτσια να εχουν.

Μπήκαν στο τζιπ και έφυγαν.

Σκ:Που πάμε

Ντυλ:Στο δάσος εκει την είδα τελευταία φορα.

Σκ:Ισως γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο μπορεί να μην είναι εκει

Ντυλ:Πίστεψέ με εκει θα ειναι...κατι μου λεει οτι πρέπει να ειναι εκει

Σκ:Ελπίζω το ένστικτο σου να ειναι σωστό

Ντυλ:Και εγώ!

Οταν τα δυο αγορια εφτασαν στο δασος βγήκαν απο το τζιπ και κατευθύνθηκαν πιο βαθια στο δασος.Ειχε σκοτεινιάσει και ετσι ο Ντύλαν αναψε τον φακό και ο Σκοτ κατευθείαν τον έκλεισε.

Ολα Μπορουν να ΑλλαξουνOù les histoires vivent. Découvrez maintenant